Kirjoittaja Aihe: PRIDE lauantaina - kulkue ja puistojuhla  (Luettu 5696 kertaa)

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2570
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
PRIDE lauantaina - kulkue ja puistojuhla
« : 24.06.2015, 23:15 »
Ollaan Isännän kanssa menossa Prideen. Ilmeisesti muitakin kinkyjä on tulossa. Olisi mukava nähdä porukalla tai miksei kulkueessakin mennä porukalla.

Kokoonnuttaisiinko jossain? Mistä tunnistaa, missä voisi liittyä porukkaan?


Kulkue, Senaatintori, klo 13 (kokoontuminen klo 12)
http://www.helsinkipride.fi/event/helsinki-pride-2015-kulkue/?event_date=2015-06-27

Puistojuhla, Kaivopuisto, klo 14-18
http://www.helsinkipride.fi/event/puistojuhla/?event_date=2015-06-27


 :cheer:

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2239
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: PRIDE lauantaina - kulkue ja puistojuhla
« Vastaus #1 : 24.06.2015, 23:22 »
Minä ja pikkuinen ollaan lähdössä kulkueeseen, ja mikäs olisikaan parempi paikka tavata uusia baarilaisia?

Ehdotan, että tavataan klo 12 alkaen tuomiokirkon portailla, joku natiivi saa fiksata tarkemman paikan. Mut tunnistaa kaikkien todennäköisyyksien mukaan punamustasta kiltistä ja t-paidasta, joka ei ole kiltti.

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2570
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: PRIDE lauantaina - kulkue ja puistojuhla
« Vastaus #2 : 24.06.2015, 23:43 »
^ Tossa on jo aika hyviä tuntomerkkejä, tänks! :) Paikkakin vaikuttaa suht tunnistettavalta jo.

Minut saattaa tunnistaa…. no päheistä vaaleansinisistä lenkkareista ehkä (koska niissä on hyvä kävellä).

-katy-

  • Vieras
Vs: PRIDE lauantaina - kulkue ja puistojuhla
« Vastaus #3 : 24.06.2015, 23:52 »
Luultavasti osallistun ens kertaa elämässä( Jos saan karistettua lukuisien jeesus-marssien muistot päästäni ja sen,etten välitä olla katseiden kohteena )
Mua ei kai tunnista valtavassa porukassa yhtään mistään,mutta ehkä tunnistan teidät  :)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2239
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: PRIDE lauantaina - kulkue ja puistojuhla
« Vastaus #4 : 24.06.2015, 23:59 »
Tervetuloa nykimään hihasta (hehheh)!

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4507
  • Galleria
Vs: PRIDE lauantaina - kulkue ja puistojuhla
« Vastaus #5 : 25.06.2015, 00:13 »
Toi puistojuhla kiinnostais, jollain kokoonpanolla.

-katy-

  • Vieras
Vs: PRIDE lauantaina - kulkue ja puistojuhla
« Vastaus #6 : 25.06.2015, 00:28 »
Tulen moikkaamaan,mikäli en ole jäänyt käpykaartiin  >:D

Norja

  • Vieras
Vs: PRIDE lauantaina - kulkue ja puistojuhla
« Vastaus #7 : 25.06.2015, 01:06 »
Mä oon tulossa  :)

isabella

Vs: PRIDE lauantaina - kulkue ja puistojuhla
« Vastaus #8 : 25.06.2015, 06:36 »
Me ollaan tulossa sekä kulkueeseen että puistojuhlaan koko polyperheen voimin. Tosin meillä on myös jälkikasvu mukana eli pitää vähän katsastaa kuinka pervolta pervoporukka näyttää ;)

windmillsw

  • Vieras
Vs: PRIDE lauantaina - kulkue ja puistojuhla
« Vastaus #9 : 25.06.2015, 10:28 »
Me ollaan tulossa sekä kulkueeseen että puistojuhlaan koko polyperheen voimin. Tosin meillä on myös jälkikasvu mukana eli pitää vähän katsastaa kuinka pervolta pervoporukka näyttää ;)

No, en usko että lasten silmissä mikään on oikeesti "outoa" tai pervoakaan tässä mittapuussa mitä kulkueessa tai puistossa näkee.
Aikuiset ne enemmän kategorioivat omassa päässään ja ovat suvaitsemattomampia kuin "nykynuoret"...
"Pervoporukka" puistossa ole näyttänyt mielestäni edes pervolta, jos sellaista sanaa edes onkaan (minulle ei ole).

Toivottvasti säät lämpimiä ja ettei vettä sataisi. Nihkeästi on kesä alkanut.

Nallu

Vs: PRIDE lauantaina - kulkue ja puistojuhla
« Vastaus #10 : 25.06.2015, 11:23 »
Meitäkin on neljä joten kivahan se olisi yhdessä hengailla :)

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: PRIDE lauantaina - kulkue ja puistojuhla
« Vastaus #11 : 25.06.2015, 12:45 »
Olen kulkueessa ainakin, varmasti törmäilen ihmisiin. ;D

windmillsw

  • Vieras
Vs: PRIDE lauantaina - kulkue ja puistojuhla
« Vastaus #12 : 25.06.2015, 13:15 »
Säävarauksella myös kulkueeseen mukana + avec

lykantrooppi

  • Vieras
Vs: PRIDE lauantaina - kulkue ja puistojuhla
« Vastaus #13 : 25.06.2015, 17:38 »
Kulkue jää tänä vuonna väliin, mutta jos säät salliin niin pustoon olen kyllä tulossa istuskelemaan joksikin aikaa ennen kun pitää mennä Tuskailemaan.

isabella

Vs: PRIDE lauantaina - kulkue ja puistojuhla
« Vastaus #14 : 25.06.2015, 17:50 »
Me ollaan tulossa sekä kulkueeseen että puistojuhlaan koko polyperheen voimin. Tosin meillä on myös jälkikasvu mukana eli pitää vähän katsastaa kuinka pervolta pervoporukka näyttää ;)

No, en usko että lasten silmissä mikään on oikeesti "outoa" tai pervoakaan tässä mittapuussa mitä kulkueessa tai puistossa näkee.
Aikuiset ne enemmän kategorioivat omassa päässään ja ovat suvaitsemattomampia kuin "nykynuoret"...
"Pervoporukka" puistossa ole näyttänyt mielestäni edes pervolta, jos sellaista sanaa edes onkaan (minulle ei ole).


No en nyt varsinaisesti kuvitellut että pervot olisivat puistossa ruoskia heiluttelemassa ::) Ja tuo meidän kersa on vielä sen verran pieni ettei näistä jutuista ymmärrä tuon taivaallista. Eli lähinnä hiukan humoristista, sarkastista heittoa yritin mutta netissä on joskus vaikea tuoda sävyjä esiin :)