Kirjoittaja Aihe: Etelä-Savon miitti  (Luettu 36145 kertaa)

ForeverFrost

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 141
  • Ihmissaatana
  • Galleria
Vs: Etelä-Savon miitti
« Vastaus #105 : 14.04.2018, 03:39 »
Mikkelin Miittitiistai lähestyy taas, joten nostellaas tätäkin ketjua vähän niinkuin muistutukseksi. 8)

ForeverFrost

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 141
  • Ihmissaatana
  • Galleria
Vs: Etelä-Savon miitti
« Vastaus #106 : 16.04.2018, 23:17 »
Eli huomenna tiistaina 17.4. miittaillaan taas. Viltti ohjaa oikeaan pöytään.
Itse ilmestyn joskus klo. 18:00 - 18:30 maissa paikalle...

Roland

Vs: Etelä-Savon miitti
« Vastaus #107 : 17.04.2018, 15:51 »
Tänään miittaillaan taas! Yritän ilmestyä paikalle klo 18 ja vallata jonkun pöydän meille, tuttu oranssi huopa tuntomerkkinä  :)

tradescantia

  • Vieras
Vs: Etelä-Savon miitti
« Vastaus #108 : 01.05.2018, 14:42 »
Moi!

Vieläkös Mikkelissä miittaillaan?

Terv. yksi tuntematon arkajalka, joka miettii, että uskaltautuisikohan paikalle...

ForeverFrost

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 141
  • Ihmissaatana
  • Galleria
Vs: Etelä-Savon miitti
« Vastaus #109 : 01.05.2018, 15:51 »
Vielä miittaillaan, ainakin itse olen valmiina miitteihin. Tämän tiistain miitti päätettiin jättää välistä vappuhulinoiden takia, kun arveltiin että kaikilla on muutakin menoa eikä välttämättä niin paljoa aikaa miittailuun.

Kannattaa pitää silmällä tätä ketjua, itsekään en vielä tiedä, että joko ensi viikon tiistaina pidettäisiin miitti vai meneekö taas kahden viikon päähän. Mikäänhän ei tietysti estä järjestämästä väliaikamiittiä tässä 'virallista' miittiä odotellessa...

Paikalle kyllä uskaltaa  :love:  Itsekin uskalsin, vaikka olenkin hurjan kova jännittämään sos. tilanteita  8)

tradescantia

  • Vieras
Vs: Etelä-Savon miitti
« Vastaus #110 : 01.05.2018, 21:13 »
Vielä miittaillaan, ainakin itse olen valmiina miitteihin. Tämän tiistain miitti päätettiin jättää välistä vappuhulinoiden takia, kun arveltiin että kaikilla on muutakin menoa eikä välttämättä niin paljoa aikaa miittailuun.

Kannattaa pitää silmällä tätä ketjua, itsekään en vielä tiedä, että joko ensi viikon tiistaina pidettäisiin miitti vai meneekö taas kahden viikon päähän. Mikäänhän ei tietysti estä järjestämästä väliaikamiittiä tässä 'virallista' miittiä odotellessa...

Paikalle kyllä uskaltaa  :love:  Itsekin uskalsin, vaikka olenkin hurjan kova jännittämään sos. tilanteita  8)


Minäpä pidän silmällä. Ja kiitos rohkaisusta! :)

Roland

Vs: Etelä-Savon miitti
« Vastaus #111 : 07.05.2018, 21:04 »
Kiva, että on miittiin tulijoita :) Itse en varmaan huomenna pääse paikalle, mutta toki halukkaat voi kokoontua! Viikon päästä tiistaina eli 15.5. voisin itsekin tulla miittailemaan taas.

ForeverFrost

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 141
  • Ihmissaatana
  • Galleria
Vs: Etelä-Savon miitti
« Vastaus #112 : 08.05.2018, 00:16 »
Mie tein silleen hassusti, että buukkasin itseni työpaikan 'aamu'vuoroon, joten...
Pääsen paikalle jo klo 18:00:n aikoihin, ellei mitään maailmanloppuun verrattavaa tapahdu ennen sitä. Oranssia huopaa minulla ei ole, mutta ruskea kyllä löytyy  ;D

Laitan tänne lisäinfoa, mikäli maailmanloppu tosiaan tulee  C:-) kun on noi hirmuiset atoomiaseetkin ja kaikki  >:D

Roland

Vs: Etelä-Savon miitti
« Vastaus #113 : 15.05.2018, 13:47 »
Kiva, että on miittiin tulijoita :) Itse en varmaan huomenna pääse paikalle, mutta toki halukkaat voi kokoontua! Viikon päästä tiistaina eli 15.5. voisin itsekin tulla miittailemaan taas.

Hoi! Nyt näyttää siltä, että kesäkiireiden takia joudunkin jättämään tämän illan miitin väliin. Muut voi toki silti kokoontua, jos kiinnostuneita on! :)

queenish

Vs: Etelä-Savon miitti
« Vastaus #114 : 15.05.2018, 16:38 »
Tää palaa maailmalta torstaina ja saattanee ilmaantua moikkaa porukkaa seuraaviin :)

Valoa

Vs: Etelä-Savon miitti
« Vastaus #115 : 29.05.2018, 16:44 »
Moi! Näyttää kesätauolta suorastaan. Onko mitään meneillään vai mahdollisesti syksyllä sitten taas?

ForeverFrost

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 141
  • Ihmissaatana
  • Galleria
Vs: Etelä-Savon miitti
« Vastaus #116 : 30.05.2018, 02:00 »
Eipä taida olla mitään meneillään, ainakaan tietääkseni, normaalia kesän hiljaisuutta tämä vain. Kesäinen sääkin saanee ihmiset muiden aktiviteettien pariin  ;D

Olisikohan edes miittiin tulijoita näin kesällä?

queenish

Vs: Etelä-Savon miitti
« Vastaus #117 : 30.05.2018, 08:31 »
Mä voinen olla jos vaan aina muistan.  :)

Ragni

  • Vieras
Vs: Etelä-Savon miitti
« Vastaus #118 : 10.06.2018, 10:50 »
Millon seuraava? Mä tulen, mut tarviis järjestellä, et voisko heittää jonku päivämäärän vaikka kuun loppupuolelle milloin olis miitti?

Ragni

  • Vieras
Vs: Etelä-Savon miitti
« Vastaus #119 : 10.06.2018, 10:53 »
Tai heinäkuulle päivämääriä?