Kirjoittaja Aihe: Fyysiset kivut ja vaivat  (Luettu 2772 kertaa)

Tarra

Fyysiset kivut ja vaivat
« : 12.09.2023, 21:02 »
En löytänyt keskustelua aiheesta. Onko muita, joilla fyysisiä vaivoja? Minulla kuluma s-i nivelessä, vino lantio ja lievä skolioosi. Varma halun tappaja? Kieltämättä minulla on kipuja, mutta myös lääkkeitä kipuun. Miten teillä on mennyt suhteessa, jos on fyysinen vaiva? Onko suhde edes mahdollinen tällöin? Minulla pari kertaa vuodessa yleensä vaivaa enemmän, jolloin kävely vaikeaa yms.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2785
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Fyysiset kivut ja vaivat
« Vastaus #1 : 12.09.2023, 21:04 »
Tähän ikään on vähän pakostakkin vaivoja ja niihin lääkkeitä. Joskus menee noilla, joskus tarvii piikin, joskus käy ensihoitaja nostamassa pystyyn.
Miksi tuollainen olisi syynä siihen ettei suhdetta saa taikka tule? Aika heppoisella pohjalla jos joku tuollainen tappaa kaiken halun, ellei kyseessä ole ne lääkkeet jotka sen tekee.

indigo

Vs: Fyysiset kivut ja vaivat
« Vastaus #2 : 12.09.2023, 21:20 »
Itsellä ei ole kipuja, jotka vaikuttaisivat arkeen mitenkään ihmeellisesti.
Toisella kumppaneistani on krooninen sairaus, johon hänen on syötävä lääkkeitä koko lopun ikänsä. Tietysti olen huolissani hänen terveydestään, mutta ei se todellakaan mitään haluja tapa. Harvoin sitä edes mietin.

Juuttisedän kanssa samaa mieltä, että ei minkään sairauden pitäisi olla sinänsä este suhteelle.

Tsemppiä sulle tän asian tiimoilla!

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 694
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Fyysiset kivut ja vaivat
« Vastaus #3 : 12.09.2023, 21:36 »
Mulla on selkäydinkanavassa leikkausta vaativa ahtauma ja just koko rangan alin osa ihan romuna ja ylhäälläkin rangassa kulumaa. On yksittäisiä juttuja joissa pitää ottaa huomioon, mutta en koe että tämä olisi este oikeastaan yhtään millekään. Esteet on usein pääsisäisiä juttuja ja jos tahtoa löytyy, löytyy usein keinoja.

Tarra

Vs: Fyysiset kivut ja vaivat
« Vastaus #4 : 12.09.2023, 21:42 »
Kiitos vastauksista. Aloinkin miettimään, että olen ollut jo niin kauan sinkku, että unohdan muidenkin vanhenevan, kuin vain itseni.  ^-^ Mielenkiinnolla kuulen lisää vielä kokemuksia. Sitä oli kaikenkestävä suhteessa, jossa ei ollut, kuin vaniljaa, 12v sitten. Romahdin eron jälkeen kyllä. Taisin tosissaan kasvattaa asiasta liiankin ison mielessäni. Jotenkin kaiketi, voiko joku minutkin hyväksyä tilassa, tällä hetkellä.

Mies maalta-69

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 351
  • Sub-mies, joka on vasta astumassa hämärään.
  • Galleria
Vs: Fyysiset kivut ja vaivat
« Vastaus #5 : 12.09.2023, 22:03 »
Leikattu olkapää ja tälli polvessa, joka kipuilee välillä.

Voitto

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 276
  • Elä hättäile, istu mättäälle
  • Galleria
Vs: Fyysiset kivut ja vaivat
« Vastaus #6 : 13.09.2023, 22:28 »
Kyllähän nuo kilometrit ja mennyt aika näkyy ja tuntuu mutta se on osa elämää, täytyy osata nauttia siitä että on ylipäätään elossa.

elanor

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 324
  • You can't take the sky from me
  • Galleria
Vs: Fyysiset kivut ja vaivat
« Vastaus #7 : 14.09.2023, 21:02 »
Hyvässä suhteessa osataan nauraa lämpimästi semmoisille huomioitaville asioille kun että nyt "pikku" subin keski-ikäinen selkä pistää vastaan hankalassa asennossa tai lonkkaa kolottaa tai mitä milloinkin. Tai hirmuinen sadisti-D on väsynyt eikä jaksa heiluttaa piiskaa ja komentaa, vaan haluaa vaan maata palveltavana. Ei ruumis ole esteenä kun henki on altis, eli asenne paikallaan.  :) :love:

Minea

Vs: Fyysiset kivut ja vaivat
« Vastaus #8 : 15.09.2023, 02:28 »
Hyvässä suhteessa osataan nauraa lämpimästi semmoisille huomioitaville asioille kun että nyt "pikku" subin keski-ikäinen selkä pistää vastaan hankalassa asennossa tai lonkkaa kolottaa tai mitä milloinkin. Tai hirmuinen sadisti-D on väsynyt eikä jaksa heiluttaa piiskaa ja komentaa, vaan haluaa vaan maata palveltavana. Ei ruumis ole esteenä kun henki on altis, eli asenne paikallaan.  :) :love:

Juurikin näin, aika meitä kaikkia kurmuuttaa fyysisesti, ketä enempi, ketä vähempi, kaikkia kaikki tyynni lajin verran, joten juuri tämä näkökulma se parahultaisin, meille kaikille  :love: :love: :love:

Purulelu

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 29
  • ”I’m Perv and I’m Proud”!
  • Galleria
Vs: Fyysiset kivut ja vaivat
« Vastaus #9 : 15.09.2023, 15:17 »
Hienoa, että uskalsit kysyä! Monesti itseä vaivaavat asiat saa ihan eri mittasuhteet, kun huomaa, että ei olekaan yksin pulmansa kanssa. Täällä myös keski-ikäinen sub, äiti, vaimo, jonka polvet ei kestä enää konttaamista, ja niska on niin kroonisesti jumissa, ettei voi kovin päätä kiskoa tukasta takakenoon (mun mies/D kiskoo silti, ja minä aina:”Rakas mun niskaaaaa” 😅😅).
Samoin SI-nivel kipuilee, koska olen niin notkea, että liiasta liikkkuvuudesta tulee hankausta ja välillä todella kovaa alaselän kipua (kuten nyt taas kuukauden päivät). Toisella on verenpainelääkitys, toisella jotain muuta lääkitystä 🤷🏼‍♀️ Se on elämää 🙃
Mun mies/D on jäykkä kuin rautakanki, mä taas taivun liiaksikin, mutta mikään näistä (ja muista vaivoista, joita en täällä avaa sen enempää) ei estä meidän kuumia leikkejä ja keskenäistä rakkautta, kunnioitusta ja himoa. 

Kun ymmärtää, että kukaan ei ole kiiltokuva, ja kaikilla muillakin on elämässään omat haasteensa, tajuaa myös, että itselläkin on kaikki samat mahdollisuudet kuin muillakin onneen, ihaniin kohtaamisiin, hyvään suhteeseen jne ❤️

Sublicious

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 134
  • Edelleen matkalla narniaan...
  • Galleria
Vs: Fyysiset kivut ja vaivat
« Vastaus #10 : 15.09.2023, 17:24 »
Hyvässä suhteessa osataan nauraa lämpimästi semmoisille huomioitaville asioille kun että nyt "pikku" subin keski-ikäinen selkä pistää vastaan hankalassa asennossa tai lonkkaa kolottaa tai mitä milloinkin. Tai hirmuinen sadisti-D on väsynyt eikä jaksa heiluttaa piiskaa ja komentaa, vaan haluaa vaan maata palveltavana. Ei ruumis ole esteenä kun henki on altis, eli asenne paikallaan.  :) :love:

Tämä oli niin kauniisti kirjoitettu, että en edes koita panna paremmaksi  :love:.

T: keski-ikäinen subi jonka olkapään kuluma, krooninen tenniskyynärpää ja muutama muu pikku vamma + Herra jolla on selkä välillä niin tohjona ettei piiska pysy kädessä ja siihen bonuksena kylmässä säässä kiukkuavat nivelet tuo joskus ihan omat sävärinsä mukaan leikkeihin.
Naurulla yhteistyöllä siitä selvitään  :love: