Kirjoittaja Aihe: Fifty Shades of Grey  (Luettu 33233 kertaa)

Aino

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #60 : 04.01.2015, 13:49 »
Ihan mahtava juttu, harmittaa, että muru on töissä tuon yön, joten ei ole mitään mahdollisuuksia osallistua. Pitäkää kivaa!

(Jv-hommiakin tehneen vartijan rouvan sivuhuomautuksena, jotta kaikilla on oikeasti mukava ja hyvä leffailta, eikä lemppari piiska päätyisi takavarikkoon, kannattaa miettiä tuo järjestyksenvalvojan näkökanta, josta laki toteaa: "Yleisessä kokouksessa tai yleisötilaisuudessa taikka niiden välittömässä läheisyydessä ei saa pitää hallussa ampuma-asetta, räjähdysainetta, teräasetta tai muuta sellaista esinettä tai ainetta, jota on perusteltua aihetta epäillä voitavan käyttää henkeen tai terveyteen kohdistuvan rikoksen tekemiseen." Itseäni on mm. konserttiin mennessä käsketty jättämään avainketjut narikkaan. Vaan tämä lienee kaikille itsestään selvää.  ;) )
« Viimeksi muokattu: 04.01.2015, 17:49 kirjoittanut Aino »

Tuhmakisu74

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #61 : 04.01.2015, 16:46 »

(...)  laki toteaa: "Yleisessä kokouksessa tai yleisötilaisuudessa taikka niiden välittömässä läheisyydessä ei saa pitää hallussa ampuma-asetta, räjähdysainetta, teräasetta tai muuta sellaista esinettä tai ainetta, jota on perusteltua aihetta epäillä voitavan käyttää henkeen tai terveyteen kohdistuvan rikoksen tekemiseen." Itseäni on mm. konserttiin mennessä käsketty jättämään avainketjut narikkaan. Vaan tämä lienee kaikille itsestään selvää.  ;) )


Erittäin hyvä muistutus, tuskin kaikille itsestään selvää. Mä en ainakaan olisi välttämättä osannut tuollaista ajatella tässä yhteydessä (en oo kyllä tonne tilaisuuteen pyrkimässä joten ei tarvitsekaan miettiä.) Muotoilu jättää myös tulkinnanvaraa, kuten lakiteksti aina...

windmillsw

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #62 : 04.01.2015, 18:15 »
No, hyvä se kai on muistutella, mutta elokuvaa tässä nyt ollaan menossa katsomaan.
Ja ehkä yhdessä... yksin, erillään ja ehkä jatkoille.
Tuntuu että kaikesta täällä "baarissa" tehdään härkänen...mutta se kai on hyväksyttävä osana tätä Suomen sceneä - ja antaa mennä toisesta sisään ja toisesta ulos...  8)
ja siitä huolimatta haluun ton sanoa.

Normandie: mulle voi varata 2 lippua

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #63 : 04.01.2015, 18:44 »
isabella ja windis, varaan teille molemmille kaksi lippua. Kiva kun tulette mukaan  :)

Muille elokuvasta kiinnostuneille: Katsottehan minun tekstini tässä ketjussa, jonka olen kirjoittanut 30.12. Siinä elokuvaan liittyviä asioita. Kiitokset.

Eli ilmoittautumisia minulle.  :)


KinkyB

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #64 : 05.01.2015, 07:25 »
Normandie: varaisin 2 lippua, kiitos :)

peltsi

  • Ribsimestari
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1194
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #65 : 05.01.2015, 14:04 »
Suvaitsevaisen näyttelijän ovat ainakin tähän pätkään löytäneet:

Lainaus
http://www.iltalehti.fi/leffat/2015010518977085_le.shtml

Dornan kertoo myös tehneensä tarkkaan taustatutkimusta rooliaan varten. Hän muun muassa tapasi sadomasokistiseen seksiin mieltyneitä ihmisiä, jotta pääsisi käsiksi roolihenkilönsä sielunmaisemaan.

- Se oli mielenkiintoinen ilta. Sen jälkeen palasin kotiin vaimoni ja vastasyntyneen vauvani luokse. Olin pitkään suihkussa ennen kuin koskin kumpaankaan heistä.

(tähän se toivottu naamapalmuhymiö)

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #66 : 05.01.2015, 19:01 »
Nikita...kaksi lippua siis sinulle  :)

Huntress

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #67 : 05.01.2015, 21:31 »
Googlettelin vähäsen miespääosan näyttelijän kommentointia elokuvan taustatutkimuksesta. Sen perusteella mitä löysin, ongelma näyttelijän ymmärtämättömyydessä saattaa olla siinä, ettei hän ilmeisesti oikeastaan ole keskustellut tai kunnolla vuorovaikuttanut asiaa harrastaneiden ihmisten kanssa. Minun silmissäni vaikutta aika kehnolta taustatutkimukselta... Hän on vain mennyt tuijottamaan kahden ihmisen sessiointia jonkun privaattidunkkariin, ja sen jälkeen lähtenyt kotiin. Mikäli pariskunta ei ole ymmärtänyt rajoittaa toimintaa asiaa ymmärtämättömälle sopivalle alkutasolle ja selostaa samalla (tai ennen/jälkeen) tekemistään ja asian henkistä puolta, en välttämättä ihmettele että vastareaktio on tullut?

SMIle

Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #68 : 06.01.2015, 22:15 »
Varataan 2 lippua, kiitos!

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #69 : 06.01.2015, 23:00 »
SMIle...kaksi siis teille  :)

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #70 : 09.01.2015, 15:51 »
Leffaliput varattu.  :popcorn:

Leffa Helsingin Tennispalatsissa, sali 1 eli se suurin. Näytös perjantaina 13.2 kello 17.45. Lipun hinta 12.50e.

Leffan kesto kaksi tuntia.

Varauduttehan kaikki lunastamaan lippunne viimeistään ti 13.1 klo 14 mennessä, muutoin palautuvat myyntiin. Liput voi lunastaa vain ja ainoastaan Finnkinon leffateattereista.

Laitan kaikille lipun/liput varanneille tänään privana muut tiedot, kunhan pääsen kotiin.

 :popcorn: :popcorn: :popcorn:

« Viimeksi muokattu: 09.01.2015, 17:05 kirjoittanut Normandie »

Sindy68

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #71 : 09.01.2015, 16:32 »
Mahtavan paljon kiitoksia Normandielle hienosti hoidetusta lippuvaraus vaivannäöstäsi.
Sinne sit...   O:-)

Suunnitteleeko paikkakunnan paremmin tuntevat ne jatkopippalot jonnekkii ?

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #72 : 09.01.2015, 17:00 »
Mahtavan paljon kiitoksia Normandielle hienosti hoidetusta lippuvaraus vaivannäöstäsi.
Sinne sit...   O:-)

Suunnitteleeko paikkakunnan paremmin tuntevat ne jatkopippalot jonnekkii ?

Kiitos kiitoksista. :)

Tässä juuri lähettelen niitä tarkempia ohjeita, mutta kun tämä ohjelma antaa lähettää vain sen kymmenen viestiä tunnissa  >:( mutta tulossa on postia sinulle myöskin  ;)

Minä toivon kovasti, että joku leffailija järjestäisi meille ruokapaikan tms. mukavuuden...mahtaisikohan löytyä jotakin innokasta. Voisi siinä sitten taas tutustua uusiin, ihaniiin ihmisiin ja puida tuon leffan ihan tuoreeltaan.

windmillsw

  • Vieras
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #73 : 10.01.2015, 12:14 »
Olen tänään Tennispalatsissa illalla.
Vosin käydä katsastamassa jatkopaikaksi tuon Bravuriaa tarkoitin,,,
Salomonkatu.
Palaan asiaan myöhemmin. Kännyllä vaikea kirjoittaa

 eli siinä Lasipalatsin kupeessa, Alkon vieressä.
Siellä hieman "härö" tilaussysteemi, mun makuun ehkä mautonta ruokaa, mutta siellä tilava tunnelma (muistaakseni).
Ruokaa olisi salaatista pastaan ja pizzaan.

 
« Viimeksi muokattu: 10.01.2015, 13:42 kirjoittanut windmillsw »

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Fifty Shades of Grey
« Vastaus #74 : 10.01.2015, 12:41 »
Kiva windis kun hommaat tuota leffan jatkopaikkaa  :)

Minulle kyllä käy ehdottamasi ravintola, mutta se on kyllä aika kallis. Hampurilaisetkin kun 16e-18e, pihvit 30e molemmin puolin. Kuitenkin niin, ettei kenenkään budjetti kaadu hintoihin.

Mutta, mennään enemmistön päätöksellä.  :love: