Kirjoittaja Aihe: Kaikki miehet tahtoo  (Luettu 5791 kertaa)

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Kaikki miehet tahtoo
« Vastaus #15 : 11.01.2015, 14:01 »
Jos jossain on subimies, joka ihan aidon oikeasti pakottamatta tahtoo ja haluaa tehdä jotain hyödyllistä Dommen hyväksi, niin ilmoittautukoon minulle. :P

Kun ilman pakottamistahan se on ihan plääh, mutta pakotettuna ihanan kamalaa tai kamalan ihanaa, ihan kummin päin vaan. ;)

*virn Taitaa olla niin että "aidonoikeasti" ne miehet jotka haluavat tehdä naisen eteen hyödyllistä -ovat usein Mastereita xxx

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1870
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kaikki miehet tahtoo
« Vastaus #16 : 11.01.2015, 18:23 »
Nuoren, vasta jonkunverran elämää nähneen naisen kirjoitus. Ehdottomia totuuksia - laajoja yleistyksiä.
Niimpä niin.

Viridian

Vs: Kaikki miehet tahtoo
« Vastaus #17 : 11.01.2015, 20:17 »
Nuoren, vasta jonkunverran elämää nähneen naisen kirjoitus. Ehdottomia totuuksia - laajoja yleistyksiä.
Niimpä niin.

Meinaaks tää ny sitä, että mä en voi luottaa kolumnin ohjeisiin ja kerätä haluamani kokoista ja näköistä orjahaaremia? Pahus, ehdin tekeen ennenku kukaan kertoi, ettei se niin mene ;). Ja ennenkuin runo-osastolla selvisi, että semmoista tekee vaan hoivaviettiset tädit. Kaikesta huolimatta on mukavaa, että runoillaan runoissa, ja yleistetään kolumneissa, vaikkei joka runo voikaan koskea juuri itseä, tai joka kolumni osua vastaamaan omia kokemuksia.

Jotenkin olin nimittäin yleistänyt mielessäni, että kolumnissa kuuluukin tehdä asiat vähän provosoivammin, yleistää, huomioida vain oma totuus, ravistella aihetta, vääntää se joskus humoristiseksi, joskus satiiriseksi kuvaksi itsestään reaktioden irrottamiseksi jne.

Tämä kaikki on mahdollista asian siitä kärsimättä, koska tässä ja muissakin kolumneissa voi luottaa, että lukeva yleisö kyllä siistii yleistykset ja kumoaa väärät totuudet, eikö? Ja tekee sen kertomalla asiat uusiksi paremmin tai hauskemmin tai fiksummin, joko perustellen tai kokemuksiaan ketjuun lisäten. Niinkuin tuokin ylle lainaamani kirjoitus ansiokkaasti jakoi itsestään ja antoi meille kaikille asian oikeasta laidasta monipuolisemman kuvan, kuin satiirisessa  aloituksessa päästiin pureutumaan.

Niinpä niin. Joku paljon paljon elämää nähnyt voisi tarjoutua kolumnistiksi, vai ovatko he kaikki liian fiksuja moiseen?

Vir

ps. Ainolle kovasti kiitoksia koko vuoden jatkuneista takuuvarmaa verbaali-iloittelua sisältäneistä kolumneista myös minulta

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1870
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kaikki miehet tahtoo
« Vastaus #18 : 11.01.2015, 21:34 »
Ei suinkaan tarkota, päinvastoin. Sitähän jokainen alistaja tekee.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kaikki miehet tahtoo
« Vastaus #19 : 11.01.2015, 22:14 »
Joku paljon paljon elämää nähnyt voisi tarjoutua kolumnistiksi, vai ovatko he kaikki liian fiksuja moiseen? juu tarjoutuu =)


*virn Taitaa olla niin että "aidonoikeasti" ne miehet jotka haluavat tehdä naisen eteen hyödyllistä -ovat usein Mastereita xxx

jaa en tiedä minä ilmottauduin =)

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Kaikki miehet tahtoo
« Vastaus #20 : 12.01.2015, 09:17 »

*virn Taitaa olla niin että "aidonoikeasti" ne miehet jotka haluavat tehdä naisen eteen hyödyllistä -ovat usein Mastereita xxx

jaa en tiedä minä ilmottauduin =)

..kommentoin "omalla totuudella ja mutulla" - subimiehet tekevät asioita usein Dommelle session tms. "vastapalveluksen" toivossa..?! Mastereiden on helpompi nostaa subinainen jalustalle ja hemmotella naista tavalla, joka ei ehkä ole niin sopivaa ja tavallista - "Domme nostaisi subipojan jalustalle".. ?! - se miten tämä mahdollisesti liittyy "oikeaan tekemiseen" -- mun mielestä sellainen on täysin pyyteetöntä eikä sisällä edes ideologisesti "vastapalveluksen dilemmaa"..
(En kiellä etteikö olisi toisinkin ajattelvia "totaali-orjamiehiä" - jotka ovat valmiita tekemään taloudellisestikin "mitä tahansa" ( tunnen muutaman, jotka ohjanneet jopa tulonsa hallitsijatrariensa tileille,jne!) ja heille riittänee myös mahdollinen illuusio - ja Dommen presence-- olla "rakastettu/huomioitu" ;))

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Kaikki miehet tahtoo
« Vastaus #21 : 12.01.2015, 10:26 »
Joku paljon paljon elämää nähnyt voisi tarjoutua kolumnistiksi, vai ovatko he kaikki liian fiksuja moiseen? juu tarjoutuu =)


*virn Taitaa olla niin että "aidonoikeasti" ne miehet jotuka haluavat tehdä naisen eteen hyödyllistä -ovat usein Mastereita xxx

jaa en tiedä minä ilmottauduin =)

Ilmoittautumisia on siis otettu vastaan. Ja niitä on tullutkin... tasan yksi eli tuolta orjamieheltä.

Norja

  • Vieras
Vs: Kaikki miehet tahtoo
« Vastaus #22 : 12.01.2015, 12:13 »
Hallintaa ja palvelua, pakottamista ja nöyrtymistä, hallitsemattomuus ja samojen virheiden toistaminen eri tuloksen toivossa ovat vallitseva tosiasia. Tänään mulle riittää pienikin vivahde Jumalan tahdosta ja tarvittavista voimavaroista sen toteuttamiseen. Voimatontako? Kenties, mutta on olemassa yksi jolla on kaikki voima josta omanikin ammennan. Mikään mikä on minun ei ole enää omaani vaan itseäni suuremman voiman käytössä. Kunpa löytäisin Hänet nyt! Sensijaan että tarkastelisin muiden kirjoituksia vertaamalla niitä itseeni ja omaan tapaani keskityn mielummin samankaltaisuuksiin kuin eroavaisuuksiin pitäen periaatteet persoonallisuuden edellä. Voimakasta samastumista voin tuntea täysin välitttämättä titteleistä tai sukupuolista. Nöyrä ja totuudelle avoin mieli ei loukkaannu vaan oppii toisilta ja jakaa oman kokemuksensa voiden siten säilyttää sen mitä on saanut. Hengellistä? BDSM on.