Kirjoittaja Aihe: Alistettavan arvo  (Luettu 38967 kertaa)

RuoskaMikko

Vs: Alistettavan arvo
« Vastaus #105 : 06.07.2019, 19:45 »
Kaikilla on omat persoonansa seksinkin ym suhteen joten eikö ole ihan luonnollista että jotkut lokeroi ja opettelee kokeneen avustuksella ja tekee kaavan mukaan jne, ja toiset kuten mä kokee nämä asiat muuttuvina ja elävinä, ei joka päivä välttämättä huvita olla subi tai switch tai master ja subina reagoin masterin käsittelyyn niinkuin musta tuntuu, ja masterina reagoin myös subin nautinnon ja tuskan osoituksiin oman fiilikseni lisäksi. Se että mä en saa mitään kiksejä täydellisestä alistumisesta enkä siitä että partneri ei näytä miltä hänestä tuntuu, ei tarkoita etteikö muut saisi nauttia sellaisesta kunhan molemmat haluavat samaa.

Meidän pitää oikeasti opetella suvaitsemaan eri ajatusmaailmoja jossain vaiheessa ihmiskunnan historiaa. Ei siinä mitään jos pahoittaa mielensä kun joku sanoo ihan päinvastaista mihin itse uskoo, mäkin pahotan mieleni sellasesta jossain määrin vieläkin. Jos me ruvetaan eriytymään sen takia ettei kaikki tykkää samasta tulee kaikkia pikku yhteisöjä, switchit yhteen nurkkaan, vanillasubit ja masterit toiseen, bondaget jne, ja sitten kaikki sekasikiöt. Ei kuulosta hyvältä musta...  ;D

Von

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Markiisi de Tihkusade
  • Galleria
Vs: Alistettavan arvo
« Vastaus #106 : 07.07.2019, 11:24 »
Jos me ruvetaan eriytymään sen takia ettei kaikki tykkää samasta tulee kaikkia pikku yhteisöjä, switchit yhteen nurkkaan, vanillasubit ja masterit toiseen, bondaget jne, ja sitten kaikki sekasikiöt. Ei kuulosta hyvältä musta...  ;D

Eriytymistä on ilmassa, mutta jako ei mene bdsm-mieltymysten suhteen. Pikemminkin jako tuntuisi olevan politiikasta tuttu oikea-vasen. Oikeistollahan on se oma hommafooruminsa, mutta Ilmeisesti SETAlla ei ole, ja saamme nauttia bdsm:ään liittymättömästä, mutta ilahduttavan intohimoisesta julistuksestaan täällä.