Kirjoittaja Aihe: Paremman privaviestinnän perusteet  (Luettu 7955 kertaa)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Paremman privaviestinnän perusteet
« Vastaus #15 : 04.10.2015, 12:24 »
Vielä... itse en henkilökohtaisesti hyväksy vastaamatta jättämistä.
Pisteet lauseiden ja elämäntilanteiden päätteeksi merkitsevät paljon. Sen jälkeen voi aloittaa uuden jakson ja unohtaa entinen.
Jos jättää tilanteen avoimeksi eikä vastaa koska omasta mielestä ei kaikille "kusipäille" ja muillekaan tarvitse vastata, se kertoo aika paljon ihmisestä itsestään.

Mutta mutta..mistä tietää onko vastaamattomuus unohdus, välinpitämättömyys, ylenkatse, ei-jaksa, luulin-vastanneeni tai jokin muu. Ei sitä tiedäkään ja ihmisluonto on mitä on, ajattelee aina pahinta. Eli en kelpaa...kuten usein näin saattaa ollakin.
Eli kannattaisi vastata.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Paremman privaviestinnän perusteet
« Vastaus #16 : 04.10.2015, 12:33 »
Kyllä minäkin kaipaan sitä, että tosiaan luettaisiin ne profiilin tiedot, ennen kuin aletaan sitä privaviestiä laittamaan. Kömpelöt viestit eivät vielä karsi "jatkosta", mutta jos viesti on "osuin profiiliisi ja se oli mielenkiintoinen". Sitten seuraavassa lauseessa paljastuu, ettei sitä profiilia ole edes luettu, kun kysytään paikkakuntaa tai kerrotaan kuinka halutaan höyhenellä piiskausta tai muuta vastaavaa, mikä profiilissa mainitaan. Pelkkiin "Mitä kuuluu, haluaisitko tutustua"-viesteihin en edes vastaa, ja yleensä näitä lähettää tyhjät profiilit. En minä jokaista esim. baarissa minulle hymyilevää miestä jää jututtamaan ja selvittämään, että onkos tässä nyt mun ensi yön patja tai peitto. Vaikka ei olisi kirjallisesti lahjakas, mutta jotain yritystä edes olis oltava nähtävissä  sen viestin kirjoituksen kanssa.
Se on turhauttavaa oikeasti saada näitä viestejä, joissa ei ole tosiaan nähty edes sen profiilin lukemisen vaivaa. Yleensä tuleekin sitten laitettua asiasta maininta takaisin, ehkä he seuraavan kohteensa profiilin vaivautuvat lukemaankin.

Nick

  • Vieras
Vs: Paremman privaviestinnän perusteet
« Vastaus #17 : 04.10.2015, 12:46 »
Aika korkea on vastausprosentti, eli yllättävän moni vastaa, mikä on ihan kiva ja virkistävä poikkeus moneen muuhun saittiin verrattuna. Olenko itse jättänyt vastaamatta? Mahdollisesti mutta silloin kyseessä on vahinko.

alabama

  • Vieras
Vs: Paremman privaviestinnän perusteet
« Vastaus #18 : 04.10.2015, 15:47 »
Hyvä kirjoitus pikkusiskolta, mutta niin kuin monessa asiassa tässäkin poikkeus vahvistaa säännön ainakin meikäläisen kohdalla:

Sain kevättalvella privaa nollaprofiilimieheltä. Yleensä en tällaista noteeraisi, mutta tässä oli jotain erityistä.
Nollaprofiilimies oli lukenut profiilini hyvin ja oli tutustunut muutenkin historiaani sen perusteella, mitä olin täällä kirjoitellut. Hän oli asiallinen. Viesti oli hyvin kirjoitettu. Se oli nokkela, hauska, kekseliäs yms positiivisia adjektiiveja.
Nollaprofiilimies myös itsensä esittelyn ohella tarjosi mahdollisuuden päästä tutustumaan siihen puoleen BDSM-harrastajista, jotka ei käy bileissä ja miiteissä. (Ajatelkaapa sinkut mikä "tutkimaton luonnonvara" tuollainen porukka mahtaakaan olla )
Mentiin sitten sokkotreffeille (joita chätissäkin hehkuttelin etukäteen). En tiennyt hänen nimeä, puhelinnumeroa enkä juuri muutakaan eikä se vaivannut minua.... En ole katunut päivääkään, että menin.

Täytyy sanoa, että kannattaa antaa profiilittomillekin mahdollisuus, jos he osaavat tehdä muuten vaikutuksen. Ties mitä "nollaprofiilihelmiä" täällä baarissa ja muilla foorumeilla onkaan  :) ;)

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Paremman privaviestinnän perusteet
« Vastaus #19 : 04.10.2015, 15:54 »
Tässä oli hemmetin paljon hyvää asiaa. Omasta kokemuksestani voin sanoa, ettei minun iske yhtään ''moi mitä kuuluu''-tyyliset viesti tai sitten nämä viestit, joissa ruinataan heti esimerkiksi skypeen juttelemaan, mutta ei kerrota mitään omasta itsestään. Voin kuulostaa nirsolta, mutta se vain antaa heti paremman vaikutelman, jos on panostanut viestiin.

Toinen on sitten tosiaan käytöstapojen puuttuminen. Tuo, että puhutaan oikeasti alentavaan sävyyn subista on itselleni ehdoton turn off. Koska vaikka olemmekin subeja, niin olemme myös ajattelevia ja tuntevia ihmisiä, joilla on ihmisarvoja.

perapervo

  • Vieras
Vs: Paremman privaviestinnän perusteet
« Vastaus #20 : 04.10.2015, 16:20 »
Tarkottaks tää ny sitä et pikkusiskolle voi laittaa levottomia pitkiä prviaviästejä Porin murtella?  :P

"rupeaa väsään novellia"  >:D

pikkusisko

Vs: Paremman privaviestinnän perusteet
« Vastaus #21 : 04.10.2015, 19:38 »
Tarkottaks tää ny sitä et pikkusiskolle voi laittaa levottomia pitkiä prviaviästejä Porin murtella?  :P

Tismalleen tätä tarkoitin, luojan kiitos joku tajusi. Pistäkää mulle poria privana, pyydän..!  :love:  ;D

Lainaus käyttäjältä: Lady Whip
Pientä kritiikkiä.. tässä tuntee tarvitsevansa semantiikan tohtorin tai muun kielitieteilijän koulutuksen kun luin aloittajan sinänsä hienon kirjoituksen.

Entä ne ihmiset jotka eivät osaa kirjoittaa mutta saattavat tutustumisen jälkeen napsahtaa juuri siihen koloon mitä on tarvinnut. Jos saavat tilaisuuden.

Henkilökohtaisesti en nirsoile enkä nillitä muotoseikoista, jos viestissä on jotain mielekästä sisältöä. Kirjoitusvirheiden takia en siis ole ketään koskaan torjunut. Mutta on aivan totta, etteivät kaikki vain ylipäätään osaa ilmaista itseään kirjallisesti kovin tai ollenkaan hyvin, ja viestin sisältö voi jäädä köykäiseksi ihan siitä syystä. Tunnustan, että minun on sitä omista lähtökohdistani vaikea käsittää, ja toisinaan tulkitsen asian niin, että tyypin täytyy ylipäätään olla aika yksinkertainen. Se ei tietenkään ole reilua ja ymmärrän kyllä hävetä aina saadessani itseni kiinni sellaisesta ajattelusta. Se on vähän sellaista road ragea verbaliikan valtatiellä :D

Kiitos kaikille palautteesta! :)

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Paremman privaviestinnän perusteet
« Vastaus #22 : 04.10.2015, 21:41 »
Mutta mitäs kirjoittaa ihmisille, joka ei kerro mitään itsestään muuta kuin ehkä sukupuolen, seksuaalisen suuntautumisen ja sijainnin? Notta terve? :)

Voisin kuvitella, että moiset(kin) henkilöt saavat paljon viestejä, vaikka ei ole varsinaisesti mitään tarttumapintaa mistä lähteä jutustelemaan. En tiedä onko moinen varjoissa väijyminen sitten tehokkaampi tapa vältellä yhteydenottoja vai ei, mutta luulisi tuon ainakin karsivan ne fiksuimmat joukosta, jotka oikeasti panostavat viestien sisältöön.

Salix

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 721
  • Wide awake...
  • Galleria
Vs: Paremman privaviestinnän perusteet
« Vastaus #23 : 04.10.2015, 21:45 »
Täyttä asiaa.

Toinen puoli on sitten se, että paneudut, mietit, kirjoitat... Kohteliaasti, sydänverellä... Tarjoat tarttumapintaa...

"Viestiäsi ei voitu toimittaa, koska vastaanottajan postilaatikko on täynnä"

Pim. Siellä se hengen tuote nyt on bittiavaruudessa  :D tavoittamattomissa...

isabella

Vs: Paremman privaviestinnän perusteet
« Vastaus #24 : 04.10.2015, 21:54 »
Vielä... itse en henkilökohtaisesti hyväksy vastaamatta jättämistä.

Minä en koe mitään velvollisuutta vastaamiseen. Profiilissani lukee että etsin seuraa mutta siellä tekstiosiossa sanotaan erittäin selvästi että en kaipaa seuraa miehistä. Kuitenkin varsin tasaiseen tulee viestejä myös miehiltä. Yleensä ne ovat yhden lauseen viestejä tyyliin "annako piiskaa". Lähinnä mietityttää miksi näitä tulee. Eivätkö ihmiset jaksa todella lukea profiilia vai kuvittelevatko he että nyt on sellainen uros kyseessä että teenkin poikkeuksen ja vastaan pöksyt märkänä?

Toisella foorumilla sain juuri viestin tällaiselta jälkimmäiseltä mieheltä. Hän kehui minut ja profiilini maasta taivaisiin ja kertoi lukeneensa myös että en etsi miestä. Hän kuitenkin ehdotti että voisimme järjestää orgiat yhdessä mieheni ja seurustelukumppanini kanssa. Profiilissani kerrotaan kyllä että haen seuraa 1. vain naisista 2. vain itselleni. Ei voi kuin ihmetellä mitä tuollaisen tyypin päässä liikkuu.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Paremman privaviestinnän perusteet
« Vastaus #25 : 04.10.2015, 23:31 »

Ihan hyviä pointteja varmasti miten parantaa privaviestejä ja parantaa omia mahdollisuuksiaan löytää sopivaa seuraa, en vaan usko että ne jotka noita viestejä lähettelee lukematta profiileita ja tekemättä omaansa, tätäkään ketjua lukevat.

IKRM

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Paremman privaviestinnän perusteet
« Vastaus #26 : 04.10.2015, 23:34 »
Paras privaviesti on se jossa nainen lähestyy miestä. Tuota loistavaa mahdollisuutta harva hyödyntää.

Suoraan sanoen ainakin itselläni asia menee niin, että jos saan naiseksi esittäytyvältä käyttäjältä yksityisviestin jossa yritetään edes vihjailla jonkinmoista kiinnostusta, niin ensimmäisenä sisäinen hälytyskello pärähtää soimaan. Silloin ei kaikki ole todennäköisesti kunnossa.

(Sori vaan kaikille teille jotka olette ihan oikeasti olleet kiinnostuneita naisia, olen vähän paranoidi.)

Pip

Vs: Paremman privaviestinnän perusteet
« Vastaus #27 : 04.10.2015, 23:59 »
Paras privaviesti on se jossa nainen lähestyy miestä. Tuota loistavaa mahdollisuutta harva hyödyntää.

Suoraan sanoen ainakin itselläni asia menee niin, että jos saan naiseksi esittäytyvältä käyttäjältä yksityisviestin jossa yritetään edes vihjailla jonkinmoista kiinnostusta, niin ensimmäisenä sisäinen hälytyskello pärähtää soimaan. Silloin ei kaikki ole todennäköisesti kunnossa.

(Sori vaan kaikille teille jotka olette ihan oikeasti olleet kiinnostuneita naisia, olen vähän paranoidi.)
Mulle noita ei oo tullut...

Alkuperäiseen vastatakseni: olen vastannut riittävän seikkaperäiseen ilmoon ehkä huonoimmalla tavalla ja se on otettu riittävän oikein, että siitä on kehkeytynyt tapaaminen.

Underworld

  • Vieras
Vs: Paremman privaviestinnän perusteet
« Vastaus #28 : 05.10.2015, 01:44 »
Tärkeimmät varmaan jo mainittiin...myös omakohtaisesti haluan mainita, että nolla/vähäisen infon profiili ei automaattisesti tarkoita vähä-älyistä/epätoivoista/rumaa yms henkilöä. Monilla voi olla syynsä pitää matalaa profiilia foorumeilla ja/tai on riittämiin live-kinky tuttavuuksia eikä ole suurempaa tarvetta promotoida itseään

Nessi

  • Vieras
Vs: Paremman privaviestinnän perusteet
« Vastaus #29 : 05.10.2015, 02:16 »
Mutta mitäs kirjoittaa ihmisille, joka ei kerro mitään itsestään muuta kuin ehkä sukupuolen, seksuaalisen suuntautumisen ja sijainnin? Notta terve? :)

Toinen ehkä ihan pätevä kysymys on, miksi tälläiselle tyhjälle profiilille ylipäänsä haluaisi laittaa viestiä. Seurankaipuu alkaa olemaan jo aika ihmeellisissä mitoissa, kun kiinnostuksen sytyttämään riittää pelkkä profiilissa ilmaistu sukupuoli.
Eipä sillä että profiilissa tarvitsis lukea sitäkään vähää. Olin rekisteröityneenä tänne muutaman päivän ennen kuin ehdin täyttämään profiiliani kirjaimellisesti ollenkaan, ja jo sinä aikana vastaanotin useamman "Ootko nainen? Jos oot.. *tätä ja tätä haluaisin sulle tehdä" - tyyppisen viestin. :D
 
Musta ei oo mitenkään moraalitonta jättää vastaamatta viesteihin - etenkään asiattomiin sellaisiin. Toisin väittäminen on vähän sama ku sanoisi, että jos joku tulee ei-toivotusti kourimaan baarissa, on tylyä jossei jää hymyillen kiittämään ja kieltäytymään. Mitään velvollisuutta vastaamiseen ei kenelläkään ole. Tietysti niin netissä ku livenäkin ajatuksella tehtyyn ja asialliseen lähestymisyritykseen usein haluaakin vastata, vaikkei sinänsä mitään itseä kiinnostavaa oliskaan tarjolla. Toinen kuitenkin arvosti mua sen verran, että otti aikaa panostaa ja ajatella. Voin tehdä saman hänelle.

Profiilia lukematta lähetetyt privat raivostuttaa. Etenkin miehet jotka pillunkiilto silmissä unohtaa, että niitä omia seksuaalisia palveluksiaan kannattais ehkä tarjota edes jollekin, joka ylipäänsä hakee miesseuraa. Ja näitähän riittää - mikä omalta osaltaan myös nostaa kynnystä lämmetä keskusteluun niiden potentiaalisesti hyvienkin tyyppien kanssa. Etenkin jos viestittäjän verbaaliset/kirjalliset taidot ei oo se vahvin puoli, päätyy ehkä helposti sekoitetuksi tähän edellä mainittuun tyyppiin. Harmi sinänsä.

Anyways, hyvä kirjoitus. Harmi ettei ne tätä eniten tarvitsevat sitä ikinä päädy lukemaan.  :D