Kirjoittaja Aihe: Insomnia Berlin  (Luettu 3231 kertaa)

siveysvyöorjaj83

Insomnia Berlin
« : 15.11.2022, 19:40 »
Kohta menossa Valtiattaren kanssa Insomniaan Femdom saloon iltaan. Onko kokemusta kenelläkään clubista? Kitkat tuttu paikka, tästä ei vielä kokemusta

Villi-Ira

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 581
  • Sessiot, kinky-ja erotic illat,gb,miitit, vuokraa
  • Galleria
Vs: Insomnia Berlin
« Vastaus #1 : 16.11.2022, 18:05 »
Olen muutaman kerran ollut siellä. Mukava paikka. Varmasti viihdytte. ;)

Elisabeth

Vs: Insomnia Berlin
« Vastaus #2 : 18.11.2022, 11:51 »
Olen käynyt kerran Hedomanien tapahtumassa sielä. Mukava paikka, suurin plussa Kitkatiin verrattuna on erillinen tupakointihuone.

siveysvyöorjaj83

Vs: Insomnia Berlin
« Vastaus #3 : 18.11.2022, 12:25 »
Eilen oltiin bileissä. Kiva paikka ja hyvä tunnelma. Välineitä ja laitteita ei juuri ollut, niitä jäätiin vähän kaipaamaan. Wildclub kyllä vie voiton jos pitäisi verrata. Femdom konsepti oli kiva, orjat joutuivat julkisesti esittäytymään ja kertomaan 1-3 asiaa mitä voivat tarjota kaikille Valtiattarelle, ja illan aikana tarjoutuivakin mm. Hieromaan ja nuolemaan saappaita 😀 Tällaista iltaa toivoisin myös Wildclubille ( wink wink) Ira 😊

SemiPuella

  • Smurffit
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 20
  • Galleria
Vs: Insomnia Berlin
« Vastaus #4 : 18.11.2022, 16:10 »
Femdom konsepti oli kiva, orjat joutuivat julkisesti esittäytymään ja kertomaan 1-3 asiaa mitä voivat tarjota kaikille Valtiattarelle, ja illan aikana tarjoutuivakin mm. Hieromaan ja nuolemaan saappaita 😀

Kuulostaa hyvältä  :love: ;D

Bambi

Vs: Insomnia Berlin
« Vastaus #5 : 22.11.2022, 17:21 »
Oon ollut monesti, vaikka edellisestä kerrasta on jo aikaa.

Yläkerrassa on hämärä puuhaparvi, jonne pariskunnat ja naiset pääsevät. Ehkä jokunen valittu mieskin.

Poreammekin muistaakseni löytyy. Tanssilattia, baari, tanssitanko yms alakerrassa. Teemailtoja on erilaisia, ohjelma siis riippuu täysin illasta. Itse kävin noissa tanssibileissä lähinnä. Dresscode taitaa olla melkein aina.

Hyvä mesta!