Kirjoittaja Aihe: Pervokuvauksesta yleisemmin  (Luettu 16332 kertaa)

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1382
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Pervokuvauksesta yleisemmin
« Vastaus #15 : 27.04.2011, 09:08 »
Ja paikaksi tarjolla osin virikkeellinenkin vaatimaton Talo Espoossa, jos tarvis.
-R-

Calitri

  • Vieras
Vs: Pervokuvauksesta yleisemmin
« Vastaus #16 : 27.04.2011, 18:31 »
Master Peto: Onko tosissaan noin, että paikka olisi jo? :D Tuo kuulostaisi oikein hyvältä. Käytännössä tuo menisi varmastikin tuonne toukokuun loppupuolelle mutta tuo on silti hyvä, että olis paikka.

Milla

  • Vieras
Vs: Pervokuvauksesta yleisemmin
« Vastaus #17 : 27.04.2011, 18:42 »
Mukana täältäkin, jos maantiede sallii ja hyvä ajatus toteutuu!


*änkee kyytiin jos kalenterit on samalla planeetalla  8)

Calitri

  • Vieras
Vs: Pervokuvauksesta yleisemmin
« Vastaus #18 : 03.05.2011, 22:27 »
Heitetääns uuestaan tätä ilmoa pintaan ja kysellääns mikä olis ihmisillä noin alustava aikataulu? Jos tuossa kuunlopussa järjestäis vaikka ekan kerran tämmösen miitin, niin moniko mahtais päästä ja oisko tila ylipäätään mahdollista saada sillon? Tää on siis vaan alustava kysely kiinnostuksesta ja parempi ja varmempi ajankohta meillekin ois kesäkuun puoliväli.

Pip

Vs: Pervokuvauksesta yleisemmin
« Vastaus #19 : 03.05.2011, 23:41 »
Mulla on 28 ja 29 päivä (muistaakseni) varattu toisen harrastuksen koulutus- ja tenttijutun suoritukseen.

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Pervokuvauksesta yleisemmin
« Vastaus #20 : 04.05.2011, 06:39 »
Mulla on jo koko toukokuu ihan täyteen buukattu. Kesäkuu vähän parempi. Talo Espoossakin on kova juttu, mutta mulle se on kyllä aika kaukana :/

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Pervokuvauksesta yleisemmin
« Vastaus #21 : 04.05.2011, 08:58 »
Mulla on jo koko toukokuu ihan täyteen buukattu. Kesäkuu vähän parempi. Talo Espoossakin on kova juttu, mutta mulle se on kyllä aika kaukana :/
Yöpyminen on mahdollista jos saman päivän aikana ei viitsi lähteä kotimatkalle.
Talossa on Pedon ja minun sessiopaikka (galleriani kuvat otettu sieltä) , jossa on myös mahdollista harjoitella kinkykuvia koska tarvikkeissa löytyy.

Tähdätäänkö kesäkuun ensimmäiselle viikolla? Mielipiteitä?

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Pervokuvauksesta yleisemmin
« Vastaus #22 : 04.05.2011, 09:24 »
^

Juu, pitää kattoa et miten saa sumplittua. Sekin vaikuttaa et lähdenkö matkaan yksin vain tuleeko Trix & Irmeli mukaan pääkaupunkiseudulle päin.
Parin viikon päästä oon jo huomattavan viisaampi et miten pystyy reissaamaan kuukauden päästä.

Kattie

  • Vieras
Vs: Pervokuvauksesta yleisemmin
« Vastaus #23 : 04.05.2011, 18:56 »
Mukana täältäkin, jos maantiede sallii ja hyvä ajatus toteutuu!


*änkee kyytiin jos kalenterit on samalla planeetalla  8)

Ottaa toki Millan kyytiin, jos kalenteri sallii! 27.5 käy ihan toisella reunalla Suomea niiamassa todistuksen kouraan, joten se vkl tekee tiukkaa... Muuten Espoo ei oo mahdoton!

Feird

  • Vieras
Vs: Pervokuvauksesta yleisemmin
« Vastaus #24 : 05.05.2011, 17:12 »
Varmaan kesäkuu kävis siis paremmin..omista aikatauluista en osaa töiden suhteen sanoa, mut varmaan johonki viikonloppuun se pitäis laittaa sitte :)

Calitri

  • Vieras
Vs: Pervokuvauksesta yleisemmin
« Vastaus #25 : 05.05.2011, 18:27 »
Pistetäänpäs sitten kalenteriin merkintä, että varataan sen eka kesäkuun viikonloppu tolle kuvajutulle näin alustavasti ja katotaan sitten uuestaan taas jossain vaiheessa. Itellekin käy paremmin toi viikonloppu, kun se tän kuun vika. Älkääkä huolehtiko yhtään, kyllähän me varmasti saadaan näitä miittejä tehtyä uudestaankin.

Glori

  • Vieras
Vs: Pervokuvauksesta yleisemmin
« Vastaus #26 : 05.05.2011, 19:46 »
Kesäkuun eka viikonloppu on valmistujaisten juhlaa (ainakin 4.6.). Lakkiaiset ...

Calitri

  • Vieras
Vs: Pervokuvauksesta yleisemmin
« Vastaus #27 : 07.05.2011, 19:05 »
Tuo on tiedossa, että silloin ylpäärit. Sitä vähän ajateltiinkin, että ne joilla ei ole menoa tuona viikonloppuna pääsis mukaan. Ei tuossa hätää ole, koska kyllä me voidaan järjestää vaikka uusi miitti myöhemmin kesäkuussakin, vaikka 18.-19. päivän pintaan. Kyllä tässä varmasti keretään pitämään tällaisia miittejä jatkossakin.

Veera

  • Vieras
Vs: Pervokuvauksesta yleisemmin
« Vastaus #28 : 08.05.2011, 18:38 »
Ilmoittautuu alustavasti ja ilmoittaa Tipin ja Timbuksenkin...  8)

Kamera tosin vielä on kaupassa ja käyttämiseen tarvitsen avustusta. Safarikuvissani taannoin oli isoja pensaita, oli kiva selitellä, että siellähän se sarvikuono, tuossa pensaan takana, etkö näe...  :-[ 

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Pervokuvauksesta yleisemmin
« Vastaus #29 : 08.05.2011, 18:51 »
Safarikuvissani taannoin oli isoja pensaita, oli kiva selitellä, että siellähän se sarvikuono, tuossa pensaan takana, etkö näe...  :-[

 ;D

Tai jos kinkykuvia ottaa ja kuvassa on näkyvillä vain heiluva köysi. Selittää siinä, että kun se subbari putosi just tuosta kun nappasin kuvan, että joo, se on jossain kuvan alareunan alapuolella lattialla. Saako tähän kameraan peruutusvaihteen päälle tai sitten nopeamman laukaisun.