Äänestys

Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?

kyllä
ei

Kirjoittaja Aihe: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?  (Luettu 15365 kertaa)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #30 : 29.12.2014, 17:20 »
..ovat selvästikin baarissa vain vonkaamassa....


Mul o yli tuhat viestiä ja mä oon selvästikin täällä vain ja ainoastaan vonkaamassa!  >:D

 ;D

*pst*

Koska pannaa ?



Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #31 : 29.12.2014, 19:15 »

Alistuessani pääsen tilaan, jossa kaikella on oma paikkansa. Minulla on lupa olla välittämättä siitä, mitä ulkopuolella tapahtuu, lupa unohtaa, että maailmassa on muutakin kuin tämä hetki. Minun ei tarvitse ajatella, ei tehdä päätöksiä eikä kantaa vastuuta. On vain sääntöjä ja rajoja ja käskyjä, joita on kyseenalaistamatta noudatettava. Hetken verran tiedän täsmälleen, mikä on sallittua ja mikä kiellettyä, mitä minun halutaan tekevän ja mitä ei, mistä saa palkinnon ja mistä rangaistuksen. Se on valtavan rentouttavaa.

Tiedä sitten, onko tämä Master T:n mainitsemaa "jotain elämänsä hallinnan kinkyseksistä hakemista", mutta minulle se on tuntunut sopivan paremmin kuin hyvin. Ensimmäistä kertaa elämässäni minulla on paikka, jossa minulle ei yksinkertaisesti anneta mahdollisuutta epävarmuuteen ja turhanpäiväiseen murehtimiseen. Sellainen paikka, jossa saan tuntea olevani täydellinen silloinkin kun kaikki menee aivan metsään.

Juurikin näin. Ja lisäksi se, että kun sattuu oikeanlainen Dominoiva kohdalle, niin ei tarvitse edes "sessiota" tunteakseen turvaa, ja niitä rajoja. Tarvitsee kuulla vain toisen ääni, ja tietää luonnostaan mikä on sallittua ja mikä ei. Ja voi vain olla. Rentoutua. Juurtua hetkeen. Hengittää syvään ja luovuttaa kontrollista. Se on uskomattoman ihana tila. Ja suuri voimavara.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #32 : 29.12.2014, 20:49 »
en halunnut väheksyä naisten kokemaa turhautumista, mutta tuoda esille että bdsm-baarin jäsenistä (cis/het)naisille nyt vain on enemmän tarjontaa.

Olennaista ei ole tarjonnan määrä vaan laatu. Välillä kun näitä "olen 50-v. neitsytpeppu" ja "haluan että dommetat minua koppalakki päässä seuraavasti" -viestejä lukee, kieltämättä käy mielessä että kun minä joudun tekemisiin heidän kinkyytensä kanssa, heidän kinkyytensä laskee minun elämänlaatuani  >:(  ;D En heille rähjää kuitenkaan, vaan joitakin olen kohteliaasti kehottanut kirjoittamaan foorumeille, etteivät olisi epäilyttäviä nollaviestiläisiä, jotka ovat selvästikin baarissa vain vonkaamassa. Tai mitä nyt milloinkin olen sanonut vai olenko mitään. Se aina vähän riippuu.

Olennaista tottakai on myös kysynnän määrä ja laatu. Niin kauan kuin kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa, on aivan se ja sama, onko tarjontaa 0 vai 1000! Kumpikin tarjonnan määrä turhauttaa omalla veemäisellä tavallaan. Ei kuitenkaan auta kuin toivoa, että sitkeys joskus palkitaan.

Amen! Ei mitään lisättävää.

Krom

  • Vieras
Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #33 : 29.12.2014, 21:41 »
Ei paranna. Olis paljon helpompaa kun vaan isojen tissien näkeminen aiheuttais loputtoman panetuksen. Puoliksi tosissani.

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #34 : 30.12.2014, 08:52 »
Ehdottomasti parantaa, varsinkin näin tuoreena tapauksena vielä on ehkä jopa tuonut muitakin hyviä puolia esille, ja toiminut motivaattorina monessa asiassa. Sen jälkeen kun uskalsi lähteä kokeilemaan ja tutkimaan omaa kinky puolta, on monetkin asiat tuntuneet helpommalle. Enkä uskaltaisi edes kuvitella miten tasapainoton olisin ilman kinky elämää, kuitenkin sellaisia haluja ja puolia että jos niitä ei pääse toteuttamaan, niin varmasti kävisi päälle enemmän vuosien varrella.

TheMindMaster

  • Vieras
Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #35 : 30.12.2014, 09:25 »

 Välillä kun näitä "olen 50-v. neitsytpeppu" ja "haluan että dommetat minua koppalakki päässä seuraavasti" -viestejä lukee, kieltämättä käy mielessä että kun minä joudun tekemisiin heidän kinkyytensä kanssa, heidän kinkyytensä laskee minun elämänlaatuani  >:(  ;D 

Kuulostaa aika tutulta.
Onneksi on mahdollisuus sanoa EI tämänkaltaisille.

Aiheeseen.. itse kinkyys/kinkyseksi sinänsä ei paranna elämänlaatua vaan se kenen kanssa sitä tekee.
Vuorovaikutus on olennainen osa kokonaisuutta.

+1, joka kohtaan.

submit

  • Vieras
Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #36 : 31.12.2014, 09:33 »
Kyllä parantaa - ainakin niin kauan kuin on tyytyväinen seksielämäänsä. Ainakaan itse en koe elämääni tasapainoiseksi, jos seksuaalinen puoli on pitkään toteutumatta tai "oman käden" varassa.

dragonist

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 24
  • Kinkyn mielen omaava hevi- ja rock henkinen switch
  • Galleria
Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #37 : 31.12.2014, 09:53 »
Vastaus otsikkoon....kyllä parantaa. Tietysti seksi yleisesti rentouttaa ja virkistää, mutta kinkyys tuntuu parantavan mieltä jotenkin syvemmältä. Kunnon alistuminen tai dom roolit saavat myös luovuuden kukoistamaan ajatuksissa ja näin myös nollaamaan arjen ajatukset :)

Pohja

Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #38 : 02.01.2015, 05:54 »
Lainaus
Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?

Ei automaattisesti. Pitää pystyä myös toteuttamaan niitä intohimojaan. Jos tämä ei onnistu, voivat turhautumat johtaa jopa mielenterveyden ongelmiin.

SubGirlAndMaster

  • Vieras
Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #39 : 02.01.2015, 18:38 »
Voi kuulostaa ehkä turhalta saivartelulta, mutta vastaan kysymykseen EI paranna (perustelen argumentilla: http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Cum_hoc_ergo_propter_hoc ).

Silti oddartistin ja Lady Whipin kanssa pitkälti samoilla linjoilla ja koska kysymyksen voi ymmärtää monella tasolla, myös orjamiehellä oli mielestäni pointtinsa, eli jos kysyttäisiin pidänkö tällä hetkellä ja näissä olosuhteissa kinkyseksistä, vastaisin KYLLÄ :)

-O

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #40 : 03.01.2015, 07:01 »
.. Kaipa primääristi heikentää kun 2008 lähtien päätin etten enää harrasta "vanillasuhteita"  - sekundääristi sitten parantaa ja on ainoa vaihtoehto kun/jos haluan seksiä harrastaa.. *virn
Se parantaako seksinharrastaminen "elämänlaatua" ...jaa-a -tällä hetkellä tuntuu taas siltä että elämässä ne ongelmat kietoutuvat juurikin seksuaalisuuden ympärille.. lol
Ehkä vastaan sitten, ei paranna!? - Elämänlaatua selkeästi parantavia ovat liikunta,matkustelu,kulinarismi ja ylipääätään ihmiset - pitkät psykologiset keskustelut rakkaan kanssa... ;) Suuret tunteet, ilo, nauru, suru, itku...

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #41 : 03.01.2015, 11:37 »
Parantaa.
Minä kun olen päättänyt, ettei vaniljasuhteille ole elämässäni tilaa. Ei edes yhden yön  panoille.
"Piiskaamatonta lihaa en pane"

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #42 : 03.01.2015, 11:41 »
Itse pikkasen pohdinnassa mikä on kinky ja mikä ei, sillä en juuri sitä erottele itsestäni, Se vain on omaa seksuaalisuutta, johon kuuluu rajattomasti asioita.

La_tex

  • Vieras
Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #43 : 03.01.2015, 13:48 »
Ehdottomasti kyllä  :love:

Samaa mieltä 8) :-* :love:

Aino

  • Vieras
Vs: Parantaako kinkyys/kinkyseksi elämänlaatua?
« Vastaus #44 : 03.01.2015, 18:09 »
Aina kun ihminen oppii olemaan oma itsensä ja nauttimaan itselle ominaisista asioista, se parantaa elämänlaatua.

Juuri näin. Kinkyys ja kinkyseksistä nauttiminen on osa minua, joten näiden puolien ymmärtäminen ja toteuttaminen parantaa elämäni laatua.