Kirjoittaja Aihe: Alastonsuomi.com?  (Luettu 104217 kertaa)

Darky0170

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 26
  • (๑˃̵ᴗ˂̵)
  • Galleria
    • Alastonsuomi
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #165 : 08.03.2022, 20:09 »
Alastonsuomi on se missä alotin pervoilun, ja nykyisin siellä onkin aika paljon mun kuvia, ei tosin bdsm tyylisiä, sillä itse ainakin tullut mielikuva ettei siellä paljoa välitetä sellaisista.
oma as tunnari on NovaNSFW.
tehtiin myös kumppanini kanssa pariprofiili, NovaJaAnastasia

Jännä92

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #166 : 27.07.2022, 17:31 »
YenniH92

Halko7

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #167 : 22.10.2022, 23:55 »
Olenko nyt vasta alkanut kiinnittää huomiota vai onko tosiaan niin että tuonne on yhtäkkiä ilmestynyt ihan hitokseen Onlyfanstiliensä mainostajia? Tuntuu että kun etusivulta valitsee jonkun vähänkään laadukkaamman kuvan (ei siis pelkkää tissiä tai persettä tms) näyttävästä naisesta niin se on joko crossdresseri tai sitten OF-mainostaja.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #168 : 23.10.2022, 00:10 »
tähän muuta lisäämättä OF-mainojtajat käyttää ne harvat ilmais paikat taatusti. saihan serkun kummin kaimakin 10000e kk vaikka poseeraasi vain uikkareissa.

raccoonizer

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 5
  • oon ihanan energinen
  • Galleria
    • AS
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #169 : 23.10.2022, 12:23 »
AS on kiva paikka! siellä vaan suhteellisen useesti on kommentoijilla turhan suuria odotuksia juttelulle ja tällaselle hitaasti lämpenevälle & etenevälle on suhteellisen raskasta tutustua siellä ihmisiin. kehut on kuitenkin aina mukavia ja erittäin vähän on tullu negatiivisia kommentteja, joka tietysti on saanu pysymäänkin sivustolla! kauaa en oo vielä ollu kun vissiin vasta vuosi takana, mut ihan kiva aina kattella mitä siellä on näkyvillä.  :love:

Valveuni

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 18
  • Täs siul on semmonen hyvä mies
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #170 : 23.10.2022, 18:12 »
Mä oon monelta naiselta kuullut, että AS toimii ihan hyvin deittailuun. Miesnäkökulmasta kyllä ihan karmee paikka, ei oo vaivan arvoinen mun mielestä. Koko AS meni mun mielestä rikki siinä kohtaa kun se alkoi salliin sen sponsorointipuolen. Tuntui että puolet käyttäjistä halus sponssausta.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #171 : 23.10.2022, 18:58 »
En nyt toimivuudesta seuranhaussa tiedä. Kauheasti kyllä tulee kyllä viestejä, mutta suurimmassa osassa ei ole mitään järkevää. Lisäksi porukka alkaa helposti haukkumaan, jos saavatkin pakit.

girl84bi

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 34
  • Joku saa minusta vielä hyvän ja oman kotinymfon
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #172 : 25.10.2022, 08:55 »
Paljon hyvää mutta varauksella. Oon ollut AS sivuilla pitkään. Siellä on löytynyt mahtavia tyyppejä mutta oon oppinut myös varovaiseksi. Siellä on hirveä määrä jotain LÄÄHPUH ANNA PILLUA -tyyppejä joille ei tee mieli edes vastata. Ja kun et vastaa, alkaa tulla jopa aggressiivisia viestejä. Oon oppinut että tällaista kun harrastaa, en kasvojani näytä. Tapaamiset uuden tyypin kanssa aika julkisella paikalla. Etenkin jos naisena liikun yksin, on oikeasti oltava varovainen. Mitään kamalaa ei ole käynyt mut yksi mieleenpainuvin esimerkki AS treffeistä on kun treffasin mukavan vanhemman miehen. Tavattiin kahvilla ja tuli oikein mukava ja hyvä tunne miehestä. Hän sai houkuteltua mut kotiinsa. Omakotitalo syrjäisessä paikassa. Kun menimme sisälle, siellä oli jotain mitä en osannut odottaa, pari miehen kaveria. Siis olin niin pelästynyt etten osaa edes selittää. Olin varma että nyt mut raiskataan ja vaikka mitä. Mulla kuitenkin oli onnea. Miehet olikin todella mukavia ja pyytelivät anteeksi ettei kertoneet tätä ”ylläriä” etukäteen. Niin, olin kertonut että lämpenen kimpalle niin päättivät sitten yllärinä järjestää sellaisen. Loppu hyvin kaikki hyvin mutta tilanne oli kuin kauhuleffasta. Vieläkin kun ajattelen sitä mun ensireaktiota, nousee mun syke ja muistan sen pelon. Mut onneksi olivatkin oikein herrasmiehiä. Mut opin varovaisuuteen.

Jännä92

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #173 : 16.07.2023, 10:06 »
Mun ja miehen yhteisprofiili: SadMas9293

Rami

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #174 : 16.07.2023, 10:54 »
Koen sivuston melko vastenmielinen tarkoituksessaan. Toimii lähinnä aikaporttina viime vuosikymmenelle, joillekkin varmasti tuo nostalgiaa siitä. Oma suosikki ominaisuus olisi ollut keskustelupalsta, siellä tosin on erittäin tönkköä keskustella mistään eikä siellä liikennettäkään oikein ole.

Kun kuut ovat linjassaan, sieltä voi löytää mahtaviakin persoonia, neki toki ihan poikkeuksia.

Jännä92

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #175 : 16.07.2023, 23:01 »
JenniBi92  ;D

Belusia

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #176 : 17.07.2023, 12:06 »
Löydyn samalla nickillä myös alastonsuomesta. Kommentit hivelevät itsetuntoa, ja paikalla on selkeä rooli seksuaalisuudessani. Profiilini kuvastaa kinkkejäni varsin anteeksipyytelemättömästi, ja siellä pääsen sanailemaan ihmisten kanssa niistä juuri niin paljon kuin tahdon. Sen sijaan minua hämmentää se valtava määrä aloitusviestejä, joissa penätään heti tapaamista. Kun saa 150+ kommenttia päivässä, löytyy negatiivinen määrä kiinnostusta tavata satunnaiskullikuvaprofiilin omistaja, josta ei tiedä muuta kuin sen, että se haluaa tavata.

piiskaanjapuren

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #177 : 17.07.2023, 17:05 »
Eipä oikein kinostele esitellä omaa alastomuutta kenelle tahansa. Varsinkaan netissä. Ennemmin sitten niin että tapaan kivan ihmisen ja nakuillaan keskenämme.

Satanik.Venus

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #178 : 17.07.2023, 21:16 »
Alastonsuomi voisi hyvin olla parodiasivu mutta se ei kai ole sitä.

wasserschwein

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 1
  • society is a mirror in which we see ourselves
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #179 : 18.07.2023, 04:36 »
Siellä on maailman parhaat pillunnuolijat ainakin.