Kirjoittaja Aihe: [Radio] Sadomasoa Puheelta 4.2.  (Luettu 7246 kertaa)

Mr.Vic

Vs: [Radio] Sadomasoa Puheelta 4.2.
« Vastaus #15 : 07.02.2014, 17:53 »
4.2. kello 13.03 - http://yle.fi/puhe/ohjelmat/perttu_hakkinen/sana_viikonvaihteeksi_sadomasokismi_kiinnostaa_-_taas_9004.html

Jos löytyy joku podcast tms. niin linkatkaa vaikka tämän alle. Sana on vapaa: kaivakaa nahkaiset kukkahattunne valmiiksi.

Podcast löytyy tuolta: http://ohjelmaopas.kokeile.yle.fi/1-2141832


Aiheen valinta oli ”väärä” radioon.
Sidonta on visuaalista toimintaa/taidetta.
Joka olisi kaivannut tuekseen elävää kuvaa, kun vielä ohjelma oli tarkoitettu ”tavallisille tallaajille”?


Mun mielestä radio on oivallinen paikka jakaa tuntemuksia, koska se jättää varaa mielikuvitukselle.
Sidonnassa ei aina ole kyse pelkästään esteettisestä lopputuloksesta, vaan sillä haetaan ennen kaikkea fiilistä.
Harva saa mielihyvää pelkästään estetiikasta...

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: [Radio] Sadomasoa Puheelta 4.2.
« Vastaus #16 : 07.02.2014, 18:10 »
Hyvillä mielein tuon kuunteli, sopivan kiihkotonta ja asiallista menoa. Muutenkin puhe oli hyvinkin selvää eikä mitään jargonia mikä tossa äkkiä olis voinut käydä (ginchit jne nyt vähän oli..).

Hra K

Vs: [Radio] Sadomasoa Puheelta 4.2.
« Vastaus #17 : 07.02.2014, 23:01 »
Puheen ohjelma oli omaan korvaan mukavan leppoisaa ajankulua muita hommia tehdessä. Ainakaan tästä ei kovin helpolla saa väännettyä, että mikä tällä kertaa meni sitten "väärin". tämähän tarkoitaa, että kerrankin on sitä myönteistä julkisuutta. alkoi oikein tehdä mieli tulla köytetyksi itsekin. Pitänee joltain juutti-intoilijalta varmaan kysyä kun olen yleensä itse kiinnitelevällä puolella etupäässä.

Aihe oli kerrankin käsitelty "asia muiden asioiden joukossa" tyylisesti mikä on minusta aika optimaalinen asenne yleisradiotyyppiseen levitykseen. Häkki sai minulta pisteitä tästä jutusta, minulle jäi ainakin hyvä ja rento vaikutelma toiminnasta. Tästä on hyvä jatkaa.

 K

Hasse.W

  • Vieras
Vs: [Radio] Sadomasoa Puheelta 4.2.
« Vastaus #18 : 08.02.2014, 00:54 »
Kun Mr.Vic on poistanut lainauksen viestistäni jota ei enää ole.
Niin voitte jatkaa rauhassa oikean suuntaista keskustelua.


Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 620
  • Galleria
Vs: [Radio] Sadomasoa Puheelta 4.2.
« Vastaus #19 : 08.02.2014, 21:33 »
Oli kylläv arsinhyvä ohjelma, Kiitos osallistujille :)

Tuhmakisu74

  • Vieras
Vs: [Radio] Sadomasoa Puheelta 4.2.
« Vastaus #20 : 10.02.2014, 10:43 »
Olihan sen verran kuivakka ohjelma etten jaksanut kuin puoliväliin. :) Mutta korostettu asiallisuus voi olla ihan hyväkin juttu "lajin" ja alakulttuurin imagolle.

_Bambi_

  • Vieras
Vs: [Radio] Sadomasoa Puheelta 4.2.
« Vastaus #21 : 10.02.2014, 15:38 »
Pus höpsöt - hienosti ja asiallisesti hoidettu  :love: