Kirjoittaja Aihe: Bileistä epätietoutta  (Luettu 2578 kertaa)

Pikkulintunen

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 512
  • Heikkouteni on vahvuuteni
  • Galleria
Bileistä epätietoutta
« : 24.05.2016, 12:56 »
tämän untuvikon uteliaisuudelle ei ole nyt rajaa. Tahtoisin kuulla noista bileistä enemmän. Erityisesti mitä tuolla wildclub/pervpark tiloissa tapahtuvista illoista.
Mitä eroa on noilla kahdella? Toinen järjestää kinkybileitä ja toinen parinvaihtoa ja gangbangeja? Miten nämä viimeiset toimii? (Kinkybileistä olen jotain saanut selville)


Miten tällainen yksinäinen tyttö pienine ja vaatimattomine haaveineen ja fantasioineen kinkybileisiin uskaltaa tulla? Olen ymmärtänyt että ensikertalaiset saavat tulla vähän aikaisemmin, mitä siinä sitten käydään läpi ja miten se etenee?

Katsotaanko mua pahalla jos en tee mitään? Jos minulla ei ole ketään, kenen kanssa tehdä? Säännöt ja etiketit olen lukenut useaan otteeseen.

Silmissäni siintää syyskuun ilta.
Jos tämä on väärässä paikassa niin kertokaa ihmeessä siitäkin:)


orja teemu

Vs: Bileistä epätietoutta
« Vastaus #1 : 24.05.2016, 13:22 »
Heipä hei Pikkulintunen ja muutkin tiedonjanoiset.

Meillä järjestävä taho on wildclub joka järjestää niin swingeri illat, gang bangit ja pervpark bileet.
Biletiimi toimii osittain kaikissa näissä moottoreina.
Kaikki bileet järjestetään yhden ja saman katon alla, joten yksi tie onneen vie.

gang bang on juuri sitä ihtiään eli paljon paljon kullia ja vielä vähän päällekkin. Muiden maiden ja clubien toiminnasta poiketen painotamme ja vaadimme hyvää käytöstä niin miehiltä kuin naisiltakin.

Swingerit on sitten tarkoitettu parinvaihdosta, kolmenkivasta, aisurikuviosta kiinnostuneille pareille.
Muutamia varamiehiä on joka illassa 4-5, mutta olipa viimeksi mukana varanainen ja varsin tyytyväinen oli hän.

Pervpark on sitten bdsm viritteinen ilta kaikille tästä kiinnostuneille sillä onhan tämä tivoli enemmän kuin paremmin varusteltu juuri tähän. Tänne pääsevät mukaan parit, yksinäiset miehet ja naiset. Myös ohjelmaa ja oheistoimintaa biletiimi miettii näihin iltoihin hieman enemmän. Vaikka bileet ovatkin play party ja joka nurkka talossa suorastaan kutittelee tekemään ja kokemaan niin meillä ei katsella kieroon teetkö jotain vai etkö tee ja yksi mottomme on "meillä voit mutta vain jos haluat" . Näissä illoissa peräänkuulutamme hyviä tapoja, tahdikkuutta ja hyvää käytöstä.

Ensikertalaisten entranssi ennen konkareita on informatiivinen. Opastettu kierros talon läpi pikkuvinkkeineen  on enemmän kuin paikallaan sillä kerroksia on kolme ja huoneita sekä tunnelmia sitä rallia että. Tässä pienenä keskittymistä haittaavana tekijänä on se ihana jännitys ja kiimanpörinä päässä.
Kun kysyttävää tulee niin henkilökunta on sitten sitä varten ja me haluamme että homma toimii ja iltanne on onnistunut.

Terveisin Tuulian lutka orja teemu

Juniper ja Sammeli

  • Vieras
Vs: Bileistä epätietoutta
« Vastaus #2 : 08.07.2016, 08:29 »
Mä aloin käymään bileissä siten, että olin naimisissa. Mulla oli lupa olla bileissä, mutta en silloisen mieheni selän takana tietystikään tehnyt mitään. Varmaan vuosi meni siten, että olin bileissä tirkistelemässä ja nauttimassa tunnelmasta. Eikä kukaan mua pahasti katsonut! Kukin siis tyylillään. Nyt on tietysti sävel hieman muuttunut kun erosin silloisesta miehestäni ja lopulta löysin itselleni tuon Sammelin rinnalleni ja pervoiluissamme on vain taivas rajana :D -Juniper-

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Bileistä epätietoutta
« Vastaus #3 : 08.07.2016, 12:27 »
Turussa järjestetään usein Uusien Info ennen bileitä. Tämä tilaisuus madaltaa kynnystä tulla mukaan. Tilaisuudessa käydään läpi mm. Bile-etiketti ja tutustutaan biletilaan. Halutessaan saat vielä juttuseuraa bileisiin. Tervetuloa.

-Karwis