Kirjoittaja Aihe: terrorismi  (Luettu 11907 kertaa)

Pip

Vs: terrorismi
« Vastaus #45 : 23.09.2015, 03:32 »
Ihan oikeasti, runkkaatteko te tälle idealle, vai teettekö sitä oikeasti ja saatte siitä orkun? Jollette niin tee, niin olisko mitenkään mahdollista pitää tällanen asia pois täältä, kun sitä nyt kaikista vitun tuuteista tulee esiin? Ihan oikeasti mä haluisin tän palstan pitäytyvän edes jotenkin seksiin liittyvänä (olkoonkin, ettei kaikkien seksielämä kiihota mitenkään mua, mutta liittyy kuitenkin seksiin).

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: terrorismi
« Vastaus #46 : 23.09.2015, 04:00 »
 Jos saanti on huono, ei siitä voi puhua :))
Lisää seksiä kaikille niin unohtuu terrorismi.

Loc

  • Vieras
Vs: terrorismi
« Vastaus #47 : 23.09.2015, 04:58 »
Höh. Jollainhan niiden isojen poikienkin pitää kiksinsä saada. Tonni vetoa että obama saa suuremmat sävärit uuden sotatoimen käynnistämisestä kuin omaa tai naapurin emäntää naida napsauttamalla.

Valta kun on melkoisen tehokas päihde. Ja absoluuttinen valta korruptoi absoluuttisesti. Eli vallan pysyminen käsittelijän kykyjen mukaisena olisi melkoisen suositeltavaa. Se sitten että ahneus on valitettavan yleinen sairaus. Ja sitten ei riitä mikään. Kun runkkari vaihtaa vaniljasta smn kautta isiksen raiskausvideoihin niin ihan samanlaiset vaikka tietysti moninkertaiset saa valtionpää jolla vapaus pudottaa pommi niskaan jos jonkun naama ärsyttää. Siis tehdessään vaikka sotatoimia tai muuta ekstremeä sanan varsinaisessa merkityksessä. Esim nussia väkivaltarikollisen emäntää kun tämä on linnassa,  kehuskella sillä sen kavereille ja säilyä hyvissä väleissä, jopa ystävänä ko linnaruunan kanssa.

Ongelma vain se että sitä valtaan kuten muihinkin päihteisiin kasvaa toleranssi. Jos tappaminen ei riitä, pitää tappaa ja raiskata tai tappaa yhä isompia joukkoja jne siirtyä jatkuvasti isompiin ja pahempiin että saisi samat kiksit. Voin vain kuvitella millaisia vallankäyttöekstaaseja kokee henkilö joka päättää että tuo kylä pommitetaan tuhkaksi tai huomenna lähtee 1000 tankkia ja 100 000 miestä rajan yli. Vallankäytön narkkarit ovat siis huipulla kovin tiukassa paikassa. Jos homma ei ole alun alkujaan tasapainossa, se tulee menemään yli. Silloin kutsuu lataamo, koska uskomattoman vallan omaavan tippuminen vain oman kohtalon haltijaksi on epätasapainoiselle liian kova isku. Harmi vain että kaikkia epätasapainoisia ei saada pois vallan portailta riittävän alhaalla. Säästyisivät sekä itse että maailma paljolta tuskalta.

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: terrorismi
« Vastaus #48 : 23.09.2015, 05:22 »
Toiset harjoittaa valtasuhteita. Seksiä ja valtaa samassa paketissa  ;) Ja sitten on tietysti Stoge.

Loc

  • Vieras
Vs: terrorismi
« Vastaus #49 : 23.09.2015, 06:03 »
Jos saanti on huono, ei siitä voi puhua :))
Lisää seksiä kaikille niin unohtuu terrorismi.

Tervetuloa. Kohta kolme vuorokautta ilman. Ja se että toinen jaksaisi tahtoa yhtä pitkään kuin minä. Eli yli fyysisen.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: terrorismi
« Vastaus #50 : 23.09.2015, 08:11 »
Toiset harjoittaa valtasuhteita. Seksiä ja valtaa samassa paketissa  ;) Ja sitten on tietysti Stoge.

Mitä mä nyt taas oon tehny ?  :o

 ;D

heinrich

  • Vieras
Vs: terrorismi
« Vastaus #51 : 23.09.2015, 08:24 »
Et mitään.
Senkin terroristi  ;D

Tää aihe taitaa liittyä tänne kuten käytetyt natomaiharit pasifistin jalkoihin.
Fetissi.

No, setä voi laittaa tietä varten taas sen KSK.n aavikkovormun seuraaviin fettibileisiin.
Saatte tulla aserasvan hajuun tumputtaan  ;)

RMK

  • Vieras
Vs: terrorismi
« Vastaus #52 : 23.09.2015, 08:26 »
Hä? ;D


stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: terrorismi
« Vastaus #53 : 23.09.2015, 08:40 »
Moon innocentti!  >:(

C18HH!

 >:D

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: terrorismi
« Vastaus #54 : 23.09.2015, 09:08 »
Moon innocentti!  >:(

C18HH!

 >:D

Onks toi innocentti sun homoräppäri nimi? ;D

-katy-

  • Vieras
Vs: terrorismi
« Vastaus #55 : 23.09.2015, 09:33 »
Jos saanti on huono, ei siitä voi puhua :))
Lisää seksiä kaikille niin unohtuu terrorismi.
Voi puhua ja onpa tullut puhuttuakin, harmi kyllä.
Näyttäisi siltä että terrorismiin liittyy ainakin väkivaltainen seksi, ei-konsensuaalinen.

En ole runkannnut täällä minkään aiheen parissa, mutta mulla on kai tylsä mielikuvitus ja onkin. Ehkä menen kehittämään sitä muualle <3

Hermes

  • Vieras
Vs: terrorismi
« Vastaus #56 : 23.09.2015, 13:46 »
Ihan oikeasti, runkkaatteko te tälle idealle, vai teettekö sitä oikeasti ja saatte siitä orkun? Jollette niin tee, niin olisko mitenkään mahdollista pitää tällanen asia pois täältä, kun sitä nyt kaikista vitun tuuteista tulee esiin? Ihan oikeasti mä haluisin tän palstan pitäytyvän edes jotenkin seksiin liittyvänä (olkoonkin, ettei kaikkien seksielämä kiihota mitenkään mua, mutta liittyy kuitenkin seksiin).

Tässä oli niin hyvä idea, että toteutaan se.