Baarin kannatusmaksut
Mitäs Ronaldinosta sanoisitte??
Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 07.07.2016, 22:26Mitäs Ronaldinosta sanoisitte?? Sanoisin: kuka hän on?
Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 07.07.2016, 22:34Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 07.07.2016, 22:26Mitäs Ronaldinosta sanoisitte?? Sanoisin: kuka hän on? Siis onko ötökkä tosissaan? Itsekkään en futista silleen seuraa mut kyllä tän nyt jokainen tietää
Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 07.07.2016, 22:39Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 07.07.2016, 22:34Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 07.07.2016, 22:26Mitäs Ronaldinosta sanoisitte?? Sanoisin: kuka hän on? Siis onko ötökkä tosissaan? Itsekkään en futista silleen seuraa mut kyllä tän nyt jokainen tietää Eikö se potkupallotyyppi ole Ronaldo, ei Ronaldino
Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 07.07.2016, 22:54Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 07.07.2016, 22:39Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 07.07.2016, 22:34Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 07.07.2016, 22:26Mitäs Ronaldinosta sanoisitte?? Sanoisin: kuka hän on? Siis onko ötökkä tosissaan? Itsekkään en futista silleen seuraa mut kyllä tän nyt jokainen tietää Eikö se potkupallotyyppi ole Ronaldo, ei Ronaldino Ai jaa.... My bad
Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 07.07.2016, 22:56Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 07.07.2016, 22:54Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 07.07.2016, 22:39Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 07.07.2016, 22:34Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 07.07.2016, 22:26Mitäs Ronaldinosta sanoisitte?? Sanoisin: kuka hän on? Siis onko ötökkä tosissaan? Itsekkään en futista silleen seuraa mut kyllä tän nyt jokainen tietää Eikö se potkupallotyyppi ole Ronaldo, ei Ronaldino Ai jaa.... My bad En mä tiedä oikeasti potkupallosta hevonpaskaa
Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 07.07.2016, 23:02Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 07.07.2016, 22:56Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 07.07.2016, 22:54Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 07.07.2016, 22:39Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 07.07.2016, 22:34Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 07.07.2016, 22:26Mitäs Ronaldinosta sanoisitte?? Sanoisin: kuka hän on? Siis onko ötökkä tosissaan? Itsekkään en futista silleen seuraa mut kyllä tän nyt jokainen tietää Eikö se potkupallotyyppi ole Ronaldo, ei Ronaldino Ai jaa.... My bad En mä tiedä oikeasti potkupallosta hevonpaskaa Mää tiedän näköjään enempi