Kirjoittaja Aihe: Alastonsuomi.com?  (Luettu 105120 kertaa)

Giftige

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #180 : 18.07.2023, 12:06 »
Sivusto tosiaan tuntuu vähän parodialta tai huumorisivustolta, jonne on kokoontunut ryhmä lukutaidottomia ja sellaisia jotka eivät biologian tai terveystiedotunnilla ole kuin piirtänyt kirkkoveneitä vihkoon. Julkiolevista kuvista riippuen kommentteja tulee päivässä 50-150 joista ehkä 4 on sellaisia että tekee mieli edes vastata velvollisuudentunteesta kiitoksena asiallisesta kommentista.

Ink Ognito

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #181 : 18.07.2023, 16:05 »
...mistä tunnista truumason:se ei yhtä tykkä AS-sta,mutta silti hengaile siella...

Ollinkurjuus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 113
  • Ehkä etsin ehkä en
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #182 : 19.07.2023, 12:37 »
...mistä tunnista truumason:se ei yhtä tykkä AS-sta,mutta silti hengaile siella...

Ai hitsi pitää joskus testata nyt oot ollu tuhmapoika sun pitää viikko katsoa tunti päivässä AS.

Ink Ognito

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #183 : 22.07.2023, 17:55 »
You and what army?...(Shrekista)

tv_tiia

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #184 : 26.07.2023, 21:21 »

Villi-Ira

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 603
  • Sessiot, kinky-ja erotic illat,gb,miitit, vuokraa
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #185 : 07.08.2023, 11:22 »
Jos liikut as:ssä niin tervetuloa myös clubiin nimeltä Wildclub. Meillä on siellä myös toinenkin club nimellä Villikartanolla.

Kinky_BBW

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 3
  • Savolainen narttu joka vaatii kovempaa käsittelyä.
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #186 : 07.08.2023, 21:36 »
Olen pyörinyt sivuilla jonkin aikaa ja hyvänä kokenut. Osannut erottaa joukosta timantit pääasiassa itselleni. Eli monta ihanaa ja kivaa ihmistä tavannut sitä kautta. Mutta porukkaa siellä on joka lähtöön. Ammattini varjopuolena taidan osata aika hyvin lukea kuvista ja kirjoituksista missä mennään.

Halko7

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #187 : 18.08.2023, 21:17 »
Ootteko muuten panneet merkille että suurin osa AS:n näyttävimmistä naisista joko mainostavat Onlyfansiaan, tarjoavat sponssia (?!!) tai ovat miehiä :-)

Ollinkurjuus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 113
  • Ehkä etsin ehkä en
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #188 : 19.08.2023, 10:17 »
Ootteko muuten panneet merkille että suurin osa AS:n näyttävimmistä naisista joko mainostavat Onlyfansiaan, tarjoavat sponssia (?!!) tai ovat miehiä :-)

Tämä suunta alkoi tosin kauan ennen onlyfansia. silloin kaupattiin pikkuhousuja tai seksipuheluja.

metalmaster

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #189 : 19.08.2023, 21:05 »
of neitojen mainospaikka, mutta on siel oikeetakin naisoletettua jne ;) ja saa omia filmejäkinlaitella, vippinä toki näkee nekin, ettei ihan kaikille..

killthe-error

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 12
  • since chaos isn't option, give me order
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #190 : 08.11.2023, 20:37 »
Aikoinaan olin saitilla hyvinkin ahkerasti. Muutama tosi jees "casual" kokemus sieltä, muistelen vieläkin lämmöllä. Loppujen lopuksi poistin tunnukset kun sukulaisen kaiman kummin kissa kertoi mun hyvin konservatiiviselle läheiselle et: "tiesikkö et siel se killthe-error esittelee revaansa". Siinä oli pikkukaupungissa juoruja moneks viikkoa. Onneks sillon olin jo sinut kehoni kanssa, et ei se sheimaus ihan mennyt sinne nappiin mihin hän halusi.  :))

loveattack

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #191 : 09.11.2023, 09:24 »
Mekin samalla nimimerkillä as sivuilla 👍🏼 meidät löytää myös XU sivuilta.

Hallatuli

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 8
  • Halla vie.
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #192 : 09.11.2023, 18:42 »
Paskapaikkahan se on ja useimmilta kommenttia heittäviltä puuttuu ihan perustaidot (luku, kirjoitus ja käyttäytyminen) mutta olen kuitenkin sen 13 vuoden aikana mitä siellä olen pyörinyt kovalla seulonnalla ja karsinnalla ja ehkä vähän hyvällä säkällä ja tietynlaisia kuvia postaamalla löytänyt sieltä kultaa kalleimpia ihmisiä ja kokemuksia. Joten, on siellä edelleenkin profiili ( aneye4aneye) ja käyn siellä lukemassa, siivoamassa ja vastailemassa satunnaisesti.

lanius_x

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #193 : 09.11.2023, 19:39 »
Olen ollut alastonsuomessa ehkä vuodesta 2010 (?) Nykyään viitisen vuotta nikillä lanius_excubitor. Nuorempana olin siellä toisella nikillä. En ole koskaan löytänyt seuraa sieltä. En oikeastaan osaa antaa mitään selitystä, miksi edes olen siellä. Luultavasti vain siksi, että olen aina ollut! As yksinkertaisesti oli ensimmäinen seksuaalinen sivusto, jolle menin, joten en osaa lähteä poiskaan. Mitään järjellistä syytä tähän tuskin on. Se vain on nostalginen. Ensimmäiseni.

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 283
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #194 : 10.11.2023, 04:11 »
Ainakin vuodesta 2009 ollu profiili siellä. En löytäny tarkempaa aloitus ajankohtaa. Tulee edelleen käytyä lähinnä katselemassa. Omaa profiilia en ole päivittänyt aikoihin. Nikki on sama kuin täällä.