Kirjoittaja Aihe: Musiikkia jota voisin käyttää sessiossa...  (Luettu 83282 kertaa)

Mademoiselle A.

  • Vieras
Vs: Musiikkia jota voisin käyttää sessiossa...
« Vastaus #15 : 20.08.2012, 12:28 »
Onkohan tämä ketju enää elossa..? No kuitenkin, tässä jotain seksikästä musiikkia:

Marilyn Manson: Heart Shaped Glasses
Marilyn Manson: Heart Shaped Glasses Inhuman remix
Marilyn Manson: Personal Jesus
Marilyn Manson - Eat me, drink me
Marilyn Manson: If I Was Your Vampire

NieR: Blu-bird
Milk Inc.: Free Your Mind

Riverlady

  • Vieras
Vs: Musiikkia jota voisin käyttää sessiossa...
« Vastaus #16 : 20.08.2012, 20:16 »
Mun on mahdoton käyttää musiikkia minkääntyyppisen seksipuuhan taustalla. Naapurihuoneessakin soitettuna se häiritsee. Ei sitä jossain vaiheessa enää kuulis, mutkun asiat juuttuu musiikin kanssa lähtökuoppiin. Paska musiikki -> ei huvita enää. Hyvä musiikki -> juutun fiilistelee -> ei muista huvittaa enää.

Sävelten viemä tässä ollaan. Kerran yläkerran naapuri pisti omat stereonsa erittäin lujalle eikä syy voinut olla muu kuin meidän äänet, mutta sille ei mitään voinut ja vola huomattiin vasta jälkeenpäin.

kanji

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 95
  • Galleria
Vs: Musiikkia jota voisin käyttää sessiossa...
« Vastaus #17 : 30.08.2012, 18:21 »
Tunnelmallisiksi koettu :

Nine Inch Nails - Ghosts albumi
Girl With A Dragon Tattoo Soundtrack (jenkkiversion)

esimakua jäkimmäisestä :

http://www.youtube.com/watch?v=rSTp88JRTnc

Koo

  • Vieras
Vs: Musiikkia jota voisin käyttää sessiossa...
« Vastaus #18 : 30.08.2012, 20:01 »
Olosuhteista johtuen tarvitaan lähes aina taustamelua johon toivon mukaan muut äänet sekoittuvat... Ja se on sitten koko lailla sama mitä se on, telkkari vai radio vai joku muu.

JOS saisin valita niin parasta musiikkia olisi kunnon räime eli se mitä örinäheviksi sanotaan riittävällä eli helvetillisellä volyymilla soitettuna.

Jussi

  • Vieras
Vs: Musiikkia jota voisin käyttää sessiossa...
« Vastaus #19 : 18.09.2012, 16:49 »
Jos musiikki soi taustalla (mikä ei ole välttämättä) kuuntelen mielummin jotain rokkia tai jopa heviä.

Maasterix

  • Vieras
Vs: Musiikkia jota voisin käyttää sessiossa...
« Vastaus #20 : 18.09.2012, 17:29 »
http://www.youtube.com/watch?v=plG2_edVkl8&feature=related


Upea coveri........tosin basistilla on pitkä tukka.....joku danish airwaysin entinen homppi stuertti......ihanan romanttinen biisi

balthazar

  • Vieras
Vs: Musiikkia jota voisin käyttää sessiossa...
« Vastaus #21 : 18.09.2012, 19:14 »
Mauri Antero Nummisen koko tuotanto, päättymättömällä kasetilla :P

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Musiikkia jota voisin käyttää sessiossa...
« Vastaus #22 : 18.09.2012, 19:19 »
Mauri Antero Nummisen koko tuotanto, päättymättömällä kasetilla :P

Mieleeni tuli kuva sessiosta, jossa ruoskitaan subia ja (tai vielä parempaa: potkitaan palleja) ja taustalla soi "Kuinka saisin rikki kookospähkinän".  ;D

balthazar

  • Vieras
Vs: Musiikkia jota voisin käyttää sessiossa...
« Vastaus #23 : 18.09.2012, 21:01 »
Mieleeni tuli kuva sessiosta, jossa ruoskitaan subia ja (tai vielä parempaa: potkitaan palleja) ja taustalla soi "Kuinka saisin rikki kookospähkinän".  ;D
Hitto, en osannut itse edes ajatella niin pitkälle... Mutta aivan mahtava idea! :D

muodollinen_namu

  • Vieras
Vs: Musiikkia jota voisin käyttää sessiossa...
« Vastaus #24 : 18.09.2012, 23:39 »
Ehdottomasti tätä:

ACDC Highway to Hell

http://www.youtube.com/watch?v=Xv24N8H1KyI

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Musiikkia jota voisin käyttää sessiossa...
« Vastaus #25 : 19.09.2012, 05:33 »
Mauri Antero Nummisen koko tuotanto, päättymättömällä kasetilla :P

Mieleeni tuli kuva sessiosta, jossa ruoskitaan subia ja (tai vielä parempaa: potkitaan palleja) ja taustalla soi "Kuinka saisin rikki kookospähkinän".  ;D

Tai "lyö mua rytmikapulalla"  mutta tosi hauska huomio  :bouncy:

Riverlady

  • Vieras
Vs: Musiikkia jota voisin käyttää sessiossa...
« Vastaus #26 : 19.09.2012, 16:31 »
Mauri Antero Nummisen koko tuotanto, päättymättömällä kasetilla :P

Mieleeni tuli kuva sessiosta, jossa ruoskitaan subia ja (tai vielä parempaa: potkitaan palleja) ja taustalla soi "Kuinka saisin rikki kookospähkinän".  ;D

Tai "lyö mua rytmikapulalla"  mutta tosi hauska huomio  :bouncy:

Naiseni kanssa eduskuntatalon puistossa

Joulupukki puree ja lyö

Kumipallona luokses pompin vain

... onhan näitä

Anna

  • Vieras
Vs: Musiikkia jota voisin käyttää sessiossa...
« Vastaus #27 : 16.03.2013, 14:02 »
Haa, mä jo olin avaamassa uutta ketjua kun en aiheesta mitään ensin löytänyt mutta jatkanpa siis tähän vaikka ketju onkin tovin jo ollut hiljainen eikä ketään ehkä kiinnosta. Mutta mua kiinnostaa kyllä lukea, että mitä ihmiset tykkää luukuttaa sessioissa (ne jotka tykkää). Että Rammsteinia vai barokkiako on soimassa.

Noin yleisesti mä tykkään sessioissa musiikista, en jää kuuntelemaan sitä (eli ei häiritse, en juutu sanoihin vaan fiilikseen) vaan on vaan sopiva lisä taustalla (aluksi, eipä sitä toisaalta ole huomannut kun soittolista on hiljentynyt). Sessiomusani ei useinkaan ole sellaista mitä yleensä kuuntelen.

Enigma on yks sellainen, mikä toimii taustalla, äänitapettia. Ei tartu liikaa korvaan. En muuten välitä; tässä tapauksessa ainoa albumi minkä osaan(?) sanoa (onko ne kaikki kuitenkin aika samanlaisia?) on MCMXC a.D.
Yksittäisistä kipaleista yksittäisiltä esittäjältä musta erittäin seksikäs ja kuumottava on Sail/Awolnation. Uuuh. This is how I show my love..
Myös yksi Depeche Moden Master and Servant cover toimii (ja senpä vois lisätä tuonne musavideothreadiinkin). Esittäjänä Krystal System.
Coilin kymmenminuuttinen Red Queen
Radioheadin Lotus Flower.

Vähän eri tyyppistä riippuen tarpeesta. Ja sitten mun osalta jälkilöylyihin (vai pitääkö sanoa jälkihoitoihin??) sopii vaikka Maria Menan akustinen I was made for lovin you :D No, Maria Mena on ihana.

Hmm. Jatkanpa soittolistan koostamista täällä posket punoittaen   :-*

Andex

  • Vieras

Poraaja

  • Vieras
Vs: Musiikkia jota voisin käyttää sessiossa...
« Vastaus #29 : 12.06.2013, 10:34 »
Tää on kyllä hyvä aihe. Itse koen niin vahvasti musiikin kautta että on todella haastavaa löytää musiikkia session taustalle. Paljon tässä ketjussa on väläytelty varteenotettavia vaihtoehtoja.
Mutta. Esimerkiksi Mansonia tulee kuunneltua valtavasti muutenkin, että se veisi mielen muualle kuin olennaiseen.
Ministry voisi sopia hienosti kellarikivaan, vaikkakin siltäkin pumpulta löytyy muutama keskittymistä häiritsevä hittibiisi.

Jotain raskasta industrialia voisi kokeilla. Tähän asti kauneinta musiikkia on ollut nartun ihana ulvonta  :love: