Kirjoittaja Aihe: Alistamisen/alistumisen/alistettavuuden filosofia  (Luettu 1529 kertaa)

-katy-

  • Vieras
Vannomatta paras,mutta onneksi kai niukinnaukin liittyy foorumin aiheeseen  :D

Silloin kun olin nuori..ei kun siis olinkin aika vanha jo- 41 v., kun pötkähdin "skeneen", niin viehätti ajatus siitä, että seksissä voisi olla jotain filosofiaa ja aatetta, psykologiaa,psykiatriaa ja ties mitä syvyyttä

Mutta miten on, onko otsikon mukaisissa hommissa lopulta senkummempia filosofioita-pannaan menemään ja mennään panemaan, piestään minkä raipalla tohtii?  ;D

Maasterix

  • Vieras
Vs: Alistamisen/alistumisen/alistettavuuden filosofia
« Vastaus #1 : 03.09.2015, 06:51 »
Joku voi löytää niistä hyvinkin filosofisia elementtejä, tai on ainakin muodikasta kertoa, että näin on.
Minulle se on eroottista leikkiä, jossa molempien on tarkoitus saada haluamansa. Tavalla tai toisella.

En koe sitä ainakaan valtapeliksi.
« Viimeksi muokattu: 04.09.2015, 08:43 kirjoittanut Maasterix »

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Alistamisen/alistumisen/alistettavuuden filosofia
« Vastaus #2 : 03.09.2015, 20:30 »
Ei siinä välttämättä mitään isoa filosofiaa ole, mutta ei sekään tarkoita sitä ettei alistamisessa/alistumisessa olisi mitään syvempää kuin sielutonta hässimistä (mikä voi olla ihan kivaa myös...). Kun ajattelen valtaa ja sen jakamista, siinä on minulle kysymys kahden mielen ja niiden tarpeiden kohtaamisesta. Eikä siinä välttämättä ole edes mitään fyysistä mukana. Psykologiaa, tietysti, koska meidän ajatuksemme ja tunteemme ja kokemuksemme ovat jotain mitä psykologia tutkii ja selittää. Psykiatriaa (lääketieteen erikoisala, joka käsittelee mielen sairauksia ja häiriöitä) siinä on vain täällä keskustelupalstalla, minulle ihan liikaakin.

-katy-

  • Vieras
Vs: Alistamisen/alistumisen/alistettavuuden filosofia
« Vastaus #3 : 04.09.2015, 19:45 »
Jooh, kaikkea sitä tulee mietittyäkin.. Tosin onhan tätä täällä mietitty edestä ja takaa,  ynnä sivuilta.
Jotkut ovat sitä mieltä, että elämme yliseksuaalisessa ajassa.. En osaa sanoa, että mitä sillä tarkoitetaan ihan oikeasti.. Sitäkö että mennään yli ja överiksi niin hyvässä kuin pahassa..sallitaan tai rajoitetaan niin hemmetisti..

Sellaistakin miettinyt, että onko pakko aina vaihtaa hillulismi toiseen, olla aina jotain niin äärimmäisesti..
Olla yhden asian ja yhden foorumin ihminen, jopa laput silmillä.. Huoh