Kirjoittaja Aihe: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen  (Luettu 76203 kertaa)

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #105 : 01.09.2016, 23:17 »
Li Andersonista on jo ylempänä useampi toisistaan poikkeava mielipide, mm. omani, että aika selkeä subi (mallia ”karkkikauppa”). Kukonhovi varmaan Domme, mutta voi joskus poikkeustilanteissa alistuakin. Kuka on Iisa Strand? Googlauksen perusteella veikkaisin lähinnä vanilijaa.

Vasemmistofeministinaisethan on tunnetusti seksuaalisesti vapautuneita subeja. :P Itse havaitsin, että minulla on OKC:ssa 99% match Suvi Auvisen kanssa. Joko olen piiloanarkisti, tai hän on helvetin kinky.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #106 : 01.09.2016, 23:24 »
Ai niin, ja vaikka tässä ketjussa kovasti arvuutellaan Trumpin subiutta, hän on niin narsisti ettei voi olla muuta kuin truumaster joka vaatii jokaisen naisen alistumista heti ensimmäisessä viestissä. ;D

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2262
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #107 : 02.09.2016, 07:56 »
Ai niin, ja vaikka tässä ketjussa kovasti arvuutellaan Trumpin subiutta, hän on niin narsisti ettei voi olla muuta kuin truumaster joka vaatii jokaisen naisen alistumista heti ensimmäisessä viestissä. ;D

Hahaha, selkeä truumaster! :D

JustMe

Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #108 : 05.09.2016, 12:19 »
https://www.youtube.com/watch?v=pt8VYOfr8To

Mikäs Britney on, mun mielestäni ei vaikuta kovin luontevalta sen dommeilu tuossa.

Itse sanoisin että britney on sub robe bunny ja brad. Jotenkin sopis ton elämäntyylin jatkeeks että sais vähä piiskaa ja kunnon sitomisen kuitenkin, mutta taistelee vastaan kunnes kyrpä on suussa ja sybian laulaa. master olis semmonen lihaksikas vähä öljytty karju joka ei anna armoo (pikkusen mr.grey tyyliin). Session jälkeen se vaa lyyhistyy siihe punaselle silkkisängylle kullanvärinen pepputappi perseessä (jossa on se swarowskin timangi päässä).


Lady Gaga:
Ihan selvä domme kunnon nahkasetit. Siltä löytyy joku dungeon jostai sen kämpistä. Sillä on pari semmosta sessiosubia joita se piiskaa armottomasti, ne on tietenkin lukittuna kokoajan ja se käyttää niille ihan valtavia dildoja ja ryrkkinai niitä mm. perseeseen. Näitä sessiosubeista aina yksi on mukana sen reissuilla. Subejen sukupuolella ei ole väljä.

Joo oli taas vaihteeks hyvin mielenkiintonen selittely josta kukaa ei saa mitää selvää...

Luuseri

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 59
  • Olen mielenkiintoinen. Ja kiva!
  • Galleria
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #109 : 05.09.2016, 13:13 »
Sarasvuo, svitsi.

Korostuneen egoistinen ja eksynyt. Ei osaa hävetä terveellä tavalla. Ei tiedä mitä haluaa tai miksi, joten hamuaa kaikkea. Näen hänet anelemassa raippaa ja näen hänet istumassa valtaistuimella silmät pyöreinä vallantunteesta. Siksi.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 780
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #110 : 11.01.2017, 19:59 »
Ai niin, ja vaikka tässä ketjussa kovasti arvuutellaan Trumpin subiutta, hän on niin narsisti ettei voi olla muuta kuin truumaster joka vaatii jokaisen naisen alistumista heti ensimmäisessä viestissä. ;D

Hahaha, selkeä truumaster! :D

Viimeaikaisimpien tiedusteluraporttien mukaan Trump tykkää "kultaisista suihkuista", tietenkin tiedot ovat vahvistamattomia. https://qz.com/882677/what-you-need-to-know-about-the-donald-trump-golden-showers-intelligence-report-claimed-by-the-russians/

En kyllä näe Trumpia oikein truu-maasturina. Kovasti koettaa esiintyä sellaisena, ulkoisesti uhittelemalla, mutta eiköhän se ole sänkykamarissa mieluiten itse kontillaan nahkapannassa hyvin standardimaisten ammattidominoiden kanssa, eikä tykkää kivusta eikä missään nimessä saa jäädä jälkiä. Kultainen suihku on tietenkin tällöin hyvä ratkaisu.

Matsina

  • Vieras
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #111 : 12.01.2017, 02:05 »
Olen täysin vakuuttunut, että Trump on se mystinen alfa subi.

Syy: Trump on mielistynyt slaavilaisiin naisiin, ja slaavilaiset naiset tunnetusti vaativat miehiltään paljon - ja vähän enemmän. Ei kannata antaa korkokenkien hämätä, vaan katsoa paikallisten miesten alkoholismiprosentteja. Suomalaisetkin naiset ovat vaativia, mutta tuolla rajan takana vaaditaan vielä enemmän. Epäilen, ettei Trump käy ammattidominoilla vaan konttaa makuuhuoneessa Melanian edessä.

jk83

Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #112 : 12.01.2017, 02:38 »
http://www.iltalehti.fi/viihde/201701092200050857_vi.shtml

Joko Jennistä on keskusteltu? Subi se on...

South

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 65
  • Vain kokeilemalla voi tietää
  • Galleria
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #113 : 12.01.2017, 08:18 »
Mä oikein odotin että nalletalon salainen dunkkari kellarista, jossa Riitta nahkapuvussa piiskaa pienten nallefanien isät olisi paljastunut.
Riittahan on niin domme kuin domme voi olla.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/ti-ti-nalle-dvd-levyille-on-paatynyt-k18-materiaalia-kehotetaan-palauttamaan-ostopaikkaan/6216230


submit

  • Vieras
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #114 : 12.01.2017, 08:31 »
http://www.iltalehti.fi/viihde/201701092200050857_vi.shtml

Joko Jennistä on keskusteltu? Subi se on...
Juu, jossakin vaiheessa. Vois olla kyl kytkinkin.

Mutta voi toimittajat, ettekö edes katso niitä kuvia - ei ne ole "lateksisaappaat" vaan korkkarit JA wetlook-tyyppiset pitkät sukat!  ;D

Dolores

  • Vieras
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #115 : 12.01.2017, 10:23 »

Mutta voi toimittajat, ettekö edes katso niitä kuvia - ei ne ole "lateksisaappaat" vaan korkkarit JA wetlook-tyyppiset pitkät sukat!  ;D

Eilen tuosta samasta kuvasta oli samantyylinen uutinen Iltasanomilla. Otsikossa puhuttiin lateksisaappaista, itse jutussa nahkasaappaista.  :D Huoh...

Triss

  • Vieras
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #116 : 12.01.2017, 16:39 »
http://www.iltalehti.fi/viihde/201701092200050857_vi.shtml

Joko Jennistä on keskusteltu? Subi se on...
Veikkaan et on uuden sinkun promoa toi kuva. En usko et on puhdas subi, enemmänki kytkinvibat siitä tulee. Tai fettari  :)

Underworld

  • Vieras
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #117 : 12.01.2017, 16:59 »
Lindsey Vonn on domahtava switch joka kuitenkin unelmoi tilaisuudesta alistua minulle  >:D

Bluejoy

  • Vieras
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #118 : 16.01.2017, 10:14 »
Perustelut kuvassa... Putin ja Trump suhde.


MrDarkSide

  • Vieras
Vs: Arvaa julkkiksen suuntautuminen perusteluineen
« Vastaus #119 : 22.01.2017, 10:19 »
Sanni Grahn-Laasonen. Sub.
On ihan pakko olla. #tutka