Kirjoittaja Aihe: Kuopion kinkyjä?  (Luettu 22343 kertaa)

Max(Kuopio)

  • Vieras
Kuopion kinkyjä?
« : 11.04.2015, 11:30 »
Noin 5 vuotta sitten yritettiin viimeks virittää jotain, mutta se kuivui kokoon. Siis löytyisikö Kuopiosta tarpeeksi kinkyjä, että saataisiin aikaan jotain toimintaa.

Dominatrix

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1022
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Vs: Kuopion kinkyjä?
« Vastaus #1 : 11.04.2015, 11:39 »
Ymmärtääkseni Kuopiossa kinkyt miittaavat säännöllisesti, joten kyllä sieltä kinkyjä löytyy. Ja osa on tänään menossa Jyväskylän Bizarren pileisiin.... Kannattaa seurata tuota menot palstaa...

Loc

  • Vieras
Vs: Kuopion kinkyjä?
« Vastaus #2 : 11.04.2015, 15:08 »
Miittejähän on, toiminnasta en sitten tiedä.

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Kuopion kinkyjä?
« Vastaus #3 : 12.04.2015, 02:06 »
Ollaan kuopiossa säännöllisesti miittailtu Ale Pubissa (itse olen muutaman kerran käynyt, liian monta jäänyt välistä päällekäisyyksien ja unohtelun takia), ja kerran kuukaudessa. http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=4401.165
Tässä on linkki kyseiseen keskusteluun, ja itse näkisin siellä mielelläni lisää porukkaa. Toiminnasta on meillä jotakin puhetta ollut, enimmäkseen niissä miiteissä missä itse oli, on ollut puhetta DIY hommista ja työpajoista mutta itse olen kaikenlaiselle toiminnalle erittäin avoin. (En siis ole miittien vetäjä btw, ihan tähän väliin sen sanon jos sellainen käsitys jotenkin tulee).

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Kuopion kinkyjä?
« Vastaus #4 : 12.04.2015, 02:09 »
Kysyn tähän väliin Loc, oletko viime miiteissä ollut ja onko puhetta ollut toiminnasta. Itse nostin joskus aiheeksi sidontaa siellä, ja kursseista, ja se aihe jotenkin jäi kutkuttelemaan takaraivoon.

Lilith_Ravenfeather

  • Vieras
Vs: Kuopion kinkyjä?
« Vastaus #5 : 12.04.2015, 11:26 »
Itseasiassa kuopiossa on ollut sidontakurssi ja mökkeiltiinkin kinkyporukalla, rakenteilla on piiskanvalmistus kurssi ja sidontakurssiin jatkoa miittejä pidetään kerran kuukaudessa, ehdotuksia saa toki tehdä aktiviteeteista :)

Savonman

  • Vieras
Vs: Kuopion kinkyjä?
« Vastaus #6 : 12.07.2015, 09:53 »
Onks kuopion pääs jotai omaa ryhmäkeskustelu palstaa? Ois mukava tulla remmiin mukaa jos löytyy

Elviira-

  • Vieras
Vs: Kuopion kinkyjä?
« Vastaus #7 : 06.06.2016, 20:30 »
Nostellaanpas, onko Kuopiossa aktiivista (tai mitään...) toimintaa tällä hetkellä?

Loc

  • Vieras
Vs: Kuopion kinkyjä?
« Vastaus #8 : 06.06.2016, 21:29 »
Varmaan sama vanha poppoo pyörii miiteissä. Jos kohta niitä saa järjestettyä sitä mukaa kun on mielenkiintoa ihmisillä. Joko pistetään tälle viikkoa miittinki pystyyn?

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Kuopion kinkyjä?
« Vastaus #9 : 07.06.2016, 18:38 »
Savon Setan bileet Puikkarissa 17.6. miitataan siellä :love:

Madam

  • Vieras
Vs: Kuopion kinkyjä?
« Vastaus #10 : 07.06.2016, 20:24 »
täällä yks Iisalmen pervo miettii, uskaltasko noihin bileisiin tulla.. tosi ujo oon näissä jutuissa :( Mut ei varmaan kukaan koskaan tuu kotookaan hakemaan, uusia tuttavuuksia hakusessa siis :)

Loc

  • Vieras
Vs: Kuopion kinkyjä?
« Vastaus #11 : 07.06.2016, 20:37 »
Väärin, eiköhän joku subipoju tule mielellään hakemaan vaikka kantamalla jos vain saat diilin molemmille mieluisaksi.

Madam

  • Vieras
Vs: Kuopion kinkyjä?
« Vastaus #12 : 07.06.2016, 20:45 »
hmm..mielikuva lähinnä huvittaa, kun en oo mikään bikinimissi kooltani ja tykkään hoikista pojista   :)) Viimesin yhteydenotto näillä sivuilla tais olla jotain tyyliin "en usko että löydät täältä etsimääsi.." oiskoon ollu siitä kiinni, kun etsin pervoa seurustelukumppania, en pelkkää seksi/sessioseuraa  ???

klipklop

  • Vieras
Vs: Kuopion kinkyjä?
« Vastaus #13 : 07.06.2016, 21:02 »
Luulis kyllä dominoivalle naiselle seuraa löytyvän, tuntien tämän sivuston vaakakupin asennon subimiesten ja dommejen suhteen.  :o ;D

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Kuopion kinkyjä?
« Vastaus #14 : 07.06.2016, 21:16 »
Minusta kyllä sessioseuraa saa mutta seurustelukumppania ei kun sellainen jo on. Minussa tosin on se hauska puoli että sessioinnissa en vaadi seksiä (penetraatio, suihinotto yms) niinkään. Mutta jos täältä ei löydy niin okcubid voi olla sellainen missä onnistaa.