Kirjoittaja Aihe: kuvat etusivulla  (Luettu 17022 kertaa)

Milla

  • Vieras
Vs: kuvat etusivulla
« Vastaus #30 : 17.05.2011, 12:54 »
Lainaus
Milla: Se, että kuvat näkyvät etusivulla, saattaa jätättää galleriasta monet heRRRRkulliset otokset lataamatta.


Mun kommenttini tarkoitti stalkkaajia ja kyylääjiä, niitä joilla ei ole sivustolle mitään muuta asiaa tulla, kuin kuvat värkeistä ja kauniista subittarista. Kuvien esilläolo ennen rekkautumista saattaa siis olla ainoa syy rekkautua, ikään kuin "vääränlainen houkutin". Toki niitä muutenkin ilmaantuu, näkyi kuvat tai ei.

Tämä toimii myös toisinpäin, rekkautuja saattaa tulla sivustolle juuri sen takia kun tänne voi laittaa kuvia, ja mahdollisesti huomaa, että hei, eihän täällä galtsussa kaikkien tarvitsekaan olla kauniita/pienipeppuisia/nuoria/hoikkia, vaan sinne mahtuu ihan yhtä hyvin pari wanhaa huuhkajaakin  ;D

Ehkä mulla on asiassa mukana myös vähän "nää on meidän kuvia, sun täytyy kuuluu skeneen/foorumille ennen kun saat nähdä niitä".

n4103xxl

  • Vieras
Vs: kuvat etusivulla
« Vastaus #31 : 17.05.2011, 13:06 »
Ja vielä lisäyksenä, eiköhän ihmiset, jotka tänne kuviaan lataa, tarkotakin ne katsottaviks, ja ovat tietosia et ne tossa etusivulla pyörii. Missähän se suvaitsevaisuus on tässä kuva keskustelussa. Toki olen Millan kanssa samaa mieltä, että herkullisimmat otokset ei täälä varmaan näy, jus ton takia, kun ne on kaikkien nähtävissä, mutta, just se toimii riittävänä "sensuurina" mielestäni. Ne ketkä ei tosiaankaan kestä katsoa, edes näitä pikkusieviä sukupuolielinten kuvia, mitä täälä näkyy, vois ne silmänsä ummistaa. Kinky on niinpaljon muutakin, kun nätteihin nippuihin sidottuja subeja.  >:(

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: kuvat etusivulla
« Vastaus #32 : 17.05.2011, 13:11 »
Muakaan ei haittaa pätkääkään etusivulla pyörivät kuvat, oli ne sitten minkäläisistä värkeistä tahansa. Sensuuria en kannata.

Chilipala

Vs: kuvat etusivulla
« Vastaus #33 : 17.05.2011, 13:40 »
En halua tänne sensuuria ellei nyt jotain todellista syytä ole siihen, mutta modet osaa kyllä ne napata takuulla sieltä (laittomuuksia tms). Toivotan ihan tervetulleeksi pelkät kuvat genitaaleistakin sekä suttuiset, huonolaatuiset, ei mitenkään taiteelliset otokset. Juu toki mä mieluusti katselisin hyvälaatuisia kuvia hyvännäköisistä ihmisistä mitä upeimmissa tilanteissa mutta kamoon...ei se niin mene.  :D

Tämä on meidän jäsenten galleria. Me saadaan laittaa sinne vaikka kuva omasta navasta jossa on cocktailtikku ja kirsikka sen nokassa. Ehkä se on jollekin kinkyä? Ehkä jollekin on jännää ja kiihottavaa laittaa ekan kerran kuva siitä armaasta mulkustaan johonkin? Ehkäpä, ehkäpä.

Kyllä mä osaan olla katsomatta pidempään kuvia joita en halua katsoa. Joku muu ehkä haluaa niitäkin katsoa. Joten laittakaa vaan niitä kuvia! Joku niistä varmaan tykkää vaikka ei kaikki ryntäisi niitä kommentoimaan.

Ja eipä täällä varmaan valtaosa halua mitään mallityttösten- ja poikien kansoittamaa galleriakuvastoa. Laittakaa vaan niitä kuvia älkääkä miettikö että nyt ne yökkäilee...tai mieti jos haluat! Vapaa maa.

Mä kuitenkin diggailen siitä että tuonne tulee kuvia. Ihan kaikilta. Ja tuohon etusivunäkymään en oikein osaa ottaa nyt kantaa...on se vähän hankala aihe.

Smooth

  • Vieras
Vs: kuvat etusivulla
« Vastaus #34 : 17.05.2011, 13:47 »
Kiitos mielipideistä!

Ei siis sensuurin sensuuria ennen kun tulee tarvis (laittomuudet siis).
Ja huomioiden, että kaikki kuvat voivat näky satunnaisesti myös etusivulla.


submit

  • Vieras
Vs: kuvat etusivulla
« Vastaus #35 : 17.05.2011, 15:58 »
Ehdin keskusteluun vähän jälkijunassa :)

Itse en rajaisi mitään nykyisiä kuvia pois galleriasta (luullakseni olen nähnyt ne kaikki). Elimen kuvat voivat aivan hyvin olla omassa seksi-tms osastossaan. Toki voi jossakin vaiheessa tulla sellaisiakin kuvia, jotka ovat jotenkin selkeästi niin kammottavia, että ovat kaiken hyvän maun (mitä se sitten ikinä onkaan) ulkopuolella. En nyt keksi mitään esimerkkiä siitä - ehkä aidot ja kammottavat kidutuskuvat ilman BDSM:ia voisivat olla sellaisia.

Ruotsin Darksidessa on valittavissa siistitty versio julkisella paikalla selailuun, se on ihan hyvä optio. Toisaalta Baarin etusivu on äkkiä ohitettu ja varsinainen foorumihan on siisti lukea missä vain julkisellakin paikalla. Halutessaan voi poistaa omista asetuksistaan avatar-kuvat pois jos tuntuvat liian paljastavilta.

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: kuvat etusivulla
« Vastaus #36 : 17.05.2011, 16:39 »
Tähän vielä sellainenkin näkökulma, että jotkut käyttävät Baaria myös töissä toimistolla... Joo, ihan oikeasti :)

helpoin ratkaisu on joko linkata itselleen http://www.bdsmbaari.net/index.php?action=unread tai opetella tuo huiman pitkä loppuosa ulkoa. Itse en varmaan millekkään foorumille mene etusivun kautta vaan aina uusien viestien kautta niin en ole edes huomannut täällä olevan jotain peniskuvia.

Uniform

  • Vieras
Vs: kuvat etusivulla
« Vastaus #37 : 17.05.2011, 20:12 »
No hyvä on, voin mä sen rengaskuvan pois ottaa jos se nyt kerran niiiiiin ruma on  ;D

Chilipala

Vs: kuvat etusivulla
« Vastaus #38 : 17.05.2011, 20:14 »
Äläs yritä Uniform! Se on just hyvä kuva.  :D

Lahtari

  • Vieras
Vs: kuvat etusivulla
« Vastaus #39 : 17.05.2011, 23:19 »
Jaa että kuvat ärsyttää. Miettikää teot. Yks kuva puhuu enemmän kuin sata sanaa, mut yks narttu sellaisen päivän jälkeen mitä meillä puhattiin enemmän kui tuhat kuvaa. Onneks vain mulle.
Ei kait tälläiset yhteenliittymät voi olla niin ahtaita ettei nätit kuvat sovi tänne. Omat albumit kotna pursuaa todella aistikkaita, kiihottavia ja ehkä joka juridisesti nuorallaq heiluvia kuvia. Joskus jopa pudonneita.
Kuvat esiin ja annetaan sille joka ottaa. Tai toisinpän.

Hasse.W

  • Vieras
Vs: kuvat etusivulla
« Vastaus #40 : 18.05.2011, 13:31 »
”Ei kait tälläiset yhteenliittymät voi olla niin ahtaita ettei nätit kuvat sovi tänne.
 Omat albumit kotna pursuaa todella aistikkaita, kiihottavia ja ehkä joka juridisesti nuorallaq heiluvia kuvia.
”Lahtari

Samaa minäkin olen ihmetellyt.
 Yhtäkkiä ollaan niin tiukkapipoisia korkeallakin tasolla.
Olen kyllä törmännyt kuviin mistä en pidä.
 Mutta olen ajatellut että ne voivat olla hyviä ja tärkeitä jollekin toiselle.



"nää on meidän kuvia, sun täytyy kuuluu skeneen/foorumille ennen kun saat nähdä niitä"


Mihin skeneen tai foorumiin täytyy kuulua, jotta on sopiva henkilö näkemään kuvia?

Alkaa tuntua että on omat kaverit jolle halutan näyttää kuvia ja joiden kuvat ovat sopivaa katsottavaa.
Muiden kuvia voidaan sitten arvostella vapaasti.


Ps Minne katosi galleriasta ”kuvat joita et ehkä halua katsoa”

Smooth

  • Vieras
Vs: kuvat etusivulla
« Vastaus #41 : 18.05.2011, 13:41 »
Ps Minne katosi galleriasta ”kuvat joita et ehkä halua katsoa”

Kategorian nimeksi muodostui "Kuvia sukupuolielimistä", yhtäkään kuva ei ole mihinkään poistettu, muutamia siirretty gallerian puitteissa sopivimpiin kategoroihin.