Kirjoittaja Aihe: Minä haluisin olla vanilija!  (Luettu 12303 kertaa)

Konevitsa

  • Vieras
Minä haluisin olla vanilija!
« : 23.02.2015, 09:58 »
Tulipa tässä mieleen tämmöinen vertaileva juttu:

- vanilijan ei tarvitse ostella satalappusia maksavia nahkavetimiä, riittää läpikuultavat vitosen Lindexin pitsikalsarit
- esileikkinä voisi katsella Tuulenviemää ja sen jälkeen olisikin jo valmis suoraan "rakasteluun"
- esileikki ei tuottaisi kipua
- seksin voisi toteuttaa missä vain pelkäämättä kuuluuko ääniä vai ei
- kiihottumiseen tarvittavaa välineistöä ei tarvitsisi piilottaa niin älyttömän tarkasti piiloon lapsilta
- oikeanlaisen seuran löytäminen olisi HUOMATTAVASTI helpompaa
- silloin ei tarvitsisi pohtia onko tekemä juttu sallittua vaiko täysin perverssiä
- ei tarvitsisi pohtia mahdollisia seuraamuksia lain edessä

Elämä olisi niin paljon helpompaa jos olisin vanilija.... mutta kun en vaan ole!

Puremua

  • Vieras
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #1 : 23.02.2015, 11:06 »
Aamen,  elämä olisi tylsän yksinkertaista. Ja jos olisin vanilija,  ni nauttisin siitä ja se mulle riittäis. Mutku sitä on tämmönen,  että pitää riepotella,  väännellä,  käännellä,  niitata tantereeseen,  läpsiä,  purra,  sylkeä,  raiskata ja lopuks kussa päälle. Sit vasta alkaa lämpenee..

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 333
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #2 : 23.02.2015, 18:13 »
Olisi varmaan aika kuolettavan tylsää olla vanilja.... Kuvittelenko vain, vai onko kaikki ihastuttavimmat ja kipeimmät naiset ouSM:n jäseniä? Tilaston pohjana oleva otos on pieni, mutta sitäkin vaikuttavampi ;D

Jake

Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #3 : 23.02.2015, 18:14 »

Elämä olisi niin paljon helpompaa jos olisin vanilija.... mutta kun en vaan ole!

Olen *niin* samaa mieltä.

Dom ja punapää

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 17
  • Kinky swingerpari
  • Galleria
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #4 : 23.02.2015, 19:07 »
Me yritimme olla vaniljaa, yritimme todella kovasti. Seksiä vain lauantai-iltana, saunan jälkeen pimeässä peiton alla ja vain lähetyssaarnaajassa. Saimme siitä pahoja traumoja. Eikä seksistä tullut mitään kun nauru tappoi yrityksenkin. Mieluumin olemme avoimesti sitä mikä luontevimmalle tuntuu eli pervoja kinkyjä ja nautimme seksistä ilman paineita.
-Punapää

cristine

  • Vieras
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #5 : 23.02.2015, 19:18 »
Olisi varmaan aika kuolettavan tylsää olla vanilja.... Kuvittelenko vain, vai onko kaikki ihastuttavimmat ja kipeimmät naiset ouSM:n jäseniä? Tilaston pohjana oleva otos on pieni, mutta sitäkin vaikuttavampi ;D
Jokainen halukas on tervetullut ottamaan tästä asiasta selvää. Me miittaillaan vähintään kerran viikossa,mutta KinkyPohjolaan sitte viimestään tarkistaan tilanne :P Ite oon hieman puolueellinen toteamaan asiaan mitään.. Mutta se on kyllä totta, että vanilijana olisi elämä tylsää. Ei ois mitään kivaa ohjelmaa tiedossa joka keskiviikko. Toiseksi minulta olisi jäänyt monta hyvää ystävää ja kaveria saamatta jos en olisi pervoporukoihin liittynyt

Shooting Star

  • Vieras
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #6 : 23.02.2015, 19:20 »
allekirjoitan tämän myös... olisi todennäköisesti paljon helpompaa...  mutta kun on mitä on ja hyväksyy itsensä sellaisena kun on, niin on loppupeleissä tyytyväisempi elämäänsä kuitenkin :)

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 333
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #7 : 23.02.2015, 20:23 »

[/quote]
Jokainen halukas on tervetullut ottamaan tästä asiasta selvää. Me miittaillaan vähintään kerran viikossa,mutta KinkyPohjolaan sitte viimestään tarkistaan tilanne :P Ite oon hieman puolueellinen toteamaan asiaan mitään.. Mutta se on kyllä totta, että vanilijana olisi elämä tylsää. Ei ois mitään kivaa ohjelmaa tiedossa joka keskiviikko. Toiseksi minulta olisi jäänyt monta hyvää ystävää ja kaveria saamatta jos en olisi pervoporukoihin liittynyt
[/quote]

Kiitos, kenties joskus tulenkin. Hieman haasteellista näin lounais-rannikon saaristosta käsin, mutta eihän sen tarvitse aina niin helppoa olla... Kieltämättä sitä oli nuorena runopoikana ihan rikki, että voi ei, miks just minä olen tällainen, olispa normaali kuten muutkin. Nyt sitä pikemminkin surkuttelee vaniljaparkoja, ne kun jotenkin vaan parittelee. Ihan kivaa peuhaamista sekin kai on, mutta epäilen josko siinä voi ikinä saavuttaa samanlaista hekumaa kuin sessioidessa.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #8 : 23.02.2015, 21:15 »
Niin, kyllähän se olisi helpompaa. Ei olisi tarvetta piiskata ja satuttaa ketään eikä nuolettaa jalkojaan kenelläkään. Ois tosi simppeliä eikä tarvitsisi miettiä mitään leikkikaveri-systeemejä.

Mutta ei se vaniljaelämä nyt varmaan ihan noin tylsää ole kuin mitä edellä on esitetty. Onhan sitä vaniljaakin monen tasoista ja ihmisiä moneen junaan.

Mr.Inathu

Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #9 : 23.02.2015, 21:21 »
Niinpä...
Vaikka kinky on kivaa ja monipuolista ja tyydyttävää ja elämäntapa ja ja vaikka mitä. Ja vaikka niistä eletyistä kokemuksistakin kai voisi kirjoittaa (opettavaisen) kirjasarjankin niin... Silti...

Jos voisin valita, vaihtaisin vaniljaa juuri nyt heti... Tai oikeastaan jo kauan kauan sitten...
Kokeillutkin olen vaihtaa parikin kertaa, mutta ei se onnistu. Kinky mikä kinky, mutta kyllä vaniljat vaan pääsee pahuksen paljon helpommalla... Ja aikaakin niille jää pakosti vaikka mihin :)

Ja sitten taas toisaalta, kyllä se kinky elämästä tekee maistuvaa, kun jaksaa kuviota rauhassa kokkailla, maistella ja rakentaa niistä omiin tarpeisiin sopivan kattauksen ;)

-Mr.Inathu

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #10 : 23.02.2015, 21:37 »
Kun saisi edes sitä vaniljaseksiä useammin, niin olisi ihan kiva.  ::)

Tuulen  viemää esileikkinä varmaan  saisi minut vetämään kengät jalkaani ja takin niskaan.

Misskoo

  • Vieras
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #11 : 23.02.2015, 21:48 »
Itsekin asiaa miettinyt niin miljoona kertaa.. yritin elääkin vaniljana 7 vuotta, mutta eihän siitä mitään tullut.

Loppupeleissä olen sitä mieltä, että pervoilla on paaaljon kivempaa, mutta tie on kyllä vaikeampi.. niinkuin kaikilla vähemmistöihin kuuluvilla oli asia kuin asia.


pietu

  • Vieras
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #12 : 23.02.2015, 22:25 »
Minä en  ;D

nighthaze

  • Vieras
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #13 : 23.02.2015, 23:00 »
Me yritimme olla vaniljaa, yritimme todella kovasti. Seksiä vain lauantai-iltana, saunan jälkeen pimeässä peiton alla ja vain lähetyssaarnaajassa. Saimme siitä pahoja traumoja.
Jos ivaamisenkin jälkeen mieltää vilpittömästi vaniljan näin, niin suosittelen hivenen eli aika rutkasti lisää avarakatseisuutta. Yllä kuvattiin lähinnä... no, en oikeastaan tiedä, keiden elämää. Teidän entistä vissiin sitten. Se ei kuitenkaan tarkoita, että muut toimisivat samoin.

Riverlady

  • Vieras
Vs: Minä haluisin olla vanilija!
« Vastaus #14 : 24.02.2015, 09:05 »
I am what I am and what I am needs no excuses.