Kirjoittaja Aihe: Minä haluisin olla vanilija!  (Luettu 12248 kertaa)

Konevitsa

  • Vieras
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #15 : 24.02.2015, 09:49 »
Lainaus
Olisi varmaan aika kuolettavan tylsää olla vanilja

En usko, että läpikotaisin olevilla vanilijaihmisillä olisi yhtään sen tylsempää seksielämää, kuin kinkyillä. Meistä ehkä tuntuu siltä, kun emme saa perusseksistä kaikkea sitä, mitä etsimme, mutta he saavat ja ovat oikeinkin tyytyväisiä siitä. Olen kyllä siitä aidosti kade!


Pulseproto

  • Vieras
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #16 : 24.02.2015, 10:30 »
Parikymppisenä sitä yritti useamman vuoden kieltää taipumuksiaan - olla esim. runkkaamatta ilman kinkyjä fantasioita.. ja montakertaa tuli kannettua teini-aikojen salaiset lehdet aiheesta roskiin, toivossa ettei "niitä enää tarvitsisi"..
Toisaalta en kaipaa vaniljaa, sillä yksikään seurustelusuhde saati pano ei sellainen ole ollut - joka ainoan seksikumppanin olen sitounut aktin aikana tai jossain vaiheessa tapailua lähtien vuodesta 1980. Ja paljon tuota aikaisemmin sidoin tyttöjä pihaleikeissämme.

submit

  • Vieras
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #17 : 24.02.2015, 11:35 »
Lainaus
Olisi varmaan aika kuolettavan tylsää olla vanilja

En usko, että läpikotaisin olevilla vanilijaihmisillä olisi yhtään sen tylsempää seksielämää, kuin kinkyillä. Meistä ehkä tuntuu siltä, kun emme saa perusseksistä kaikkea sitä, mitä etsimme, mutta he saavat ja ovat oikeinkin tyytyväisiä siitä. Olen kyllä siitä aidosti kade!

Mä en ole kade vaniljoille, mutta muuten samaa mieltä.

Ei vielä se, että on kinky, takaa sitä että on mielikuvituksekas seksuaalisesti ja omaa läpikotaisin tyydyttävän kinkyisän seksuaalielämän  Ennemminkin on kyse siitä, minkälainen persoona on kyseessä ja miten kykenee solmimaan ihmissuhteita, joissa pääsee toteuttamaan monipuolisesti tarpeitaan.

Patu

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 45
  • Kiltti, pieni ja omistettu.
  • Galleria
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #18 : 24.02.2015, 17:29 »
- vanilijan ei tarvitse ostella satalappusia maksavia nahkavetimiä, riittää läpikuultavat vitosen Lindexin pitsikalsarit
Ei pervonkaan tarvitse.

Lainaus
- esileikki ei tuottaisi kipua
Riippuu varmaan ihmisestä, onko tämä plussa vai miinus.

Lainaus
- seksin voisi toteuttaa missä vain pelkäämättä kuuluuko ääniä vai ei
Ei pidä paikkaansa.

Lainaus
- oikeanlaisen seuran löytäminen olisi HUOMATTAVASTI helpompaa
Millä perusteella?

Lainaus
- silloin ei tarvitsisi pohtia onko tekemä juttu sallittua vaiko täysin perverssiä
En mieti tällaisia nytkään.

Lainaus
- ei tarvitsisi pohtia mahdollisia seuraamuksia lain edessä
Vielä vähemmän tällaisia.

-katy-

  • Vieras
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #19 : 25.02.2015, 21:15 »
Mulla käynyt jotenkin niin, että mielessä on alkanut hämärtyä kinkyn ja vanilijan rajat. Ihmettelen sitä alkuvuosien, parin ensimmäisen suorastaan fanaattista ja fundamentalistista kouhotusta, jolla tavalla tuli paneuduttua aiheeseen. No tokkopa entiselle fundikselle mitenkään erikoista hihhulointia.
Vaikea on tällä tavalla elävän väheksyä tai raamittaa kenenkään taipumuksia tai luokitella ihmiset vain kahdella tavalla, vanilijaksi ja kinkyksi.elikä aivan mustavalkoisesti.
Voihan se olla, että asiat olisivat menneet johonkin muuuhun suuntaan, jos olis löytänyt elämänkumppanin ja elänyt arjessa todeksi näitä asioita, mutta ei sen enempää vanilijaa kuin kinkyäkään Todellisuuden tasolla.

Lisäys: ei voi tietää, että onko se eläimen ja pedon löytyminen itsestä jotain erityistä kinkyä,vai onko se vain yleistä silloin kun "hampaat veressä" huutaa äänettömästi, että" this is sparta"-

chaos_spiral

Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #20 : 26.02.2015, 14:04 »
Olisihan tuo hienoa että yhtäkkiä se palava tunne olisi poissa, samaa voisi kai sanoa seksistä ylipäätään että elämä helpottuisi. Kun taas saan toteuttaa itseäni, olen kiitollinen joka solulla siitä mitä olen.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #21 : 26.02.2015, 14:23 »
Mä oon funtsinu tätä vähän joka kannalta ja analyysin lopputulos on se,
että mä OLEN vanilja.  :o

Neiti Heinänen

  • Vieras
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #22 : 26.02.2015, 15:18 »
Mä oon funtsinu tätä vähän joka kannalta ja analyysin lopputulos on se,
että mä OLEN vanilja.  :o

Miten ihmeessä olet tullut tähän lopputulokseen?

lily-rose

  • Vieras
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #23 : 26.02.2015, 15:20 »
Mä oon funtsinu tätä vähän joka kannalta ja analyysin lopputulos on se,
että mä OLEN vanilja.  :o

Miten ihmeessä olet tullut tähän lopputulokseen?

Tämän minäkin haluan tietää.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #24 : 26.02.2015, 15:46 »
Pöh ...

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #25 : 20.10.2019, 13:59 »
Onpa tätäkin aihetta tullut takavuosina pohdiskeltua ja ajoittain tuo ajatus mieleen tulee vieläkin, lähinnä kait siksi etten täällä pohjoisen perukoilla oikein saa haluamaani seuraa millään. Mutta me ollaan mitä ollaan. Tuskinpa lapsuudesta lähtien pään sisällä kulkenut dominoiva nainen noin vain pistää lappua luukulle ja jättää rauhaan. Pelkkä ajatuskin hänen antamastaan kunnon selkäsaunasta saa kiihottumaan paremmin kuin se vaaleanpunaiseen pukeutunut perusbimbo isoine rintoineen ja vaniljaisine tarjottavineen.

Monikin sanoo tässä ketjussa että olisi tylsää olla vanilja, no tuskin vaniljat itse niin ajattelevat. Ehkäpä heidän mielestään olisi tylsää olla kinky jos asetelma olisi siten että he edustaisivat vähemmistöä.

Entäpä nämä toteamukset:

- vanilijan ei tarvitse ostella satalappusia maksavia nahkavetimiä, riittää läpikuultavat vitosen Lindexin pitsikalsarit

Ei ole yhtä ainoata makua asusteiden suhteen, jotkut arkisetkin asut voivat olla kiihottavia ja sopivat esim. dominoivan naisen päälle. Ja jos jokin juttu tuntuu juuri omalta, eikö juurikin siihen tule mielellään vähän panostettua rahallisesti.

- esileikki ei tuottaisi kipua

Esileikki, hmm kivun saanti tai antaminen taitavat olla täysin "esileikkijöistä" kiinni. Toisille se on nautinto tai suorannainen the juttu ei esileikki. Itse pidän myös laukeamisiin johtavista toiminnoista kinkyilyn yhteydessä ja siten niitä piiskauksia ja muita kipuleikkejä voidaan kait nimetä esileikeiksikin, mutta olen myös lauennut pelkästä piiskaamisesta ja voisinpa siksi väittää että se kipu on ainakin mun osalta suuri osa kokonnaisuutta.

- seksin voisi toteuttaa missä vain pelkäämättä kuuluuko ääniä vai ei

Tämä jossakin määrin pitää paikkaansa. Tiettyjä juttuja se voi rajoittaa jos perheessä esimerkiksi lapsia. Itse en välitä naapureista siinäpä mummot saavat jutun juurta kun menevät Hilman luo aamukahville. Toisille toi kerrostaloasuminen voi olla hyvinkin rajoittava tekijä.


- oikeanlaisen seuran löytäminen olisi HUOMATTAVASTI helpompaa

No onko kenelläkään loppupeleissä kovinkaan helppoa löytää oikeanlaista seuraa. Samaa valittavat monet vanilliinitkin. Seuran saanti riippuu myös persoonasta itsestään ja jossain määrin myös ulkoisista tekijöistä. No itse monesti valittelen täälläkin etten löydä ketään, mutta se puolestaan johtuu asuinseudustani, täällä vain ei ole kinkyjä ihmisiä juuri ollenkaan ja kukaan etelässä asuva tuskin haluu jonkun randomityypin takia tänne muuttaa.

- silloin ei tarvitsisi pohtia onko tekemä juttu sallittua vaiko täysin perverssiä

Tekemäni jutut tulevat luonnostaan. Ne ovat sisäsyntyistä materiaalia ja en tunne mitään syyllisyyttä siitä mitä teen. No toki olen joskus nuorempana miettinyt ympäristön asenteita ja jopa hävennyt poikkeavuuttani, siitä tosin on hyvin kauan ja itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on tekee elämästä helpompaa vaikka ympäristö pitäisikin sinua joukkoon sopimattomana. Tämä tosin koskee vain ihmisiä jotka ovat asian suhteen aika avoimia, eivätkä pidä kaapissa piiskojaan.
 
- ei tarvitsisi pohtia mahdollisia seuraamuksia lain edessä

No minkä sortin perversioista mahtaa olla kyse jos niiden seuraamuksia pitää pohtia lain edessä?

Yöportieeri

Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #26 : 20.10.2019, 15:03 »
Aika monella on surullisen ahdaskatseinen ja mustavalkoinen kuva niiden kuuluisien "toisten ihmisten" ja "vaniljoiden" seksuaalisuudesta tämän ketjun perusteella.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #27 : 20.10.2019, 18:16 »
Jos jotain haluu olla niin kannattaa olla sellanen kuin haluu. Vaniljaseksi on hyvinkin mukavaa oikeessa seurassa ja sopii ainakin itselleni session loppuosioon oikein hyvin  :P. Jälkihoitona läheisyyttä,suudelmia,koskettelua,silmiin katselemista ja iho vasten ihoa hellästi panemalla on mun mielestä niin mukavaa että teen sitä lähes aina  >:D

Lähetyssaarnaaja on joko paras tai toisiks paras asento harrastaa seksiä  >:D
 :P

subitar89

Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #28 : 21.10.2019, 12:37 »
Mä olen niin umpipervo, etten kyllä edes haluaisi muuttua vaniljaksi. Takana ihan liikaa vuosia vaniljasuhteissa ja en ollut onnellinen. Itse toki olen siitä onnellisessa asemassa, että nykyinen mies on kinky. Ja meidän tarpeet kohtaa todella hyvin. Eli ei tarvitse etsiä sessioseuraa. Pystymme myös olemaan tosi avoimia ja kovin monilta ihmisiltä emme joudu salaamaan kinkyä puoltamme. Mitä erilaisiin välineisiin ja asuihin tulee, niin itse näen ne tavallaan "harrastuskuluina". Siinä missä joku maksaa vaikka jostain urheiluvälineistä, niin me maksamme näistä kinky jutuista. Ja kahleet, piiskat yms on pitkäikäisiä hankintoja. Varsinaista fetissiä, mihin kuuluu olennaisena osana vaatteet, ei kummallakaan ole. Siksi riittää pienehkö pervovaate kokoelma.
Mä olen kinky ja erittäin onnellinen tällaisena.

Purppuratar

  • Vieras
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #29 : 22.10.2019, 11:46 »
No en minä kyllä edes oikeasti haluaisi olla vanilja...

...MUTTA haluaisin että kaikki ne imelän ällösöpöt vaniljat kääntyisi kinkyiksi!!! >:D

Johan olisi maailma parempi paikka! ::)