Kirjoittaja Aihe: 15.6.2013 klo 19-03 SMFR:n Kalevala-bileet  (Luettu 42860 kertaa)

zognored

  • Vieras
Vs: 15.6.2013 klo 19-03 SMFR:n Kalevala-bileet
« Vastaus #210 : 18.06.2013, 23:43 »
Olihan vain viikonloppu. Bileet olivat varsin kokemus. Olisi ehkä suostua vähän maltillisemmin nakkeihin kun ei jäänyt bilettämiselle ihan hirveästi aikaa, mutta eipä tuo toki kadutakkaan. Täytyy hattua nostaa ja suuri tunnustus antaa ChickenRacelle ja toiselle tekniikasta vastaavalle persoonalle (jonka nikki ei minulle tullut tutuksi) todella herkuleaanisesta työsarkasta. Taisivat painaa lähemmäs vuorokauden duunia ilman että pääsivät käytännössä ollenkaan osallistumaan itse biletykseen.

Jos en ole ihan väärässä niin sinä olit se upea ilmestys köysikisan juontajana? Ihasteltiin pöytäseurueen kanssa letkeää juontotyyliäsi ja oltiin yhdessä sitä mieltä, että näin se pitää hoitaa. Kiitos siitä!

Olet väärässä. Minä nimittäin olin se suhteellisen ankean arkinen ilmestys köysikisan juontajana. Mutta kiitän kehuista, olen ollut mielissäni että jengi piti siitä vaikka konsepti on ehdottomasti kehittämisen tarpeessa. Mutta jos päästävät uudestaan niin tarkoitus olisi kehittää. Toivottavasti ihmiset uskaltavat mukaan kisaamaan myös.

SMIle

Vs: 15.6.2013 klo 19-03 SMFR:n Kalevala-bileet
« Vastaus #211 : 19.06.2013, 06:35 »
Olet väärässä. Minä nimittäin olin se suhteellisen ankean arkinen ilmestys köysikisan juontajana. Mutta kiitän kehuista, olen ollut mielissäni että jengi piti siitä vaikka konsepti on ehdottomasti kehittämisen tarpeessa. Mutta jos päästävät uudestaan niin tarkoitus olisi kehittää. Toivottavasti ihmiset uskaltavat mukaan kisaamaan myös.

Kisa oli kiva idea ja juontaminen sujui hienosti. Meidänkin pöydässä vaan mietittiin, että olis ollu parempi laittaa kaikki kisaajat samaan aikaan selviytymään köysistään. Mut joka tapauksessa tommosta ohjelmaa katsoo mielellään :)

AndreLinoge

  • Vieras
Vs: 15.6.2013 klo 19-03 SMFR:n Kalevala-bileet
« Vastaus #212 : 19.06.2013, 08:44 »
Olet väärässä. Minä nimittäin olin se suhteellisen ankean arkinen ilmestys köysikisan juontajana. Mutta kiitän kehuista, olen ollut mielissäni että jengi piti siitä vaikka konsepti on ehdottomasti kehittämisen tarpeessa. Mutta jos päästävät uudestaan niin tarkoitus olisi kehittää. Toivottavasti ihmiset uskaltavat mukaan kisaamaan myös.

Kisa oli kiva idea ja juontaminen sujui hienosti. Meidänkin pöydässä vaan mietittiin, että olis ollu parempi laittaa kaikki kisaajat samaan aikaan selviytymään köysistään. Mut joka tapauksessa tommosta ohjelmaa katsoo mielellään :)

Olit lavalla erittäin viihdyttävä. Jotain samantyyppistä settiä lisää + lisää stand-up elementtejä. Pidin.

Aino

  • Vieras
Vs: 15.6.2013 klo 19-03 SMFR:n Kalevala-bileet
« Vastaus #213 : 19.06.2013, 08:55 »
Olet väärässä. Minä nimittäin olin se suhteellisen ankean arkinen ilmestys köysikisan juontajana. Mutta kiitän kehuista, olen ollut mielissäni että jengi piti siitä vaikka konsepti on ehdottomasti kehittämisen tarpeessa. Mutta jos päästävät uudestaan niin tarkoitus olisi kehittää. Toivottavasti ihmiset uskaltavat mukaan kisaamaan myös.

Kisa oli kiva idea ja juontaminen sujui hienosti. Meidänkin pöydässä vaan mietittiin, että olis ollu parempi laittaa kaikki kisaajat samaan aikaan selviytymään köysistään. Mut joka tapauksessa tommosta ohjelmaa katsoo mielellään :)

Olit lavalla erittäin viihdyttävä. Jotain samantyyppistä settiä lisää + lisää stand-up elementtejä. Pidin.

Zogin huippujuonnoille plus yksi täältä suunnasta! Tosi hienosti vedetty! Ja SMIlen kehitysehdotukselle samaten komppia.  :)

BlackFairy

  • Vieras
Vs: 15.6.2013 klo 19-03 SMFR:n Kalevala-bileet
« Vastaus #214 : 19.06.2013, 09:33 »
zog hoiti juontohomman ihan mainiosti, kiitokset siitä ja kivasta ideasta vielä.  :love:

Mä lupaan osallistua vastaaviin kisailuihin jatkossakin ja yritän olla seuraavalla kertaa säntäämättä lavalle sillai "minäminäminäminäää!" että muutkin sinne uskaltautuu.  O:-) Vähän meinaan nolotti se oma innokkuus jälkeenpäin. :D

Ja omat kinky stand up- läpät on jo mietinnässä, ehkä ne ensi vuoden Agrokselle valmistuu...

Tuhmakisu74

  • Vieras
Vs: 15.6.2013 klo 19-03 SMFR:n Kalevala-bileet
« Vastaus #215 : 19.06.2013, 12:14 »
zog hoiti juontohomman ihan mainiosti, kiitokset siitä ja kivasta ideasta vielä.  :love:

Komppaus

--- yritän olla seuraavalla kertaa säntäämättä lavalle sillai "minäminäminäminäää!" että muutkin sinne uskaltautuu.  O:-) Vähän meinaan nolotti se oma innokkuus jälkeenpäin. :D

Eikä mitään, jonkun on pakko olla eka! Oli vallan hauskaa katsoa.

Ja omat kinky stand up- läpät on jo mietinnässä, ehkä ne ensi vuoden Agrokselle valmistuu...

Mainiota. :) Varmasti saat muistutuksia jotta asia ei pääse vaipumaan unholaan. Mut ei mitään paineita...  O:-)

Poraaja

  • Vieras
Vs: 15.6.2013 klo 19-03 SMFR:n Kalevala-bileet
« Vastaus #216 : 19.06.2013, 13:15 »
Olet väärässä. Minä nimittäin olin se suhteellisen ankean arkinen ilmestys köysikisan juontajana. Mutta kiitän kehuista, olen ollut mielissäni että jengi piti siitä vaikka konsepti on ehdottomasti kehittämisen tarpeessa. Mutta jos päästävät uudestaan niin tarkoitus olisi kehittää. Toivottavasti ihmiset uskaltavat mukaan kisaamaan myös.

Kisa oli kiva idea ja juontaminen sujui hienosti. Meidänkin pöydässä vaan mietittiin, että olis ollu parempi laittaa kaikki kisaajat samaan aikaan selviytymään köysistään. Mut joka tapauksessa tommosta ohjelmaa katsoo mielellään :)

Olit lavalla erittäin viihdyttävä. Jotain samantyyppistä settiä lisää + lisää stand-up elementtejä. Pidin.

Zogin huippujuonnoille plus yksi täältä suunnasta! Tosi hienosti vedetty! Ja SMIlen kehitysehdotukselle samaten komppia.  :)

Täältä kans peukku Zogille. Luontevaa ja hauskaa toimintaa. Tahaton mikkitelinekomiikka vaikutti hetkittäin jopa käsikirjoitetulta.  8)

zognored

  • Vieras
Vs: 15.6.2013 klo 19-03 SMFR:n Kalevala-bileet
« Vastaus #217 : 19.06.2013, 14:24 »
Olet väärässä. Minä nimittäin olin se suhteellisen ankean arkinen ilmestys köysikisan juontajana. Mutta kiitän kehuista, olen ollut mielissäni että jengi piti siitä vaikka konsepti on ehdottomasti kehittämisen tarpeessa. Mutta jos päästävät uudestaan niin tarkoitus olisi kehittää. Toivottavasti ihmiset uskaltavat mukaan kisaamaan myös.

Kisa oli kiva idea ja juontaminen sujui hienosti. Meidänkin pöydässä vaan mietittiin, että olis ollu parempi laittaa kaikki kisaajat samaan aikaan selviytymään köysistään. Mut joka tapauksessa tommosta ohjelmaa katsoo mielellään :)

Olit lavalla erittäin viihdyttävä. Jotain samantyyppistä settiä lisää + lisää stand-up elementtejä. Pidin.

Zogin huippujuonnoille plus yksi täältä suunnasta! Tosi hienosti vedetty! Ja SMIlen kehitysehdotukselle samaten komppia.  :)

Täältä kans peukku Zogille. Luontevaa ja hauskaa toimintaa. Tahaton mikkitelinekomiikka vaikutti hetkittäin jopa käsikirjoitetulta.  8)

Kiitokset kaikille, tällainen palaute lämmittää mieltä kovasti. Ja mikkitelinehommat eivät tosiaan ollut suunniteltuja, mutta kuuluu vähän niinkuin hommaan yrittää sählingitkin saada viihdyttäviksi, mikä ei todellakaan aina onnistu. Hyvä että tällä kertaa osui.

JetErus

  • Vieras
Vs: 15.6.2013 klo 19-03 SMFR:n Kalevala-bileet
« Vastaus #218 : 19.06.2013, 14:34 »
Kiitokset kaikille, tällainen palaute lämmittää mieltä kovasti. Ja mikkitelinehommat eivät tosiaan ollut suunniteltuja, mutta kuuluu vähän niinkuin hommaan yrittää sählingitkin saada viihdyttäviksi, mikä ei todellakaan aina onnistu. Hyvä että tällä kertaa osui.

Harmittaa etten itse päässyt bileisiin, mutta tämä saamasi palaute lämmittää mieltä kovasti. Itse olin mikin varressa apinana vuosien varrella todella usein ja valitettavasti kehuja tuli turhan harvoin (liekö syynä oma huonouteni :) ). Yleensähän kehuttiin ja haukuttiin bilejärjestelyitä muutoin, mutta "juontaja" jäi nuolemaan näppejään. Siksi olikin niin pirun hankala aina saada ihmisiä lavalle mikin varteen. Hyvä läpänheittäjä on ihan mielettömän arvokas bileitten tunnelman ja atmosfäärin kannalta.

Zog, hyvin toimittu ja keep up the good work. Ja älkää muut lakatko kehumasta :D

Vissiin oli aika onnistuneet bileet. Ja nämä oli ne bileet mihin kovasti yritettiin, mutta ei onnistunut.. Agros on kyllä ehdottomasti paras bilemesta tällä hetkellä. Ei siis millään pahalla muita alueita kohtaan ;)

Smurffien toiminta tuntuu vain parantuneen :) Aina jää tietysti jotakin huonommalle tolalle, mutta tulkaa/menkää perhana arvostelijat itse tekemään. Mutta varoituksen sanana vaan, että tuota työtahtia ei monikaan jaksa kovin pitkään (viite esim CR:n&Co panostukseen).

Jake

Vs: 15.6.2013 klo 19-03 SMFR:n Kalevala-bileet
« Vastaus #219 : 19.06.2013, 14:41 »
Smurffien toiminta tuntuu vain parantuneen :) Aina jää tietysti jotakin huonommalle tolalle, mutta tulkaa/menkää perhana arvostelijat itse tekemään. Mutta varoituksen sanana vaan, että tuota työtahtia ei monikaan jaksa kovin pitkään (viite esim CR:n&Co panostukseen).

Joo, ensi kerralla voisi olla kyllä kevyemmät lavasteet. Kyllähän niitä ihan kiva oli kasata ja purkaa, mutta eipä mullakaan into/energia riittäny likimainkaan niin pitkälle kuin Kanasella ja kumppaneilla. Mutta hyvät bileet oli miunkin puolesta. Täytyy myöntää, etten kyllä olisi tunnistanut juontajaa, jos olisi pitänyt arvata se Majavassa käytyjen ensikeskustelujen tai baarin ensitekstien perusteella!  ;) Mutta nythän meillä on loistava juontaja myös ensi bileisiin?  ;D

zognored

  • Vieras
Vs: 15.6.2013 klo 19-03 SMFR:n Kalevala-bileet
« Vastaus #220 : 19.06.2013, 14:54 »
Mä lupaan osallistua vastaaviin kisailuihin jatkossakin ja yritän olla seuraavalla kertaa säntäämättä lavalle sillai "minäminäminäminäää!" että muutkin sinne uskaltautuu.  O:-) Vähän meinaan nolotti se oma innokkuus jälkeenpäin. :D

Turhaa nolostuneisuutta, sehän oli vain hienoa että olit tikkana paikalla. Isoin pelkoni nimittäin oli se, että kukaan ei tulisi lavalle ollenkaan. Pitää kyllä seuraavalla kerralla tehdä siitä ainakin parikilpailu että kynnys lavalle tuloon madaltuisi.

Täytyy myöntää, etten kyllä olisi tunnistanut juontajaa, jos olisi pitänyt arvata se Majavassa käytyjen ensikeskustelujen tai baarin ensitekstien perusteella!  ;) Mutta nythän meillä on loistava juontaja myös ensi bileisiin?  ;D

Kiitänpä edelleen. Kontrasti "siviiliminän" ja "esiintyjäminän" välillä on aina ollut suht kova koska sosiaalisesti olen aina ollut ja olen edelleen aika epävarma, mutta esiintymistilanteissa tunnen oloni aina mukavaksi. Siksihän minä olinkin heti ottamassa tilaisuutta vastaan kun väläytettiin että esiintymään saattaisi päästä.

Jake

Vs: 15.6.2013 klo 19-03 SMFR:n Kalevala-bileet
« Vastaus #221 : 19.06.2013, 15:01 »
Kiitänpä edelleen. Kontrasti "siviiliminän" ja "esiintyjäminän" välillä on aina ollut suht kova koska sosiaalisesti olen aina ollut ja olen edelleen aika epävarma, mutta esiintymistilanteissa tunnen oloni aina mukavaksi.

Heh, mä en ymmärrä tuollaista ollenkaan.  ;D 

Vaikka en itse ujoimmasta päästä olekaan ja esiinnyn/nolaan itseni ammatikseni, jännitän silti usein niin että hiki valuu joka paikassa vaikka olisi kylmä. Mutta eipä tuota taida kukaan ulkopuolinen huomata...  8)

Mr.Inathu

Vs: 15.6.2013 klo 19-03 SMFR:n Kalevala-bileet
« Vastaus #222 : 19.06.2013, 15:59 »
Kiitänpä edelleen. Kontrasti "siviiliminän" ja "esiintyjäminän" välillä on aina ollut suht kova koska sosiaalisesti olen aina ollut ja olen edelleen aika epävarma, mutta esiintymistilanteissa tunnen oloni aina mukavaksi. Siksihän minä olinkin heti ottamassa tilaisuutta vastaan kun väläytettiin että esiintymään saattaisi päästä.

Itselläni on pitkälle toistakymmentä vuotta esiintymis- fasilitointi- ja juontamiskokemusta ja silti yhä aina juuri ennen lavalle nousemista "jännittää", vaikkei mitään rationaalista syytä olisikaan, mutta siellä lavalla tilanne vie mukanaan ja kaikki muu unohtuu :)

En nähnyt juontoasi, mutta palautteesta päätellen se on tehnyt positiivisen vaikutelman. Osaltaan helpottaa, jos ohjelma antaa juontajalle liikkumavaraa ja mahdollisuuksia "ylimääräisiin juttuihin" sekä improvisointiin... Ainakin itselläni. On helpompaa puhua "liian" paljon kuin liian vähän ;)

Laitoin tuonne ohjelmaideoita -ketjuun muutamia hyvää hostausta edellyttäviä (ja tukevia) ajatuksia vapaasti hyödynnettäviksi:
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=5603.msg95624#msg95624

-Mr.Inathu

LaVida

Vs: 15.6.2013 klo 19-03 SMFR:n Kalevala-bileet
« Vastaus #223 : 19.06.2013, 16:30 »
Sama täällä. Pieni jännitys oli aina kun nousi lavalle, oli se sitten kuinka useaan kertaan jo esitetty.
Zog oli kyllä varsin luonnollinen, sitä ei opi. Sitä joko on, tai sitten ei. Sama kuin karisma :)

Zog on muutenkin aika aktiivinen, kaikille aina niin kohtelias, olispa kaikki foorumilaiset tuollaisia. Mä meinasin perustaa LiseCohen- faniklubin, mutta nyt siitä voisi tehdä Cohen- Zog faniklubin  :D

Jake

Vs: 15.6.2013 klo 19-03 SMFR:n Kalevala-bileet
« Vastaus #224 : 19.06.2013, 16:39 »
Zog on muutenkin aika aktiivinen, kaikille aina niin kohtelias, olispa kaikki foorumilaiset tuollaisia.

Juurikin näin, meillä monella on paljon opittavaa!  :love: