Kirjoittaja Aihe: Elokuvia, joissa bdsm neutraalisti osana seksikohtauksia  (Luettu 689 kertaa)

Proxima Centauri

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 37
  • Ihmisen kaltainen
  • Galleria
Tuleeko mieleenne jotain elokuvaa, jossa seksikohtauksissa olisi bdsm:ää ilman, että bdsm liittyisi elokuvan aiheeseen, tai ilman, että se symboloisi päähenkilöiden ihmissuhteen tilannetta? Siis sellaista, että seksikohtauksessa olisikin yleisimmän kuvaston eli suutelemisen ja yhdyntäviittausten lisäksi jotain bdsm-elementtejä positiivisessa/neutraalissa hengessä. Toki myös sarjoja voi mainita.

latexiom

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 30
  • Demihomoseksuaali kumifetisisti Tampereelta
  • Galleria
Sarjoja: Billions, Elementary, The Blacklist

Proxima Centauri

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 37
  • Ihmisen kaltainen
  • Galleria
Sarjoja: Billions, Elementary, The Blacklist

Mukava kuulla, että useammassakin sarjassa on! Nämä ovatkin itselleni tuntemattomia, joten laitanpa nämä korvan taakse tulevia sarjamaratoneja silmällä pitäen  :)

Zmrzlina

  • Ketjureaktio
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 48
  • Vagina-artesaani
  • Galleria
Pedro Almodovarin Matadorissa on aika paljon BDSMksi tulkittavia juttuja. Mutta ne ovat toki oleellinen osa leffan kuviota, joten vaikea sanoa, täyttyykö kysymyksen määrittely.

Eugenicser

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 143
  • Min ära är min trohet
  • Galleria
Tuleeko mieleenne jotain elokuvaa, jossa seksikohtauksissa olisi bdsm:ää ilman, että bdsm liittyisi elokuvan aiheeseen, tai ilman, että se symboloisi päähenkilöiden ihmissuhteen tilannetta? Siis sellaista, että seksikohtauksessa olisikin yleisimmän kuvaston eli suutelemisen ja yhdyntäviittausten lisäksi jotain bdsm-elementtejä positiivisessa/neutraalissa hengessä. Toki myös sarjoja voi mainita.

Onhan noita vaikka ja kuinka..ja järjestään kliseemäisiä.
Vaarallinen tyttöystävät esim. mutta jotta oikeasti mennään perversioiden ajatusmaailmaan pitää katsoa vaikka BladeRunner, Liftari(1986), Uhrilampaat ja Menetetty Maa, miksei Raivo Härkäkin...niissä mennään aidosti pääkopan synkkiin syvyyksiin joista joku sikk fukk kiihoittuukin...

Proxima Centauri

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 37
  • Ihmisen kaltainen
  • Galleria
Kiitos, pitääpä tutustua näihin!  :)  Tai no oli noissa pari tuttua nimeä, mutta siitä on vuosia kun olen nähnyt, joten en muista enää näköjään melkein mitään... Enkä muuten tajua miten tuo Almodovar on jäänyt aikoinaan näkemättä, vaikka hänen elokuvistaan olen aina tosi paljon pitänyt! Nyt ainakin on syytä korjata aukko leffasivistyksessä.

Zmrzlina

  • Ketjureaktio
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 48
  • Vagina-artesaani
  • Galleria
Sitten on toki Trierin Nymphomaniac, joka on monella tasolla ihan silkkaa BDSMää. Mutta siitä on syytä katsoa se leikkaamaton ja täyspitkä (I+II) versio. Sen olen löytänyt vain englanninkielisillä tekstityksillä, liekö tuota lainkaan suomiteksteillä.

Proxima Centauri

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 37
  • Ihmisen kaltainen
  • Galleria
Sitten on toki Trierin Nymphomaniac, joka on monella tasolla ihan silkkaa BDSMää. Mutta siitä on syytä katsoa se leikkaamaton ja täyspitkä (I+II) versio. Sen olen löytänyt vain englanninkielisillä tekstityksillä, liekö tuota lainkaan suomiteksteillä.

Joo, Nymphomaniac on tuttu elokuva, mutta tuota leikkaamatonta versiota en varmaankaan itse ole nähnyt.

Zmrzlina

  • Ketjureaktio
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 48
  • Vagina-artesaani
  • Galleria
Se on yli viisituntinen järkäle. Pitäisikin katsoa joskus ajatuksella uudestaan.