Kirjoittaja Aihe: Erzsébet Workshop: Psychoboogie Rope Hookers Explosion 22.3. @PRKL-Clb  (Luettu 6490 kertaa)

lykantrooppi

  • Vieras
Tervetuloa Erzsébet Workshopin lempeään sunnuntai-iltamaan.
llan isäntänä toimii aavistuksen eksentrinen Karles Manson joka johdattaa teidät shibarin, lihakoukkujen, voodoohoodoon ja neitsyiden kiduttamisen äärelle.

Illan aikana luvassa Jaana Louhion sidontaa feat. Duo Sarasin Helena Saarela, Lassi "Frrkshow" & Vallila Fly Lown suspensioita, Ismo Laakso Psychoboogie Explosion, Erzsébet Workshop Part 1: Life Event lyhäri sekä tietenkin neitsyiden kidutusta á la Bathory.

Erzsébet Workshop on Ismo Laakson Facebook-heitosta kasvanut monitaideliike joka parhaillaan työstää Elisabeth Bathoryyn pohjautuvaa rumaa musikaalia. Matkalla kohti syksyn ensi-iltaa työryhmästä sikiää kyseisen sarjamurhaajan mielenmaisemia tutkivia teoksia, joita yleisöllä on mahdollisuus päästä seuraamaan mm.videon, musiikin ja work in progress esitysten muodossa.

16.00 0vet auki
20:00 Psychoboogie Explosion

Liput 5€ ovelta.

https://www.facebook.com/events/444585209027590

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Varasin juuri liput esitykseen 18.4, mutta tämä Rope Hookers-tapahtuma on ikävästi sunnuntaina niin en ehdi paikalle. Tai ainakaan ei ehdi seuraavana aamuna töihin..

Underworld

  • Vieras
Helsinkiin tullaan, Turku jos kyydit järjestyy

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Ei perskeles, minä luulin että tuokin on Turussa, mutta kyllä minä Helsinkiin ehdin tulla sunnuntaina! :D

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
No täähän kuulostais just mun jutulta  ::) vois pyrkiä paikalle.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Eipä ole tähänkään enää monta päivää. :)

Underworld

  • Vieras
Innolla odotellaan  8)

lykantrooppi

  • Vieras
Ylläripyllä, et minä, joka ei ole koskaan kipeenä, tulin just nyt kipeeksi kun olisi jotain kivaa meininkiäkin.
Pitää toivoo et kuume laskisi siedettävälle tasolle niin voisin johonkin sivupöytään mennä istuskelemaan teekupposen kanssa ja katsomaan showta :)

Mazete

Alkaako toi ohjelma 20:00 vai jo aiemmin?

Tuun takas metropolialueelle vasta illalla...

lykantrooppi

  • Vieras
Mä ymmärrän ton niin et tuo bändi soittaa klo. 20:00 ja sitä ennen ja sen jälkeen on jotain häppeninkiä.

blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 715
  • Galleria
18:00 alkaa ohjelma :)

Underworld

  • Vieras
Kiitokset meiningeistä  :) sidontojen aikana soineet taustamusiikit oli aivan mahtavia! Mikä mahtoi olla kyseessä?

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Kiitokset seurasta ja ohjelmasta. Oli ihan hyvin 4 tunnin yöunien arvoista..