Kirjoittaja Aihe: Saako nainen itkeä?  (Luettu 9513 kertaa)

swan

  • Vieras
Saako nainen itkeä?
« : 23.08.2011, 15:58 »
Mieleeni nousi tämä ajatus tuosta vastaavasta Masterin pillitys-ketjusta.

En viitsi nyt nostaa esiin subeja, switchejä, Dommeja jne. kun kukin tietää luultavammin tai suurinpiirtein millaiset omat taipumukset ovat.

Niin siis, saako nainen itkeä?

Vai tulisiko naisen olla yhdistelmä miestä ja naista, puuhastaa kotona, töissä, palvella kumppanian , lapsiaan ja ilman että alkaa muuttua "karskiksi äijäksi", joka jäkättää tai riitelee joka käänteessä, mutta ei itke ei.
Ja myös hyväksyä esim. Masterin lukuisat muut suhteet nöyrästi ja kiitollisena.

 Kuinka vahva naisen tulee olla, ollakseen se paljon puhuttu
vahvaakin vahvempi subi, joka kantaa koko maailman sylissään? ;)

roosa

  • Vieras
Vs: Saako nainen itkeä?
« Vastaus #1 : 23.08.2011, 17:21 »
Minä ainakin saan. :) (oma lupa)

Mun mielestä vahvuutta on se, että osaa purkaa tunteensa ja näin jaksaa eteenpäin hajoamatta.

gaselli

Vs: Saako nainen itkeä?
« Vastaus #2 : 23.08.2011, 17:58 »
hmmm...

enpä muista ikinä keneltäkään lupaa itkuihini kysyneeni. Itken kun se hetki on, toki joissain tilantreisaa en sillä hetkellä päästä itkua ulos kun se olisi tulossa... silloin on kyseessä hetki tai tilanne jossal en voi itse antaa itselleni lupaa siihen.

Mutta en voisi kuvitellakaan kysyväni lupaa tai sitä että lopettaisin itkuni käskystä, olen vahva mutta ei minulla ole harhakuvitelmia siitä että voisin kannatella koko maailmaa sylissäni. Minut kuten kenet tahansa saa  elämä joskus polvilleen, aina olen noussut kuitenkin siinä on minun vahvuuteni.

En edes halua kannatella koko maailmaa, minulle riittää kun voin kannatella/tukea rakkaitani ja jatkaa eteenpäin myrskyistä huolimatta.

(meniköhän jo OTksi?)

misuli_n

  • Vieras
Vs: Saako nainen itkeä?
« Vastaus #3 : 23.08.2011, 18:57 »
Saa.

Ainakin itse itken kun siltä tuntuu.

joskus surusta, joskus jos joku asia koskettaa minua, sydäntä ja herkistyn.
Ajattelen, että kyyneleet puhdistavat mieltä ja sydäntä.

« Viimeksi muokattu: 01.09.2011, 04:08 kirjoittanut misuli_n »

swan

  • Vieras
Vs: Saako nainen itkeä?
« Vastaus #4 : 23.08.2011, 19:04 »
Se on hyvä roosa ja gaselli, ettei teillä ole tarvetta kysellä lupia. Kenties salassa itkeminen onkin helpompaa, kuin että itkisi muiden aikana.
Itsestäni vain joskus tuntuu, että itku pakkautuu sisuksiin ja ei kykene pahaa oloa esim. purkamaan juuri mitenkään.
Lisäksi tuntuu, että yksineläviltä vaaditaan tai oletetaan, että se "jaksaa, jaksaa vaan" ja pitäisi esittää jotain arjen sankaritarta, leikkiä pala kurkussa "äitiä ja isää lapselle".

Ehkä tämmöinen pillitys toisiaan kuitenkin häiritsee tosia ja tämän tyyppisiä aiheita voidaan pitää huomionhakuna ja itsesäälissä ym. vastaavassa rypemisenä.

Hyvä kysymys tietysti on, että pitääkö hieman noloista aiheista jutella foorumeilla, miksi ei juttele kavereille tai läheisille...

Sitäkin tuossa ajttelin, että onko esim. subin vahvuus siinä, ettei näytä tunteita vaiko päin vastoin. Mikä on sitä ehtaa ja todellista vahvuutta, minkä esim. "skene" kelpuuttaa tai ainakin subin vahvuus nousee esiin useissa topikeissa.

misuli_n

  • Vieras
Vs: Saako nainen itkeä?
« Vastaus #5 : 23.08.2011, 19:11 »

.
« Viimeksi muokattu: 31.08.2011, 12:28 kirjoittanut misuli_n »

gaselli

Vs: Saako nainen itkeä?
« Vastaus #6 : 23.08.2011, 19:37 »
Siis miksi ihmeessä suostuisin miettimään "kelpuuttaako skene" vahvuuttani.... Olen itseni hyvässä ja huonossa, en taatusti ole ihminen josta kaikki åitävät mutta enhän minäkään aikista pidä.

Vahvuuteni on minussa itsessäni, kasvanut sen polun myötä jota olen kulenut ja joka on lopulta osaltaan muokannut  minusta persoonan joka olen. Hyvine ja huonoine ominaisuuksineni.

Siis puhtaan subjektiivinen näkemykseni.

Lucrezia

  • Vieras
Vs: Saako nainen itkeä?
« Vastaus #7 : 23.08.2011, 22:38 »
Saa. Tietenkin.

Mielellään leveää ja lihaksikasta rintaa vasten, rintakarvat märiksi  :'(

Smooth

  • Vieras
Vs: Saako nainen itkeä?
« Vastaus #8 : 29.08.2011, 13:46 »
Saa. Tietenkin.

Mielellään leveää ja lihaksikasta rintaa vasten, rintakarvat märiksi  :'(

Myös karvainen käsivarsi käy. Tai olkapää tai kainalo. Tyyny ei ole hyvä >:D.

Minulla on välillä silmät suossa ja varmaan jää olemaankin. Ihan sinut homman kanssa, enimmäkseen.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Saako nainen itkeä?
« Vastaus #9 : 29.08.2011, 20:53 »
Ja vahva, pohojalaanen akka vollottaa silmät päästänsä sekä ilosta, jotta surusta ;D (Ja välistä liki muuten vaankin) Mun mielestä itku tai itkemättömyys ei ole vahvuuden mittari...

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Saako nainen itkeä?
« Vastaus #10 : 29.08.2011, 21:16 »
Minusta itkeminen on tunteiden ilmaisua ihan samalla tavalla kuin nauraminenkin. Jotkut kyllä vaivautuu kun toinen itkee, mutta se on sitten niitten ongelma. Minusta on vahvuutta pystyä ilmaisemaan tunteitaan. Ja mitä tulee siihen, että aihe olisi turha, niin minun puolestani jos jollekin tulee idea jokin aihe aloittaa niin toisten on turha siitä nillittää. Omasta mielestä turhiin aiheisiin ei kai tarvitse kommentoida?

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Saako nainen itkeä?
« Vastaus #11 : 30.08.2011, 07:34 »
Tottakai saa. Katsoisin kuitenkin seuran tarkkaan missä tunteensa purkaa koska ei mielellään halua kuulla sellaisia tylyjä sanoja kuin: Mitä sä pillität.
Ainakin tämän lauseen jälkeen yrittää pidättää itkuaan samassa seurassa ja itkee vasta yksin tai siellä, missä sen tuntee hyväksytyksi.

Naiset ovat vain tällainen laji, ne itkevät usein ja aiheista mitä ei voi kukaan muu käsittää.   ;D
Eikä miehet ja Masterit kestä kovin hyvin naisten itkua. Mikä vamma sekin lienee heillä.

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Saako nainen itkeä?
« Vastaus #12 : 30.08.2011, 08:44 »
Nuorena, sillonen avomies kerran sano, mitä sä pillität, ja sen jälkeen se lause tulee aina mieleen, jos sattuu itkettämään. Harvoin itken, todella harvoin, ja vielä harvemmin muiden nähden. Itekseen joskus tulee itkettyä, lähinnä itsesäälin puuskassa. Vähän olen kadekin ihmisille, ketkä osaa näyttää tunteensa, minä olen siinä erittäin huono. Mutta itkeä saa, ja pitääkin jos siltä tuntuu.

Iisebell

  • Vieras
Vs: Saako nainen itkeä?
« Vastaus #13 : 30.08.2011, 10:15 »
Hei kaikille !


Joskus parikymppäenä itse päätin, etten itke kenenkään nähden. Kiukku, itku ja suru pakkautui sisuksiin niin kovaksi möykyksi että kun sitä vanhempana lähdin purkamaan niin itku tuli ja sitä riitti. Itkeskelin monta päivää monta kertaa päivässä. Paha olo tuppautuu sisään. Jokaisella meistä taitaa olla se oma tapa purkaa pahaa oloaan, joillekkin se on totaalinen "nollaus" tilanteesta, joillekkin itku ja joillekkin jokin muu.

Eikä yhtä oikeaa tapaa ole. Minulle se on itku. Nykyään itken silloin kun tuntuu siltä ja jos joku koittaa sitä minulta kieltää niin nousen kyllä takajaloilleni hyvin nopeasti.

Uskon siis, että jos itku on sinun tapasi purkaa oloa, niin siitä kannattaa pitää kiinni.  Pahan olon purkaus pitää meidät vahvana.
Itse uskon hyvin vahvasti seuraavaan lauseeseen; " Se, joka osaa uskaltaa näyttää olevansa heikko heikolla hetkellään on vahvempi kuin se joka piiloutuu vahvuuden muurin taakse"


Purpelot

Vs: Saako nainen itkeä?
« Vastaus #14 : 30.08.2011, 10:24 »
Ihminen jolla ei ole tunteita; pidättäköön itkunsa sitten. Miksei ihminen jota itkettää voisi itkeä, on hän sitten mitä sukupuolta tahansa