Kirjoittaja Aihe: Tuhannen ja yhden yön perversiot - 1000 and 1 nightly perversions  (Luettu 26412 kertaa)

sivtomos

  • Vieras
Mun vuoroni kiittää isosti yhdessä erikseen kaikkia kanssatalkoolaisia sekä paikalla tulleita juhlijoita, joissa silmä kyllä lepäsi  ;D
Kaikki tuntui sujuvan varsin juohevasti ja paikka oli vallan mainio, plussaa myös upea sää!
Hyvät bileet, parempi mieli... vai miten sen meni...  :) :) :) :)

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Kiitokset kaikille järjestäneille ja illankulkuun vaikuttaneille tahoille! Turhan kiireinen viikonloppuaikataulu teki tepposen ja päiväohjelma jäi näkemättä ja kokematta. :( Muuten oikein onnistuneet bileet, bilepaikkaa ja ohjelmaa myöten.

peltsi

  • Ribsimestari
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1194
  • Galleria
Kaikille kuvattavana käyneille on nyt lähetetty kuvat allekirjoittaneelle jätettyihin sähköpostiosoitteisiin. :)

Charites

  • Vieras
Kaikille kuvattavana käyneille on nyt lähetetty kuvat allekirjoittaneelle jätettyihin sähköpostiosoitteisiin. :)

Oi, aivan mahtavaa, kiitoksia paljon!  :love:

Cuda68

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 214
  • Oon kuulemma ihan vitun hyvä panee :D
  • Galleria
Kiitoksia kaikille kivaa oli  :love:

Cuda


HUKKUNUT BILEISIIN  :'(  :

Lainasin enkä sitten saanutkaan takaisin.....

Norjalainen Pitkä (n. 50cm) varrellinen kumilätkä, nähty viimeksi n. klo: 21-22 Pyörillä olevan kaula/käsipuun lähellä.

Tiedot yksärillä kiitos

hippa

Kiitokset järjestäjille, komiat oli kinkerit! Erityiskiitos vielä candylle ja Hedwigille ihanasta esityksestä. :love:

Jospa ensi kerralla ehtisi muulta pöljäilyltä päiväohjelmaankin paikalle, koska tottahan näitä bileitä tulee lisää..?  ;)

Kahlittu

  • Vieras
Varsin mukava pikastoppi Helsingissä matkalla Milanosta Vaasan.  :love:

sandy

  • Vieras
Bileet oli kivat! Erityiskiitos seuralaiselle mukavasta seurasta  :-*, erityiskiitos elämäni ensimmäisestä roikotuksesta sen minulle tehneille  :-* :-* ja juu illan lopun tanssikavereille  :-* . Oli kiva tutustua uusiin ihmisiin ja tavata jo ennestään tuttuja!

n4103xxl

  • Vieras
Just kotiin palanneena, ISO kiitos kaikille buffan talkoolaisille, ja jo etukäteen leipomisiin osallistuneille. Myytävää riitti ja kansa vaikutti tyytyväiseltä.
Iso kiitos myöskin juhlakansalle, ketjureaktion puolesta :)  :)

otto40

  • Vieras
Smurffien puolesta kiitos juhlakansalle kun tulitte bilettämään sekä isot kiitokset talkoolaisille, saatiin bileet hienosti kasaan  ;D

Shamrock

  • Vieras
Huh huh sitä piilovittuilun määrää, jota sain bileissä kokea....Nettiin entiset kaverini ovat laittaneet todella paljon paskaa, josta olen saanut kusipään leiman, josta on vaikea päästä eroon, vaikka kaikissa bileissä Kinky Clubin ajoista lähtien käytökseni on ollut kohteliasta, enkä nytkään lähtenyt vittuiluun mukaan.

Toivottavasti kaikki jonkin ajan kuluessa tajuavat, että en OIKEASTI ole mikään kusipää....

BadDream

Avaruudestaan, väljyydestään ja kaikuvasta akustiikastaan huolimatta kiva ja toimiva tila. Huomasin kiinnittäväni poikkeuksellisen paljon huomiota ihmisten pukeutumiseen ja olemukseen, kun oli totuttua enemmän tilaa kulkea ja olla. Ohjelmakin kiinnosti heti enemmän, kun sen halutessaan jopa pystyi näkemään :)

Kiitos siis järjestäneille.

Jyrki73

  • Vieras
Kiitos meidänkin puolesta. Anteeksi, etten huomannut hyvästelijöitä pois lähtiessä. Onneksi parempi puolisko huolehti siitä osuudesta. 

Norja

  • Vieras
Kiitoksia kaikille kivaa oli  :love:

Cuda


HUKKUNUT BILEISIIN  :'(  :

Lainasin enkä sitten saanutkaan takaisin.....

Norjalainen Pitkä (n. 50cm) varrellinen kumilätkä, nähty viimeksi n. klo: 21-22 Pyörillä olevan kaula/käsipuun lähellä.

Tiedot yksärillä kiitos

VOI HARMI...kyseinen väline on ainutlaatuinen ja minullekin hyvin rakas. Toivottavasti löytyy ja kukaan ei ole sekoittanut sitä omiinsa. Ainakin on hyvä asia että sen tunnistaa varmasti minkä tahansa joukosta mun tekemäksi. Kyseessä on siis kahvallinen rullakonkumista tehty polkupyörän sisärenkaalla päällysettty läimäytin jossa kumiosa on kiinnitetty ruuvilla muistaakseni.

Tarkistakaa kamojanne ja lainaaja, olet tällä hetkellä silmän alla ;)

Cuda68

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 214
  • Oon kuulemma ihan vitun hyvä panee :D
  • Galleria
Thanks Norge tarkentavasta kuvauksesta :)

C