Äänestys

Päihteiden käyttö bdsm-bileissä

Ei haittaa
79 (29.5%)
En pidä päihtyneistä bileissä
141 (52.6%)
En osallistu jollei saa nauttia alkoholia.
28 (10.4%)
En osallistu jos tapahtumassa on päihtyneitä
20 (7.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 261

Kirjoittaja Aihe: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?  (Luettu 14608 kertaa)

Bizarre club ry

Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #15 : 02.06.2023, 21:51 »
Ilmeisesti muokkasitte äänestystä siinä välissä kun olin äänestämässä.
Näin ääni meni väärään. (valitsin en pidä päihtyneistä bileissä niin silti ääni meni eri kohdalle.
(siellä oli alussa aiemmin enemmän valintoja)

Joo heti julkaisen jälkeen muokkasin vielä vaihtoehtoja, pahoittelut siitä.

Paras vaihtoehto olisi se että saa nauttia alkoholia kohtuudella, mutta kun tämä ei vaan kaikilta onnistu.

tomi

Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #16 : 02.06.2023, 22:09 »
Ei haittaa, päihtykööt ken haluaa jos osaa käyttäytyä.

Kaisla

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 72
  • & balthazar
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #17 : 03.06.2023, 07:08 »
Kysymyshän on melko monisyinen; jos tulee osallistumaan bileisiin ja alko maistuu, niin ei varmaan kiinnosta tulla alkottomaan tilaisuuteen.

Jos taas tulee bileisiin sessioimaan, niin keskimäärin pidän hupsuna ajatuksena pätkässä sessiointia.

Mutta mutta, sitten on vielä sekin, että jos itse viihdyt selvinpäin ja puuhastelet omiasi, niin ymmärtääkseni todennäköisyys lähentelee yhtä alhaaltapäin, että joku reippaassa seilissä oleva tulee lähialueelle jotain huojumaan ja sönköttämään, niinkuin juopuneilla tapana on. Mikäpä keskeyttäisi vituttavammin herkän hetken kuin joku spede kuola poskella.

Itse kun viihdyn mainiosti alkotta, enkä tarvitse nestemäistä rohkeutta sen suuremmin seurusteluun kuin sessiointiinkaan niin itse viihtyisin parhaiten alkottomassa tapahtumassa.


-baltsu

marionilla

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 90
  • Sydän, mitä sahaat?
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #18 : 03.06.2023, 10:54 »
Mä en halua sessioida enkä seksiä päihtyneenä enkä päihtyneiden kanssa. Alkoholia nautin toisinaan, mutta toisenlaisissa tilanteissa.

Mulla on kokemusta kaksista Bizarren juhlista, ekoissa päihtyneitä oli ja hetkittäin olo sen vuoksi turvaton vaikka kiva fiilis niistäkin kemuista jäi .Ja toiset oli päihteettömät ja siellä viihdyin vieläkin paremmin.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #19 : 03.06.2023, 11:19 »
Humalaiset missä tahansa tilanteessa inhottavat. Bileissä ja varsinkin ahtaissa paikoissa humalikot ovat vaarallisia. Toki bileet kaiketi yleensä ovat anniskelupaikoissa jolloin alkoholin käyttö on luontaisempaa ja samalla valvottua. Yhdistysten omissa bileissä jotka ovat muualla kuin anniskelupaikoissa on helpompi järkätä holittomia.
Itse kun olen aina autolla liikkeellä on itsestään selvää etten käytä alkoholia enkä koe sen olevan ongelma.
Tampereella on osa bileistä ravintolassa, mutta todella harvoin sielläkään humalikot ovat olleet ongelma. 

tiikki

  • Bizarre Club
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 21
  • Poly & pervo
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #20 : 03.06.2023, 11:24 »
Hmm...

Itse preferoisin voimaakkaasti täysin päihteettömiä bileitä.
Pystyisiköhän alkoholijuomien määrää rajoittamaan yhteen annokseen per henkilö?

Ja monon kuva takamukseen bileistä ja yhdistyksestä jos jää kiinni useammasta juomasta tai oman juoman antamisesta jollekulle muulle ja julkiseen häpeärangaistukseen foorumeilla, jotta kaikki tietää että henkilön harkintakykyyn ja lupauksiin ei voi luottaa.


Sindex

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 750
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #21 : 03.06.2023, 17:30 »
Itse juurikaan käytä muita päihteitä kuin tupakkia. Jos tupakointi on kiellettyä myös ulkotiloissa tai tupakkikopissa en varmasti tule.
Kohtuullinen olut tai viinilasi tai vaikka drinkki ei minua haittaa ja voi jopa juhlistaa tilaisuutta, En kannata ehdottomuutta vaan järjenkäyttöä siltä, jolla lasi on.
Yleisesti alkoholinkäyttö on vähentynyt bileissä ja kovin humalassa olevat on ohjattu pihalle hyvin.
Bileisiin ryyppäämään lähteminen ei mielestäni ole ongelma enää.
Laittomat aineet ehdottomasti pois bileistä.

Pikkupöllö

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 155
  • Pöllö, kissa, nainen - yhtäkaikki hiiret varokoon
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #22 : 03.06.2023, 18:51 »
Ei minua haittaa lähtökohtaisesti se, että joku nauttii alkoholia. Mutta 10x mieluummin osallistun täysraittiisiin bileisiin kuin sellaisiin, joissa on yksikin, joka ei alkoholia nauttineena tunne sopivan käytöksen rajoja.

Ja mulle kelpaisi oikein hyvin bileet, joissa ei saa tupakoida yhtään missään, pihallakaan. Ihmisten vaatteissa tulevasta tupakanhajustakin tulee paha olo, joka tuntuu vielä seuraavana päivänä.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #23 : 03.06.2023, 20:49 »
Alkoholilla on osuutta ylivoimainsessa enemmistössä käytöshäiriöistä ja minusta kinky-bileisiin ei pitäisi tulla juomaan. Pervo pitäisi uskaltaa olla muutenkin. Pari lasillista ei sinänsä haittaa ja inhoan täyskieltoja, mutta  jos muu ei onnistu, niin sellaistakin voi harkita.

isabella

Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #24 : 03.06.2023, 20:53 »
Vastasin että ei haittaa. Juu, aina on joku joka ei osaa ottaa kohtuudella ja urpoilee kännissä. Mutta en ole sitä juurikaan kokenut ongelmaksi. Sen sijaan olen vähän nihkeä kaikenlaisten ehdottomuuksien suhteen. Eli en kannata alkoholittomia bileitä. Mutta en myöskään jätä tulematta sellaisiin jos yleisö enemmän niitä toivoo. Otan mielelläni muutaman siiderin bileissä mutta ilmankin selviän 😊

Purulelu

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 29
  • ”I’m Perv and I’m Proud”!
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #25 : 04.06.2023, 14:27 »
Vastasin, että ei haittaa. Itse tykkään juoda lasin tai pari viiniä, tai hyvän olen tai pari. En ole muistaakseni ollut bileissä, joissa alkuillasta ainakaan kenenkään alkoholinkäyttö olisi (minua) häirinnyt, jos ei nyt nuoruusvuosien ylilyöntejä lasketa. Puolen yön jälkeen ikävä kyllä holin käytön nurjat puolet alkaa tulla esiin, kun jengi (siis ne, joille ne pari lasia ei riitä) alkaa olla kännissä ja käyttäytyä sen mukaisesti.

Maltillinen alkoholijuomien käyttö on minusta missä vaan tilaisuuksissa ollut ok, mutta odotan kyllä, että osataan käyttäytyä fiksusti eikä vedetä holia kolmin käsin ja niin pitkään kuin lasi pysyy kädessä. Tärkeintä on maltillinen käyttö, jos holia on. Känniääliöitä en ole koskaan sietänyt, enkä kännisössöttäjiä, jotka ei tiedä enää miltä planeetalta ovat kotoisin.

Voisin myös hyvin osallistua alkoholittomiin bileisiin, ei ole mulle mikään kynnyskysymys.

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 572
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #26 : 04.06.2023, 15:06 »
Vastasin: "En pidä päihtyneistä bileissä", enkä oikeastaan pidä päihtyneistä noin muutenkaan. Kuten edelläkin on mainittu, tämä ei silti tarkoita sitä, ettenkö kannattaisi mahdollisuutta nauttia alkoholia kohtuudella juhlissa, jos niikseen halutaan tehdä. Itse usein miten juon sen yhden tai kaksi, jos bileissä on anniskelua. Omaan osallistumiseeni ei vaikuta se saako bileissä juoda vai eikö saa. Mulle käy kumpi vaan. Tykkään siitä, että on erilaisia vaihtoehtoja. Mutta jos alkoholi on aiheuttanut bileissä haasteita ja on valittava joko-tai niin silloin mieluummin valitsisin sen nollalinjan.

Fat Bastard

Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #27 : 04.06.2023, 15:35 »
Club X:llä on joskus epäviralisena ohjeena ollut "yksi saunaolut on OK, yksi pullo viskiä ei ole". Jokaisen omassa harkinnassa sitten onko se yksi vai kolme saunaolutta tai pullo viiniä muutaman kaverin kesken tms.
Dokaaminen ja sessiointi ei mulla kuulu yhteen ja olen usein bileissä nähnyt epämiellyttäviä tai jopa vaaratilanteita kun joku känniääliö tunkee liian lähelle muiden sessiota horjumaan ja lääppimään. Sessioidessa bileolosuhteissa on muutenkin paljon muuttujia, humalaisten tarkkailua ei enää tarvita jatkoksi.
En äänestä täysin alkotonta, se "pari voi ottaa" on hyvä raja, mutta jos vain ääripäät ovat mahdolliset, niin sitten alkoton koska itse tulen kuitenkin todennäköisesti autolla ;D

Isäntä83

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 678
  • Ita obediemus et tibi
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #28 : 04.06.2023, 16:40 »
Kunhan alkoholia osataan käyttää maltillisesti, se on minun mielestäni ihan ok. Örveltäjiä en siedä. Omaan bileisiin osallistumiseeni alkoholi rajoitukset ei vaikuta.

Rautaperse

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 961
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #29 : 05.06.2023, 00:52 »
Päihteitä saa käyttää, muttei silloin EI SESSIOIDA.