Kirjoittaja Aihe: Pervot heterotehtaassa  (Luettu 28726 kertaa)

Sopeutuja

  • Vieras
Vs: Pervot heterotehtaassa
« Vastaus #60 : 07.07.2015, 13:49 »
Nämä miehet arvioivat oman tasonsa yli siis oman markkina-arvonsa.

Kirjoitat eri asiasta. Keskitason naisen valta on todellista. Siinä ei ole kysymys itsensä yliarvioimisesta. Valta kuitenkin perustuu sukupuoleen eikä ominaisuuksiin. Siksi vituttaa, kun keskitason nainen aliarvioi keskitason miestä pelkästään siksi, että hän on nainen. Pillulla hallinta on kusipäistä hommaa. Siinä jää ihminen kokonaisuutena kohtaamatta.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Pervot heterotehtaassa
« Vastaus #61 : 07.07.2015, 13:52 »
Nämä miehet arvioivat oman tasonsa yli siis oman markkina-arvonsa.

Kirjoitat eri asiasta. Keskitason naisen valta on todellista. Siinä ei ole kysymys itsensä yliarvioimisesta. Valta kuitenkin perustuu sukupuoleen eikä ominaisuuksiin. Siksi vituttaa, kun keskitason nainen aliarvioi keskitason miestä pelkästään siksi, että hän on nainen. Pillulla hallinta on kusipäistä hommaa. Siinä jää ihminen kokonaisuutena kohtaamatta.


Miten ihmeessä tuo "omantasoisuus" mitataan?

Ominaisuuksilla ja saavutuksilla. Ulkonäkö, koulutus, älykkyys, persoonallisuus. 

Lainaus
Jos naisseuran löytäminen tuntuu vaikealta, niin siinä ei kyllä katkeroituminen ja naisvihaan lankeaminen auta yhtään.

Minun asiani ovat tässä suhteessa hyvin. En kirjoita katkeruudesta.

 ???

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Pervot heterotehtaassa
« Vastaus #62 : 07.07.2015, 13:54 »
Nämä miehet arvioivat oman tasonsa yli siis oman markkina-arvonsa.

Kirjoitat eri asiasta. Keskitason naisen valta on todellista. Siinä ei ole kysymys itsensä yliarvioimisesta. Valta kuitenkin perustuu sukupuoleen eikä ominaisuuksiin. Siksi vituttaa, kun keskitason nainen aliarvioi keskitason miestä pelkästään siksi, että hän on nainen. Pillulla hallinta on kusipäistä hommaa. Siinä jää ihminen kokonaisuutena kohtaamatta.

Eli laatumiehet tyytyvät keskitason naisiin, vain koska heillä on pillu? Jos keskitason naiselle ei kelpaa keskitason mies, silloinhan tämän on saatavan laatumies, että se valta oikeasti olisi olemassa, että se valta olisi todellista.

No joo, jätän itse asian nyt myös tähän. Turhaa inttämistä, joka alkaa harhaantua ihan väärälle polulle.

Sopeutuja

  • Vieras
Vs: Pervot heterotehtaassa
« Vastaus #63 : 07.07.2015, 14:09 »
Jos keskitason naiselle ei kelpaa keskitason mies, silloinhan tämän on saatavan laatumies, että se valta oikeasti olisi olemassa, että se valta olisi todellista.

Juuri näinhän se onkin. Keskitason naisen valinnanvara on aivan erilainen kuin keskitason miehen. Koska hänellä on pillu.

gendermale

  • Vieras
Vs: Pervot heterotehtaassa
« Vastaus #64 : 07.07.2015, 14:19 »
Juuri näinhän se onkin. Keskitason naisen valinnanvara on aivan erilainen kuin keskitason miehen. Koska hänellä on pillu.

Naisen käsittely ja kohtelu on käytännön tasolla ylipäätään myönteisempää, kuin miehen. Ei laiteta kiviä kenkiin niin paljon. Eikä pillu itsessään sitä arvoa tuota, vaan se kuhina ja härdelli siinä ympärillä. Ketkä sen sitten luovat siihen ovat myöskin vastuussa arvostuksen epätasajakaumasta sukupuolten välillä.

balthazar

  • Vieras
Vs: Pervot heterotehtaassa
« Vastaus #65 : 07.07.2015, 14:41 »
Jos keskitason naiselle ei kelpaa keskitason mies, silloinhan tämän on saatavan laatumies, että se valta oikeasti olisi olemassa, että se valta olisi todellista.

Juuri näinhän se onkin. Keskitason naisen valinnanvara on aivan erilainen kuin keskitason miehen. Koska hänellä on pillu.
Mutta tässä se surullisenkuuluisa laasasen itkuvirsi juuri kosahtaa metsään; laasasen määritelmän mukainen laatumies kun muuttuu kategorisesti keskitason mieheksi ottaessaan keskitason naisen. Voisiko olla, ihan noin vain idean tynkänä, että laasasen saamattomuusmanifesti ei ota huomioon riittävästi tosiasioita? Minua muutenkin ärsyttää miten juostenkustulla henkisellä oksennuksella on saatukin luotua niin paljon hälinää, juurikin sen takia että aihe on mediaseksikäs, vaikka sen informaatioarvo hipoo nollaa? Markkina-arvoteoria kun pätee matemaattisesti, mutta sillä ei ole mitään tekemistä ihmisten tai inhimillisyyden kanssa. Markkina-arvoteoria on vain yksi tekosyy muiden joukossa miesten (ja varmaan vähän naistenkin) vollottaa surkeuttaan, joka johtuu jostain aivan muusta kuin omasta itsestä. Minusta on aivan oikein ja kohtuullista, että jos on tarpeeksi tyhmä langetakseen markkina-arvoteoriaan edes jonkinasteisena totuutena, ettei minkääntasoisen naisen tarvitse haaskata aikaa johonkin, jota kiinnostaa enemmän millä tikapuiden askelmalla ollaan menossa, kuin että kenen kanssa jakaa ja mitä.

Minulla ei koskaan, ikinä ole ollut mitään mielenkiintoa siihen paljonko tienaa, mitä kouluja on käynyt tai missä ollut töissä. Näen kauneutta siellä mitä joku kaltaisesi pitää ilmeisesti jotenkin vähempiarvoisena, eikä se arvostus ole mitenkään sidottu siihen saanko siitä ihmisestä jotakin itselleni vai en. Silloin kun tämä näkemys on yhteinen ja molemmat näkevät toisensa samalla tavalla, pääsee syntymään yhteys, joka on tasa-arvoinen ja kaunis. Sen arvo on itsessään eikä sitä voi kiistää, saada aikaan väkisin ja sitä on turha kadehtia, koska se yhteys on kahden ihmisen välinen, eikä siihen voi päästä kalifiksi kalifin paikalle. Siksi on syytä iloita nähdessään rakkautta. Koska se ei todellakaan ole keneltäkään pois.

Ja ainakin minä uskallan suoraan sanoa aiheen ja mielipiteeni olevan hyvinkin henkilökohtainen. Heterotehtaasta on ajauduttu kauas enkä osannut pysyä viileänä, mutta sellaista se on kun aletaan arvottamaan ihmiselämää. Olenhan kuitenkin ikuinen romantikko.

pikkusisko

Vs: Pervot heterotehtaassa
« Vastaus #66 : 07.07.2015, 14:48 »
Lainaus
Keskitason naisen valinnanvara on aivan erilainen kuin keskitason miehen. Koska hänellä on pillu.

Mies, joka näkee naisen keskitason pillullisena ei ole keski- tai hyvä luoja minkäänlaista tasoa lähelläkään.

En tiedä geneerisen pillunkantajan kantaa, mutta henkilökohtaisesti pidän tasokkuutena nimenomaan sitä, että minua kohdellaan kunnioittavasti, vaikka minulla pillu onkin. Ja voin kertoa, että olen siinäkin vaateessa totisesti tullut vastaan ja tehnyt toisinaan suorastaan hartiavoimin töitä, että kaikkein surkeimmatkin egoistiset pikku paskiaiset saisivat pannakseen. Olen kuvitellut etten sen parempaa ansaitsekaan, kun ei kerran sellaista ole ollut minulle tarjolla. Olen alkanut oivaltaa olleeni väärässä, ja riippumatta siitä mille tasolle minä pilluineni yllän, pyrin nykyisin suosimaan kumppaneita jotka kohtelevat minua niin hyvin kuin kuka tahansa ihminen osakseen ansaitsee - parasta A-luokkaa siis, jota näyttää valitettavasti olevan markkinoilla hyvin rajoitettu erä.

Pitikö minun olla hiljaa jo..? En tainnut onnistua  :D

Sopeutuja

  • Vieras
Vs: Pervot heterotehtaassa
« Vastaus #67 : 07.07.2015, 14:55 »
pyrin nykyisin suosimaan kumppaneita jotka kohtelevat minua niin hyvin kuin kuka tahansa ihminen osakseen ansaitsee

Näinhän naiset väittävät, mutta todellisuus taitaa olla toinen. Ujot, hiljaiset ja kohteliaat jäävät syrjään, mutta pelimiehet pääsevät kohteeseensa.

Pieni miesten joukko pyörittää suurta naisten joukkoa ulkoisilla ja verbaalisilla avuillaan. Eivät naiset siinä tosissaan kysele kunnioituksen perään, vaan riittää, että mies on lipevä.

heinrich

  • Vieras
Vs: Pervot heterotehtaassa
« Vastaus #68 : 07.07.2015, 15:24 »
Onpas työlästä seurattavaa...

Oerkule kun olisikin selkeät määreet "keskiverroista" sun muista.
Tarvis vähemmän lueskella tuota verbaalisesti sinänsä toisinaan jopa lahjakastakin toisen keskustelijan asiatonta mollaamista ja vois keskittyä enämpi kirjoittajan varsinaiseen asiaan...

Mutta kun ei ole.
Kas kun ne määreet ja suureet sen kumppanin valinnassa on jotakuinkin henkilökohtaisia itsekullakin.
Ja hyvä niin.
Siksi olisikin suotavaa kunnioittaa, vaikka se suiviikin, myös sen toisen määreitä.
Keskivertoineen päivineen...
Toisinaanhan ne "ihan perseestäkin" olevat natsaa jonkun kanssa...

Noin omakohtaisesti voin kertoa, että tässä nyt parisen vuotta testaillessa...
Mitenkään erityistä "kolahdusta" ei ole kohdalle osunut.
Koska vielä sinkku...
Joku on tieten aina jonkun kanssa kivaa jne... Ja lässynlää...
Mutta "se suuri" antaa vielä odottaa itseään...
Tän genren sisällä sellaisen haaveilu on tieten vielä utopistisempaa kuin laajemmassa vaniljassa...
Materiaali ei... Todellakaan oo ainakaan omassa kohderyhmässäni ottaen kokonaistarjonnan huomioon... Mitenkään erityisen laadukasta. (keskivertoisesti)
Tosin... Käytettyjen autojen kaupassahan tässä ollaan jo itsekin.
Eikä edes siellä hallin puolellakaan enää :D
Mutta täältä takapihaltakin voi tehdä löytöjä :)
Koska mä uskon, että jokaiselle, ihan jokaiselle on olemassa se "oma"...
Löytynekkö tuota sitten koskaan lienee toinen juttu...

Löytyy se :)

balthazar

  • Vieras
Vs: Pervot heterotehtaassa
« Vastaus #69 : 07.07.2015, 15:27 »
Näinhän naiset väittävät, mutta todellisuus taitaa olla toinen. Ujot, hiljaiset ja kohteliaat jäävät syrjään, mutta pelimiehet pääsevät kohteeseensa.

Pieni miesten joukko pyörittää suurta naisten joukkoa ulkoisilla ja verbaalisilla avuillaan. Eivät naiset siinä tosissaan kysele kunnioituksen perään, vaan riittää, että mies on lipevä.
Pelimiehet pääsevät pelimiesten kohteisiin samalla, kun ujot, hiljaiset ja kohteliaat eivät näe omia kohteitaan pelimiesten kohteilta. Miksi ujot, hiljaiset ja kohteliaat haluaisivat niitä naisia, jotka haluavat pelimiehiä? Kysynpä vaan. Itse en olisi ihan niin rohkea että väittäisin tietäväni naisen puolesta, kenet hän todellisuudessa haluaa.

Yleensäkin tämä kohdeajattelu, saat koko homman kuulostamaan sotilasoperaatiolta. En tapaa kohteita, vaan ihmisiä. Suurinta osaa ihmisistä en halua saada millään tavalla tai tasolla, vaan osaan nauttia heidän seurastaan kaikkien teorioiden ulkopuolelta. Tiedätkös, ihmisillä on taipumusta pitää minusta sen vuoksi ja minusta se on mukavaa. Yllättävää kyllä, kukaan ei ole vielä heittäytynyt jalkoihini ja kerjännyt minua häpäisemään itseään, tai rakastelemaan kanssani mahdollisimman pian ennenkuin joku muu ehtii. Yhtään jonotusnumeroakaan en ole tainnut jakaa koskaan, vaikka muunmuassa miiteissä höpötän mielelläni paljon, että saan hymyjä tasapuolisesti kaikkien kasvoille. Minusta on ihanaa että ihmisillä on mukavaa ja heitä naurattaa, vaikka sitten nauraisivat minulle. Jotenkin paljon rennompaa niin. Eikä siltikään kohteet lankea minuun riveinä tai sarjoina, mutta ystäviä olen mielestäni useammasta saanut ja hyvä niin :)


Sopeutuja

  • Vieras
Vs: Pervot heterotehtaassa
« Vastaus #70 : 07.07.2015, 16:11 »
Miksi ujot, hiljaiset ja kohteliaat haluaisivat niitä naisia, jotka haluavat pelimiehiä?

Kaikki naiset harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta haluavat pelimiehiä. Pelimiehet ovat huomioivia, sujuvia, pystyvät luomaan turvallisen ja lämpimän tunnelman, saavat naiset tuntemaan itsensä tärkeiksi ja osaavat yleensäkin luoda naisen ympärille pienoismaailman, jossa arki unohtuu.

Jos suhde ei jää yhteen iltaan, niin vielä suhteen alussakin pelimies saattaa vaikuttaa ihannekumppanilta. Pelimiehen huonot puolet kuten pinnallisuus, itseriittoisuus, impulsiivisuus ja epäluotettavuus saattavat alkaa näkyvä vasta useiden vuosien päästä.

Pelimies on ikään kuin biologinen valmispaketti lisääntymistä varten. Pelimies kestää suhdekuosissa pari vuotta, joiden aikana lapset saadaan alulle, ja hajoaa sitten suhteesta pois.

Virtaavatvedet

  • Vieras
Vs: Pervot heterotehtaassa
« Vastaus #71 : 07.07.2015, 16:27 »
Mihin nämä väitteet oikein perustuvat?

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Pervot heterotehtaassa
« Vastaus #72 : 07.07.2015, 16:37 »
Mihin nämä väitteet oikein perustuvat?

http://ojs.tsv.fi/index.php/tt/article/view/689/569

(tsekkaa pdf-kritiikki...jasorisorsori pikkusisko että saastutin tällaisella aineksella kolumniasi)

gendermale

  • Vieras
Vs: Pervot heterotehtaassa
« Vastaus #73 : 07.07.2015, 16:53 »
Naisten riittävyydestä voi olla montaa mieltä, mutta aika vähän heitä käytännössä miesten luo hakeutuu. Mutta ulkona liikkuminen voisi tietenkin auttaa. Entä onko ujolla/muuten vähän rassukalla miessubilla ylipäätään oikeutta kaivata dominaominaisuuksilla varustettua naista? Miessubi koetaan helposti vain epäonnistuneena miehenä. Dominoilla tai potentiaalisilla dominoilla ja domeilla menee yleensä sosiaalisessakin elämässä melko lujaa, miessubeilla taas ei/ei aina.

heinrich

  • Vieras
Vs: Pervot heterotehtaassa
« Vastaus #74 : 07.07.2015, 20:11 »
Pitäiskö seuraavaksi määritellä onko Domina Domina ilman subia ;)
Ja subi pelkkä wannabee ilman sitä dominoivaa...