Kirjoittaja Aihe: Seksimokia (?)  (Luettu 33300 kertaa)

Feird

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #45 : 24.05.2016, 10:47 »
joskus pyörryin kun touhuttiin exän kans ihan vanijaa saunassa..tais kuumuus olla vähä liikaa tai jotain. ei ny mitää ihmeempiä mokia tuu silleen mieleen, rapatessa ny roiskunu aika usein ku on noita peppuleikkejä duunaillu mut se on aika väistämätöntä.

Leona

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #46 : 25.05.2016, 13:58 »
Heh, aattelin et suurin moka omalla kohdalla ois yleensäkin olla kännissä seksiin aikana tai muutenkin :P. Oksentaminen sessioiden aikana ainakaan ei haittaa, päinvastoin. Parasta on harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka on niin lähellä että voi mokata ihanmitenpäin vaan ja se ei lähde karkuun.

Dita_Divine

Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #47 : 29.05.2016, 12:21 »
Vaniljaseksissä ehdottomasti naurukohtaus.

SM-touhuissa piiskan päällä lyöminen suoraan orjan persreikään, nauratti sekin bullseye ihan kohtuuttoman paljon.

Ai niin, kerran nuorempana aloin kesken seksin puhumaan englantia ja jatkoin sujuvasti loppuillan. Jossain kohtaa parikymppinen poju kysäisi "miks me puhutaan englantia?", "no koska sotkin sut edellisyön saksalaiseen kundiin

Kumistin

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 141
  • "Vetissimiehiä..."
  • Galleria
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #48 : 15.09.2016, 17:05 »
Aika yleismallin mokia siinä listalla..useimmat koettu. Esim mitä oksentamiseen tulee,niin nuorempana opin juuri kantapäänkautta, että seksi onkin kivaa selvinpäin  :D

Mulla on alkeellinen huumorintaju ja mua ei ole ollenkaan vaikea viihdyttää (aamulla kuultu hauska pieru voi naurattaa vielä nukkumaan mennessäkin)  :D joten mun mielestä ikävintä on,jos meinaan väkisin revetä kesken seksin..se nolottaa

-M


Pandemonia

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #49 : 15.09.2016, 17:52 »
1. Ei seiso
  • (joskus ei seiso kuin silmät... such is life)


2. Oksentaminen (alkoholin, ei kumppanin takia) -nope

3. Sammuminen sänkyyn
  • (juu, suoraan mun päälle ;D )


4. Väärällä nimellä kutsuminen
  • (en ole kutsunut, minua on kutsuttu)


5. Rakkaudentunnustus väärää aikaan (liian aikaisin suhteessa) 
  • (varmin tapa hankkiutua eroon)


6. Pieraiseminen -nope

7. Vaginapieraiseminen
  • (lyhyt kun on,  niin takaapäin toinen pääasiassa aina itseä ylempänä *slörps*)


8. Yllätetyksi tuleminen
  • (sekä tahallisesti että tahattomasti)


9. Partnerin poistuminen kesken huonon seksin takia -nope, enkä muista aamuöisiä pakojakaan, useimmiten puhelinkin on soinut jälkeenpäin.

10. Kuukautisten alkaminen
  • (no joskus käy näin, "i cum blood" eli jopa jonkun naamalle  :-[ )


EDIT: Huumorilla siitä selvitään ;D

EDIT: Yksi uusi ruksi ruutuun ja selitysten editointia
« Viimeksi muokattu: 15.09.2016, 22:50 kirjoittanut Pandemonia »

Tiia (Niina)

Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #50 : 15.09.2016, 19:23 »
Voi sentään, miten söpö lista!

Vaikka vakavasti puhuen aika kauheaa, jos ihmiset kokevat "mokaavansa" näin. Seksi on osa elämää, ja elämä saa näkyä seksielämässä.

 1. Mulla seisoo aina, ja mun kanssa seisoo aina. ;)
 2. Oksentanut olen kahdesti, mutta kummallakaan kerralla alkoholilla ei ollut osuutta asiaan. Riittävillä syväkurkkuleikeillä oli.
 3. Sammunut en ole kesken, mutta nukahtanut olen (exän kanssa), eli ehkä tästä puoli pistettä?
 4. Väärällä nimellä en tunnusta koskaan kutsuneeni ketään. Vältän nimien käyttämistä...
 5. Rakkaudentunnustukset sopivat minusta paremmin seksin jälkeiseen hetkeen.
 6. Pieraiseminen kuuluu asiaan ainakin, jos on saanut hyvää anaaliseksiä.
 7. Vaginapieraiseminen kuuluu asiaan ainakin, jos on saanut hyvää nyrkkiä ykköseen. :)
 8. Yllätetyksi tuleminen on suhteellista. Jos tietää, että yleisöä saattaa olla tai tulla, ei taida saada tästä pisteitä?
 9. "Partnerin poistuminen kesken huonon seksin takia." Öö, mitä?
10. Kuukautisten alkaminen, jatkuminen, loppuminen... Guilty as charged. Menkkaseksissä ei ole mitään noloa, ja hyvä orgasmi voi auttaa kuukautiset alkuun.

Kolme ja puoli pistettä, laskee sisäinen blondini.

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #51 : 16.09.2016, 00:23 »
No tässähän oli hauska tehtävä illan päätteeksi.

1. Harvinaista, mutta jos nainen haisee vanhalle viinalle niin tuskin siedän sitä vieläkään
2,3 Ei liene yllätys että oksensi, sammui... ei tosin ihan seksin aikana
4. No ehkä vielä pahempaa aamulla kysyä "mikä se sinun etunimesi olikaan"
5. on sentään jäänyt välistä, mutta liian aikainen anaaliseksin ehdottaminen on tullut vastaan
6. on tullut
7.on jäänyt välistä
8.Joo- ei ole auto edes tallissa oikein hyvä kun siinä Ibizassa oli ikkunoita joka suuntaan. Ei myöskään kannata paneskella kameravalvotulla alueella.
9. joo
10. joo

Eli noin 7 1/5
 


Seksissä mokat Top-10
 1. Ei seiso
 2. Oksentaminen (alkoholin, ei kumppanin takia)
 3. Sammuminen sänkyyn
 4. Väärällä nimellä kutsuminen
 5. Rakkaudentunnustus väärää aikaan (liian aikaisin suhteessa)
 6. Pieraiseminen
 7. Vaginapieraiseminen
 8. Yllätetyksi tuleminen
 9. Partnerin poistuminen kesken huonon seksin takia
10. Kuukautisten alkaminen

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #52 : 16.09.2016, 00:42 »
 1. Ei seiso
- Mä oon nähnhy tän ilmiön pari kertaa. ;D

 2. Oksentaminen (alkoholin, ei kumppanin takia)
-Ei alkoholin, mutta muun takia kyllä.

 3. Sammuminen sänkyyn
-Koskaan en oo sammunu ite, mutta exä sammu sormet klitalle. Sen käpälää kun yritti siirtää, niin sen verran heräs aina että jatko hommaansa. ;D

 4. Väärällä nimellä kutsuminen
*Mulla on vakaa aikomus tehdä tää vielä*

 5. Rakkaudentunnustus väärää aikaan (liian aikaisin suhteessa)
-Pitäiskö sellasta tunnustaakin?  :o

 6. Pieraiseminen
-Joo... Mutta jos mies pierasis kesken suihinoton, niin homma kyllä menis seis. ;D

 7. Vaginapieraiseminen
-Miehen homma tilkitä!

 8. Yllätetyksi tuleminen
Ei vissiin...?

 9. Partnerin poistuminen kesken huonon seksin takia
-Ei, mutta mä oon häipyny.

10. Kuukautisten alkaminen
-Joo, tuntuu että kovat orkut alottaa menkat jopa vähä ennakkoon.

Oliko tos sitte 7 pistettä.

damm05

Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #53 : 16.09.2016, 10:25 »
 1. Ei seiso
- Joidenkin tulemisten jälkeen ei välttämättä aina saa enää hereille.

 2. Oksentaminen (alkoholin, ei kumppanin takia)
- Nuoruudessa jäl saamatta mokoman asian takia. Moka ehdottomasti.

 3. Sammuminen sänkyyn
- Joskus oli niin tylsää, että katsoin parhaaksi ''sammua''. ( jatkoa kohdassa 9 )

 4. Väärällä nimellä kutsuminen
- Olen välttänyt nimeltä kutsumista, jos ei muistu nimi mieleen.

 5. Rakkaudentunnustus väärää aikaan (liian aikaisin suhteessa)
- Ei

 6. Pieraiseminen
- Puolin ja toisin.

 7. Vaginapieraiseminen
- Mullta ei onnistu, mutta on joku joskus pöristellyt.

 8. Yllätetyksi tuleminen
- Ei

 9. Partnerin poistuminen kesken huonon seksin takia
- ( ks. kohta 3 ) ''Sammuin'' tylsän seuran vuoksi. Tylsä seura puki päälle, laittoi setreoista volumet kymppiin, painoi play ja poistui. Muistaakseni Timo Rautiaine & trio niskalaukaus oli artisti.

10. Kuukautisten alkaminen
- Liekö hänelle silloin ollut yllätys? Mulle ainakin oli, kun jälkeenpäin valoisassa huomasin kasvojen, sormien ja alakerran sotkeutuneen.

Dulcedepiña

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #54 : 16.09.2016, 11:50 »
En löytänyt top-kympistä oikein mitään, tai pidä tapahtumia ainakaan varsinaisina mokina. :)

"Nuorena" ja huolettomana pahimmaksi on jäänyt vain mieleen jyystäminen eräässä ostoskeskuksessa vessassa, ja unohdus laittaa se lukkoon. Sieltä joku tempaisee oven kokonaan auki kaikkien jonottajien silmille.

Lasketaanko se seksimokaksi kun olin saamassa kunnolla piiskaa ja ikkunat oli unohtunut auki, naapurin partsi parin askeleen päässä ja yhtäkkiä joku siellä alkaa nauraa ja huutaa muillekkin "KUUNNELKAA!"  O:-)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #55 : 17.09.2016, 22:03 »
Olen näköjään vain kommentoinut muiden kommentteja mutten itse vastannut kyselyyn. No, vastataan ajan tappamisen vuoksi.

 1. Ei seiso: ei ole tapahtunut itselle koska ei ole penistä. Seksikumppaneille on kyllä sattunut semmoista. Yleensä syy on että on jo lauennut liian monta kertaa samana päivänä.
 2. Oksentaminen (alkoholin, ei kumppanin takia): Ei ole alkoholin takia tapahtunut seksissä. Mutta aivan muista seksiin liittyvistä syistä kyllä vaikka kuinka monta kertaa.  :love:
 3. Sammuminen sänkyyn: On kyllä useamman kerran seksi peruuntunut kun on vain nukuttanut liikaa, sekä päihtyneenä että selvin päin.
 4. Väärällä nimellä kutsuminen: Ei.
 5. Rakkaudentunnustus väärää aikaan (liian aikaisin suhteessa): Ei.
 6. Pieraiseminen: Kyllä. Monesti.
 7. Vaginapieraiseminen: En muista.
 8. Yllätetyksi tuleminen: Ei.
 9. Partnerin poistuminen kesken huonon seksin takia: Ei.
10. Kuukautisten alkaminen: Ei.

IceCherry

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #56 : 18.09.2016, 09:14 »
Lyhyeksi jää "seksimokat", kun olen näemmä elännyt niin siveellisesti tai itseä suojellen..

Olen  nähnyt, kun ei seiso. Jännitys tai sit kyse on ollut toisesta tai kolmannesta kerrasta.

Vaginapierut, check. Melkein aina, jos vaginaan työntää jotain.

Pieru: joskus käy niin :)

Menkat. Välillä tulee yllättäen, kun ajattelin niiden alkavan vasta seuraavana päivänä ja se tietty aiheuttaa mielipahaa, jos nyt ajattelee sormetusta tai kieltä. Yleisesti ei ole ollut esteenä (parisuhteessa), paitsi sillloin, kun on kyse ekoista päivistä,jolloin koko maailma saa suksia kuuseen :) ...

En ole poistunut kesken kaiken eikä partneri ole poistunut, mutta tylsääkin seksiä on ollut.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #57 : 10.04.2019, 00:15 »
Valitettavasti minulla on seisonut sammumisesta huolimatta ja tilanne on toistuvasti hyödynnetty.


Yödösästä löytämäni hoitsutyttö oli polvillaan innokkaasti imeskelemässä peenistäni, kun tunsin jyrähtelyä alavatsassani. Tummat ja hiivaiset oluet ovat huono harrastus loppuillan sosiaalisen elämän kannalta. Hellästi, mutta jämäkästi peitin neidon korvat käsilläni juuri ennen kuin huone kaikui törähdyksen voimasta. Onneksi valkoinen seinä takanani pysyi valkoisena trooppisen takatuulen jäljiltä.

momoi36

  • Vieras
Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #58 : 10.04.2019, 12:36 »
Seksissä mokat Top-10
 1. Ei seiso
- jep, ei itelle koska ei oo dickiä mutta kumppaneilla juu. Ja se on ihan normaalia, en koe sitä kyl mokana. Joskus seisoo, joskus ei, sit voi vaan silitellä.
 2. Oksentaminen (krapulan vuoksi)
- kumppani kesken panemisen kävi oksentamassa ja sit jatko panemista. Oli aika outo tilanne mutta silti jotenki cool. :D
 3. Sammuminen sänkyyn
- ite en oo sammunu, kumppani on sammunu sormet klitalla.. ja myös on tullu nukahettua muna sisällä, mutta se oli tarkoituskin. :P
 4. Väärällä nimellä kutsuminen
- En muista että olis koskaan sattunu. Voi olla että itse olen tähän syyllistynyt, mutta en kyllä muista.
 5. Rakkaudentunnustus väärää aikaan (liian aikaisin suhteessa)
- Jep ja totaalinen turn off ja pakokauhu jos tunne ei ole ollu samanlainen.
 6. Pieraiseminen
- Jep, sattunu itelle ja kumppaneille. Ihan normaali ruumiintoiminto ja paneminen jatku.
 7. Vaginapieraiseminen
- Jep, jos sinne pumpataan ilmaa se haluu sieltä pois jossain vaiheessa. Itteä häiritsee, mutta kumppanit lähinnä ollu siitä innoissaan. Ihme pervoja..  ;D
 8. Yllätetyksi tuleminen
- ei oo kukaan ihminen yllättänyt mutta siinä oli aika suuri yllätysmomentti kun kesken rajun panemisen (ja tulemisen) muna luiskahtaakin pillusta perseeseen. Voin kertoa, että yllätyin.
 9. Partnerin poistuminen kesken huonon seksin takia
- Ei oo tapahtunut, enkä ole itsekään kehdannut tehdä. Joskus olis kyllä mieli tehnyt ja olisi kannattanut tehdä.
10. Kuukautisten alkaminen
- Jep, monesti ja on tullut pantua ihan tietoisesti niiden aikanakin. En näe kyl mokana, ihan normaalia naisen kehossa että joskus nekin sattuu tulemaan panemisen aikana..

Hassua, mun mielestä nää suurin osa ei ees oo mitään mokia mitkä pilaisi jotain. Asiat jotka on mun mielestä mokia ja on pilannu sessiosta ja seksihetkiä:

- liika puhuminen
- tyhjät lupaukset
- Draama ja salaisuudet
- vahingot, joille ei tosin voi mitää mutta kyllä fiilis on menny siitä hetkestä.


alistunutseksiorja

Vs: Seksimokia (?)
« Vastaus #59 : 12.04.2019, 08:38 »
Minulle on kai sattunut kaikki vuosien mittaan mutta en toki muista että olisi näin. Eli minun kohdalla menee joidenkin kohdalla arvailuksi, mutta niinkuin me kaikki tiedämme ihminen on aina ihminen niin olen melko varma että kaikki on tullut vastaan! Heh