Kirjoittaja Aihe: Kinkybileiden dresscodesta ja kinkypukeutumisesta - mitä se kenellekin on?  (Luettu 33045 kertaa)

n4103xxl

  • Vieras
No joo, kyllä siinä jyskälässä ovella vähän munkin satiini/tafti asua mulkoiltiin että kävisköhän toi nyt, totesin etten mä tällä kyllä baariin lähtis, ja hyvin pääsin sit sisään... kai se alkaa olla aika yleinen oletus, että pitäis se korsetti tms olla, mut, olihan siellä asuja, flanelli yöpaidoista, alastomuuteen ja kaikkea siltä väliltä. Kai se mullakin oli asussa se, ettei kauheesti paljasta pintaa ollu... mutten näitä kilojani ole ennenkään bileissä esitelly, enkä esittele vastakaan.

Milla

  • Vieras
Yksi DC/sisäänpääsykriteereistä voisi olla "kinky-skenen kokemus vuosissa". Jos paikalle ilmestyy henkilö joka on ollut skenessä iät ajat, ja kenet suurinpiirtein kaikki tuntevat, pitäisi sen riittämän vaikkei asu niin kauheesti kinky olisikaan (toki asun pitää olla siisti, remontti-farkut ja hikiläntti-t-paita ei käy) Eiköhän parinkymmenen vuoden kinky-kokemus ole jo asianosaille selvittänyt mistä näissä jutuissa on kyse, vaikka päällä olisikin se t-paita ja farkut. Suomennettuna=pärstäkerroin-asu.

Kahdet Agroksenmäet käyneenä bongasin molemmilla kerroilla yhden normiasuun pukeutuneen, kaikilla muilla oli yllään jotakin kinkyä/asuja millä ei mennä Prismaan maitoo hakeen, vaikkei tilaisuus edes ole DC.

Thea

  • Vieras
Yksi DC/sisäänpääsykriteereistä voisi olla "kinky-skenen kokemus vuosissa". Jos paikalle ilmestyy henkilö joka on ollut skenessä iät ajat, ja kenet suurinpiirtein kaikki tuntevat, pitäisi sen riittämän vaikkei asu niin kauheesti kinky olisikaan (toki asun pitää olla siisti, remontti-farkut ja hikiläntti-t-paita ei käy) Eiköhän parinkymmenen vuoden kinky-kokemus ole jo asianosaille selvittänyt mistä näissä jutuissa on kyse, vaikka päällä olisikin se t-paita ja farkut. Suomennettuna=pärstäkerroin-asu.

mä olen kyllä eri mieltä. Mun mielestä kaikille pitää olla samat säännöt.

Milla

  • Vieras
Yksi DC/sisäänpääsykriteereistä voisi olla "kinky-skenen kokemus vuosissa". Jos paikalle ilmestyy henkilö joka on ollut skenessä iät ajat, ja kenet suurinpiirtein kaikki tuntevat, pitäisi sen riittämän vaikkei asu niin kauheesti kinky olisikaan (toki asun pitää olla siisti, remontti-farkut ja hikiläntti-t-paita ei käy) Eiköhän parinkymmenen vuoden kinky-kokemus ole jo asianosaille selvittänyt mistä näissä jutuissa on kyse, vaikka päällä olisikin se t-paita ja farkut. Suomennettuna=pärstäkerroin-asu.

mä olen kyllä eri mieltä. Mun mielestä kaikille pitää olla samat säännöt.


Tarkennan vähän lausumaani:
Bileissä iholle luvatta käyvät ääliöt ja darkkarissa muiden päälle runkkaavat puskajussit pääsevät sisälle jos asu on DC:n mukainen, viksusti minglailevat jäävät oven ulkopuolelle ellei päällä ole mustaa nahkaa, kumia tai pvc:ta.
(väri mainittu tässä siksi että se on yleensä vallalla kinky-bileissä... heiiii, ot, pannaan pystyyn bileet joihin ei saa tulla mustissa rytkyissä  :P )

requiem

  • Vieras
Tarkennan vähän lausumaani:
Bileissä iholle luvatta käyvät ääliöt ja darkkarissa muiden päälle runkkaavat puskajussit pääsevät sisälle jos asu on DC:n mukainen, viksusti minglailevat jäävät oven ulkopuolelle ellei päällä ole mustaa nahkaa, kumia tai pvc:ta.
(väri mainittu tässä siksi että se on yleensä vallalla kinky-bileissä... heiiii, ot, pannaan pystyyn bileet joihin ei saa tulla mustissa rytkyissä  :P )

Ei toi ratkasu niitä runkkareita mihinkään poista.

Kuka määrittelee tunnettavuuden skenessä? Montako vuotta riittää vai riittääkö, että on kerran peuhannut oikean ihmisen kanssa? Johtaisi tyytymättömyyteen, eripuraan, pahoin pelkään.

Milla

  • Vieras
Tarkennan vähän lausumaani:
Bileissä iholle luvatta käyvät ääliöt ja darkkarissa muiden päälle runkkaavat puskajussit pääsevät sisälle jos asu on DC:n mukainen, viksusti minglailevat jäävät oven ulkopuolelle ellei päällä ole mustaa nahkaa, kumia tai pvc:ta.
(väri mainittu tässä siksi että se on yleensä vallalla kinky-bileissä... heiiii, ot, pannaan pystyyn bileet joihin ei saa tulla mustissa rytkyissä  :P )

Ei toi ratkasu niitä runkkareita mihinkään poista.

Kuka määrittelee tunnettavuuden skenessä? Montako vuotta riittää vai riittääkö, että on kerran peuhannut oikean ihmisen kanssa? Johtaisi tyytymättömyyteen, eripuraan, pahoin pelkään.


Mun kommentissa oli tarkoituksella vähän provoa herättää keskustelua juuri tuon tyytymättömyyden ja mahdollisesti syntyvän eripuran takia.

Ja juu ei, mikään ei taida poistaa niitä ääliöitä.

submit

  • Vieras
Joo, ei taitaisi Millan ehdotus toimia käytännössä, moni pitkäänkin skenessä pyörinyt ei käy säännöllisesti bileissä, joten ei voi edellyttää, että ovella ja lipunmyynnissä olevat henkilöt tuntisivat "kaikki konkarit"  ;D

Ja kuten on jo mainittu, osa haluaa bileisiin dresscoden tunnelman, ei niinkään mahdollisten häiriköiden minimoimiseksi. Ja yhtä lailla se kinkykonkari voi käyttäytyä huonosti. Eiköhän kuitenkin noin keskimäärin kinkybileissä ole huomattavan hyväkäytöksistä väkeä.

PS. Runkkaamisesta kinkybileistä on keskusteltu säännöllisin väliajoin, ainkin Tuntematon Maa -foorumilla. Kaikki bilerunkkaus ei ole välttämättä huonokäytöksistä, vaikka se voi toki joskua joitakin ärsyttää.



Simone

  • Vieras
...sori, jo etukäteen,, en malta...
ELÄMÄSSÄ PITÄÄ OLLA RUNKKUA! ;D[/size]

Smooth

  • Vieras
...sori, jo etukäteen,, en malta...
ELÄMÄSSÄ PITÄÄ OLLA RUNKKUA! ;D[/size]

Johan oli vaalenpunaista, piti oikein käyttää ihmekeinoa että sen pystyi lukemaan.

Pärstäkerroin tuskin tulee koskaan toimimaan. Ja eripuraa se kyllä aiheutaa aina. Mutta melko varmasti, jos on aikuinen Masterhenkinen mies ja käyttää bileissä kilttiä ja tiukkaa T-paitaa, ei hän vedä sinne päälle korsettia :).
Oikeasti nyt tarkoitan sitä yhtä tapausta johin Lady Whip viittasi.
Mutta jos paita onkin reikäpaita? Tai Uuno-reikäpaita?

Kyllä tästä näemmä voi vääntää juttua vaikka koko loppuiän  ::)

submit

  • Vieras
...sori, jo etukäteen,, en malta...
ELÄMÄSSÄ PITÄÄ OLLA RUNKKUA! ;D[/size]
Johan oli vaalenpunaista, piti oikein käyttää ihmekeinoa että sen pystyi lukemaan.

Teemalla Deep Red näkyy mainiosti ilman mitään toimenpiteitä ;) (Lisäys, paitsi nyt lainattuna, jollon teksti onkin valkoista pohjaa vasten  ::)

Siihen kilttiasuun vielä. Joo, varmaan kiihkeimmät dc:n vaatijat haluavat kiltin yhteyteen erikoisemman ta paljaan yöäosan tms.  Kilttihän on miehen asu perinteisestikin, onhan menty jopa linnan juhliin kiltissä. Jos miehellä sen sijaan on vaikka naisen vekkihame, se on jo crossdressausta ;)

Mutta olen kyllä ennekin nähnyt BC:lla kiltin miehellä, en muista yläosaa...

n4103xxl

  • Vieras
Täytyy tosta kiltistä vielä, se kyseinen kiltti oli nahkaa, mihin Lady Whip viittas, se t paita kai aiheutti ongelmia, vaikka olikin hyvin vartalonmyötänen mikrokuitu, tms. tekonen.  Montakin kilttiä oli bileissä, muut tais olla kankaisia, mut yläosat oli erilaisia.

submit

  • Vieras
Täytyy tosta kiltistä vielä, se kyseinen kiltti oli nahkaa, mihin Lady Whip viittas, se t paita kai aiheutti ongelmia, vaikka olikin hyvin vartalonmyötänen mikrokuitu, tms. tekonen.  Montakin kilttiä oli bileissä, muut tais olla kankaisia, mut yläosat oli erilaisia.
Mulle jäi epäselväksi, miten sisäänpääsyn laita oli?

n4103xxl

  • Vieras
Pääs Hää sisää, ja se t paitakin oli kokoillan päällä, viritteli paidan päälle vähän köysiä ja ison hakaneulan,kun olivat  urputtaneet ovella. Mut niinkun aikasemmin sanoin, urputti ne munkin satiini/tafti mekosta, joka oli viel pinkki/musta... Toisaalta tässä on surkuhupasaa se, että miehet, eli transut, pääsee vaikka jakkupuvussa, niinkun nytkin oli... tms mekoissa, ihan hyvin sisälle. Mitäs jos munkin fetissi vaikka olis se satiini... vaikkei varsinaisesti olekaan, tykkään kyllä. Fiilis siitä pukeutumisesta jäi tälläkertaa se, että kun ei siihen nahkaan/pvc:hen välttämättä halua pukeutua, eikä kiskoa korsettia päälleen (mukavuus syistä) ni vähintäänkin sanomista tulee, vaikka sisään sit pääseekin... kai yleensä.  Mut, on siinäkin tapahtunu muutosta takavuosiin verrattuna.

submit

  • Vieras
Okei, kiitos Sirpa vastauksesta. Toki kunnioitan dc-ohjeita, mutta pientä "kapinaa" ja testailua sen rajoista tulee itsekin joskus harrastettua ;)
Erikseen tietenkin tiukan dc:n bileet, joissa onkin ihan selvät säännöstöt.

n33

  • Vieras
DC on aina ollut minulle kompastuskivi, viime vuosina entistä enemmän. Olen aina tykännyt käydä bileissä, pukeutua vähän erikoisemmin ja nauttinut seurata upeita vaatteita, ihmisten viitseliäisyyttä valmistautua juhlaan. Tiedän ettei kaikki kinkyt pukeudu, eikä kinkyyden perusta ole vaatetus. Klubeillakin, joissa ei ole DC:tä, olen nähnyt vain muutamia ihmisiä joilla on siviilit päällä.  DC- bileet ovat minulle ne juhlat mihin valmistaudutaan huolella, miettien aivan kaikki yksityiskohdat vaatetuksesta ja meikistä lähtien, vaikka koenkin laittautumisen ahdistavana ja inhoan arvioitavana oloa, silti yritän parhaani mukaan saada asuni täyttämään DC:n. Joitain kertoja asuni ei ole ollut aivan DC:n mukainen mutta olen ollut valmis muuttamaan sitä hivenen portilla sisäänpääsyn mahdollistamiseksi, tosin siihen ei ole tarvinnut mennä. Yleensä seuralaiseni on DC:n selkeästi täyttänyt ja se on mahdollsitanut sisään pääsyn myös minulle  :)

Jyväskylän DC on tiukka, mutta olen huomannut että ovat valmiita joustamaan tapauskohtaisesti. Luultavasti niissä tapauksissa on juhlavieras ollut yhdistykseen etukäteen yhteydessä ja sopinut poikkeuksesta. DC on osa suljettuja bileitä, niihin ei pääse turistit sisään aiheuttamaan pahennusta joihin syyllistyvät klubeilla. Itse käyn bileissä juuri sen takia, että saan juhlia rauhassa, ilman uteliaita, moukkamaisia tuijotuksia ja v*ttuiluita elämäntavastani. En juurikaan käy enää tavallisissa baareissa silllä niissä ei päde koskemattomuuden sääntö.

Jos ihminen ei nauti fetissi/sm pukeutumisesta, voi hän silti miettiä mitä sellaista kaapista löytyy että pääsisi DC- bileisiin. Jo yhteydenotto järjestävään tahoon ja heiltä neuvon kysyminen auttaa kummasti. Mutta minusta tuntuu että DC- koodista valittavat vain ne joita ei kiinnosta edes yrittää. Kunhan urputtavat urputtamisen innosta. Miksi asiasta pitää jatkuvasti kitistä jos ei edes lopulta ole edes halua mennä DC- bileisiin? Miksi pitää kitistä jos ei edes yritä ymmärtää, että myös kinkyillä on sellaisia juhlia mihin nyt ei vaan mennä siviilit päällä? Jos minut kutsuttaisiin esimerkiksi Linnan juhliin (ihan kuin niin ikinä tapahtuisi), ei minulla kävisi mielessäkään kitistä kansliaan puku- koodista vaan näkisin edes sen kerran vaivaa laittautua kunnolla. Ja minä en ole juhlapuku- ihminen vaan jotain aivan muuta. Silti olen valmis näkemään sen vaivan jos kerran haluan osallistua.

Tästä kirjoituksesta tuli nyt yllättävän sekava mutta en jaksa ruveta sitä uudeleen tekemään, toivottavasti pointtini käy ilmi edes jollain tapaa. Ja tämä ei sitten ole haukkuma- kirjoitus DC- vastaisia kohtaan vaan minun oma henkilökohtainen mielipide.

--kirjoitusvirheet ovat osa minua--