Kirjoittaja Aihe: Oulun toistaiseksi viimeinen baarimiitti to 18.12. klo 18-> @ St. Michael  (Luettu 27682 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2239
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Mä en kyllä mee kenenkään polvelle!

Ei voi pakottaa.

Hirveetä kapinamielialan lietsontaa täällä, ensin vastustetaan pukukoodia ja nyt kumotaan jo vanhoja perinnetapojakin. Seuraavaksi varmaan perustetaan Punertavan Palomiehen Vapaavaltio sinne nurkkapöytään ja lopetetaan verojen maksaminen Suomeen?

RMK

  • Vieras
Jos ei ole sääntöjä,niitä ei voi noudattaa! Tai ehkä tässä puuttuu pelote..

Ajattelin kyllä,että ehkä meenkin kokonaan toiseen pöytään ja esitän että mulla on superkivaa yksinäni. ;D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2239
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria

Ajattelin kyllä,että ehkä meenkin kokonaan toiseen pöytään ja esitän että mulla on superkivaa yksinäni. ;D

Mää meen sitte kans! Maikkelissa kyllä riittää oma pöytä jokaiselle niin ei tarvi muiden naamoja katella.

jano

Mutta. Kukaan ei oo kertonu mitä tuhmille tapahtuu? Kaikki kun ei oo kilttejä. Saatika hameita...

Pukki hoitaa tuhmat jo ennen miittiä.

RMK

  • Vieras
Mutta jos kaikki tekee niin,niin miitiltä putoaa pohja :D

Ehkä mä sitten istun samassa pöydässä kun muutkin. Hiljaa ja hymyillen.

Eihä siitä muute tuu mittää.

jano

Mä en kyllä mee kenenkään polvelle!

Ei voi pakottaa.

Ootko ihan varma?

RMK

  • Vieras
Mutta. Kukaan ei oo kertonu mitä tuhmille tapahtuu? Kaikki kun ei oo kilttejä. Saatika hameita...

Pukki hoitaa tuhmat jo ennen miittiä.



Aijaa. No kiva! Ootkos sääkin ollut sitten tuhma?

Ja oon mä aika varma..

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2239
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Mutta. Kukaan ei oo kertonu mitä tuhmille tapahtuu? Kaikki kun ei oo kilttejä. Saatika hameita...

Pukki hoitaa tuhmat jo ennen miittiä.

Jaha, tää selittää miks pikkunen meinas että se on tuhmana tänne tullessaan. Tarttee vissiin kahlita se sänkyyn torstaihin asti että pääsee edes seuraamaan toimitusta vierestä.

RMK

  • Vieras
Tulee pukilla kiire hoidella kaikki tuhmat.. ???

jano

Mutta. Kukaan ei oo kertonu mitä tuhmille tapahtuu? Kaikki kun ei oo kilttejä. Saatika hameita...

Pukki hoitaa tuhmat jo ennen miittiä.

Jaha, tää selittää miks pikkunen meinas että se on tuhmana tänne tullessaan. Tarttee vissiin kahlita se sänkyyn torstaihin asti että pääsee edes seuraamaan toimitusta vierestä.

Pukilla on sellainen joulunpunainen pakettiauto pysäköitynä miittipaikan läheisyyteen. Siellä voidaan selvitellä tarkemmin kuka on ollut kilttinä ja kuka ei. Eikä kenenkään tarvi lähteä ilman punaisia poskia.

jano

Tulee pukilla kiire hoidella kaikki tuhmat.. ???

Hoidellaan vaan ne jotka tulevat ripittäytymään.

RMK

  • Vieras
Mutta. Kukaan ei oo kertonu mitä tuhmille tapahtuu? Kaikki kun ei oo kilttejä. Saatika hameita...

Pukki hoitaa tuhmat jo ennen miittiä.

Jaha, tää selittää miks pikkunen meinas että se on tuhmana tänne tullessaan. Tarttee vissiin kahlita se sänkyyn torstaihin asti että pääsee edes seuraamaan toimitusta vierestä.

Pukilla on sellainen joulunpunainen pakettiauto pysäköitynä miittipaikan läheisyyteen. Siellä voidaan selvitellä tarkemmin kuka on ollut kilttinä ja kuka ei. Eikä kenenkään tarvi lähteä ilman punaisia poskia.


Mä voin toimia sisäänheittäjänä!


gothicyoga

  • Vieras
Vauhdikkaalta kuulostaa, tätä ei kyllä missata  :P

RMK

  • Vieras
Teretulemast!

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Voi hurja, mahtaako pukki yhden miitin aikana ehtiäkään hoidella kaikkia ripittäytyjiä?