Kirjoittaja Aihe: Valokuvaaminen, graafiset työt  (Luettu 28292 kertaa)

Tuomas

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 190
  • Haisuli
  • Galleria
    • FetLife
Vs: Valokuvaaminen, graafiset työt
« Vastaus #15 : 31.01.2017, 12:46 »
Ammattilainen. Lähinnä tietotaidon jakaminen kiinnostaa. Ehkä myös masokistinaisten kuvaaminen :)

-RäpsTheRenttu-

Tarkennetaan tätä hieman. Eli olen friikkukuvaaja ja teen tilauskuvia yrityksille, lehdille. Myös yksityishenkilöile olen kuvannut potretteja yms.

Joskus innostun kuvaamaan myös huvikseni tai päivityksiä portfoliooni. Näitä tilaustöiden ulkopuolella tehtäviä
kuvauksia teen vain jos idea ja olosuhteet ovat hyvät. Neuvon kuvaamisasioissa mielelläni myös muita kuvaajia.

-TaasSeSamaRäpsy-

Brän

  • Vieras
Vs: Valokuvaaminen, graafiset työt
« Vastaus #16 : 28.07.2017, 13:25 »
Valokuvata voin niin yksilöitä, pareja, porukoita kuin bileitäkin. Pari vuotta opiskellut kuvaamista.
Vaikkei kaikki olisikaan niin mun oma juttu, niin en hätkähdä helposti ja mielenkiintoisia sekä hyviä kuvia varmasti saisi kinkyjen puuhista  ;)

runkkenstain

  • Vieras
Vs: Valokuvaaminen, graafiset työt
« Vastaus #17 : 28.07.2017, 15:00 »
Täällä myös harrastelijavalokuvaaja. Lähinnä ihmisiä tulee kuvattua. Aina kiinnostanut kaikki erilainen ja erikoinen. Mielelläni lähden kehittelemään kuvauksia jos kiinnostuneita.

nightspirit

Vs: Valokuvaaminen, graafiset työt
« Vastaus #18 : 24.08.2017, 17:16 »
Valokuvaaja Varsinais-Suomesta, etsin tällä hetkellä naismalleja fetish/kinky/etc. kuvauksiin tfp-periaatteella. Kokemusta kyseisistä genreistä on vähän, mallikuvauksista yleisesti sitäkin enemmän. Tarkoitus olisi siis kerätä portfoliota. Linkkiä aikaisempiin (malli)kuviin mistä näkyy kuvien yleinen taso, saa multa suoraan pyytämällä.

Kurinpitäjä

Vs: Valokuvaaminen, graafiset työt
« Vastaus #19 : 22.02.2018, 11:49 »
Harrastevalokuvaaja Hyvinkäältä useamman vuoden kokemuksella. Enimmäkseen kuvaan fine art nude, boudoir, bodyscape, portait ja myös kinky. Linkkiä kuviini voin jakaa pyytämällä. :)

77TOP

Vs: Valokuvaaminen, graafiset työt
« Vastaus #20 : 12.03.2018, 21:30 »
Minäkin laitan ilmoituksen tänne  :)

http://bep.pic.fi