Baarin kannatusmaksut
Mä taas toivon, että ne jotka siitä nyt innostuvat, ottaisivat oikeasti selvää, mikä on turvallista ja mikä ei.
.. Pipiä huolettaa -voi poikaa :/. Niin nyt kymmenet tuhannet suomikodeiss perheväkivaltaa harjoittavat muehet alkavat kutsua itsejään Mastereiks .. Rock -- jeee lolOnneks mua ei voi huolettaa moinen..kun kuulemma ongelma on aika iso tässäkin lintukodossamme;(( - enkä millään ehtis joka perheriitaan ja väärinkäytökseen väliin vaikka kuinka haluisin ( Pip, sä voisit perustaa aluks vaik turvataloja naisille ja lapsille.. Jos pahasti huolettaa!?
" Toivon että sidontahulluus/-innostus ei ole ohimenevä ilmiö "Ammattipervona Iran bisnes on kiinni uusista asiakkaista.
Mua ei niinkään huolestuta ne kotirouvat, jotka innostuu alistumisesta. Ne sekopäät, jotka saavat päähänsä, että ovat oikeita mastereita huolettavat tosissaan.
Niin, toivonmukaan meistä jokainen kokee maailmantuskaa tahoillaan, koittaa käsitellä tätä eriarvoistuvaa maailmaa..Mutta, eiköhän tuon kuvan konteksti liiku semmosella tasolla ettei ihna tavismies kykene tuohon rooliin samaistumaan..?!