Kirjoittaja Aihe: poriin yhdistystoimintaa?  (Luettu 5886 kertaa)

Lily

poriin yhdistystoimintaa?
« : 23.08.2015, 11:34 »
aloituksestaan huolimatta ei kyse ole yrittää löytää porista nekrofiliasta kiinnostuneita tai varsinkaan kuolleita >:D
pitkästä aikaa yritin tonkia tietoja paikkakuntaan liittyen.. joo, siis carucellistä löytyi tietoja(jäsenkin ollut joskus) olikohan viimeisin aktiviteetti ollut 2013 O:-)

eli auttakaa nyt joku, hyvänen aika, keneen yhteyttä ottaisin...? eiköhän porikin lähiseutuineen pystyisi aktivoitumaan??
saa vastata ketjuun tai ottaa suoraan yhteyttä allekirjoittaneeseen..ja otsikko muokattu >:D

Lily
« Viimeksi muokattu: 23.08.2015, 14:16 kirjoittanut lily »

Warguess

Vs: porissa kuollutta?
« Vastaus #1 : 23.08.2015, 13:17 »
Mää oon ainakin vielä ihan hengissä.... >:D

Loc

  • Vieras
Vs: porissa kuollutta?
« Vastaus #2 : 23.08.2015, 13:23 »
Lily, onko elossa oleminen tässä tapauksessa negatiivisehko asia?

Lily

Vs: porissa kuollutta?
« Vastaus #3 : 23.08.2015, 13:52 »
Warkku pikkuinen...mehän tässä just yritetään poria elvyttää >:D
Ja locci mä vähän oletinkin sulta jotain ton tyylistä C:-)

alabama

  • Vieras
Vs: porissa kuollutta?
« Vastaus #4 : 23.08.2015, 14:11 »
eli auttakaa nyt joku, hyvänen aika, keneen yhteyttä ottaisin...? eiköhän porikin lähiseutuineen pystyisi aktivoitumaan??
saa vastata ketjuun tai ottaa suoraan yhteyttä allekirjoittaneeseen..
Lily

Eikö ois helppoa, jos "elävät" porilaiset ilmoittaisivat olemassaolostaan  tähän ketjuun ja järkkäisitte sitten jotain miittiä :)

Lily

Vs: porissa kuollutta?
« Vastaus #5 : 23.08.2015, 14:15 »
Ihan elossa olevilta toivoisinkin yht ottoja >:D

perapervo

  • Vieras
Vs: poriin yhdistystoimintaa?
« Vastaus #6 : 23.08.2015, 16:19 »
Carucelli on aikoinaan pyörinyt mutta 2-3v ollut "telakalla" kiinnostuksen ja jäsenien vähäisyyden takia..

Lily

Vs: poriin yhdistystoimintaa?
« Vastaus #7 : 23.08.2015, 17:43 »
eiköhän se olis sitte aika elvyttää ja mahdollisesti laajentaa >:D

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: poriin yhdistystoimintaa?
« Vastaus #8 : 23.08.2015, 20:37 »
Miks mua ei yllätä, että kaupungissa, jossa ainoa puheenaihe tuntuu olevan Porin ässät, niin ei ole juurikaan kinkytoimintaa? :D T. Porissa asuva

Lily

Vs: poriin yhdistystoimintaa?
« Vastaus #9 : 24.08.2015, 05:32 »
heh...ässät...mikä se on? >:D onhan täällä myös jazzit ja porispere 8)
mutta siis sitä just tässä ajattelin alkaa ajamaan että pori ja lähiseudut vois lyöttäytyä yhteen ja hieman orientoitua ja tapailla...

TEGAMi

  • Vieras
Vs: poriin yhdistystoimintaa?
« Vastaus #10 : 24.08.2015, 08:45 »
Vaikka Oulusta olen lähtöisin ja tänne rantautunut takaisin, on Pori edelleen mun koti (ainakin ajokortin mukaan) :love:
Olis kiva saada uusia tuttuja sieltä ja aina (kerran vuodessa) käydessä törmäilläkin siellä muihin kinkyihin. ^^
Bileitä siis pystyyn niin syy tulla kotiin useamminkin  :love:

Alistavaherra

  • Vieras
Vs: poriin yhdistystoimintaa?
« Vastaus #11 : 24.08.2015, 10:22 »
Caruselliä(kin) perustamassa olleena, kaikenlainen omatoiminen tuppaa lopahtamaan aktiivihenkilöiden väistyessä toiminnasta. Yhdistystoiminta pyrkii tekemään toiminnasta säännöllisempää, jos ja kun on jäseniä sitä pyörittämään. Kumpikin vaatii henkilökohtaista sitoumusta ja panostusta.

Mutta ainahan te lily ja warkku päästette "kahvittelemaan" kanssani, ei siihen yhdistystä tarvita - yhyttäämistä vaan :D