Kirjoittaja Aihe: Alastonsuomi.com?  (Luettu 104830 kertaa)

Puremua

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #45 : 25.10.2015, 00:38 »
Met olimma siellä kotiorjan kans yhteisellä profiililla ja erikseen. Lopetettiin siellä roikkuminen vastikään. Se tuntuu olevan enemmän parinetsimissaitti ja met on sieltä toisemme löydetty, ni ei jaksanu enää roikkua.
Tänne on tehty pariprofiili myös. Poistetaan nämä yksityiset sitten,  ku pariprofiili on hyväksytty.

-katy-

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #46 : 25.10.2015, 00:52 »
Kahteen eri otteeseen olen piipahtanut tällä foorumilla. Yritin söpöttää jossain vaiheessa kinkystäkin jotain, mutta ei se siitä ottanut mitään tuulta alleen. Lisäksi vakoilin erästä henkilöä ,kyllä, tunnustan  8)

Jos nyt tiivistää oman kokemuksen ja tuntemuksen yhteen lauseeseen, niin tunnen oloni kiusaantuneeksi hallitsemattoman kiiman ympäristössä- olen jotenkin vaan hukassa sellaisessa  :D

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #47 : 25.10.2015, 03:12 »
Olen siellä samalla nikillä. Johonkin miittiin haluaisin osallistua. Jossain vaiheessa olin jo lähdössä AS-risteilylle mutta, sitten tuli muita menoja.  Noista monista klubeista on kuitenkin
vaikea löytää mitään toimintaa.

Mei

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #48 : 25.10.2015, 10:29 »
Mä oon siellä nikillä nopeet_varpaat. Aika epäaktiivinen nykyään. Muutama kiva tuttu sielt on tullu ja on jotain seksijuttujakin ollu. Parissa baarimiitissä oon käyny ja ne on TYLSIÄ, perus baari-iltoja. Tuttuja tietty kiva nähdä. Keskimäärin porukka siel sivustolla tuntuu olevan aika urpoja, huomaa kun lukee vaik niit blogimerkintöi ja niiden kommenttei. Mut siis niin mikä toi klubi on? Voisin huvikseni liittyä.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #49 : 25.10.2015, 19:20 »
En oo koskaan ollu ko. foorumilla enkä jaksa kyllä mennäkään.

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #50 : 25.10.2015, 19:39 »
Mä oon siellä nikillä nopeet_varpaat. Aika epäaktiivinen nykyään. Muutama kiva tuttu sielt on tullu ja on jotain seksijuttujakin ollu. Parissa baarimiitissä oon käyny ja ne on TYLSIÄ, perus baari-iltoja. Tuttuja tietty kiva nähdä. Keskimäärin porukka siel sivustolla tuntuu olevan aika urpoja, huomaa kun lukee vaik niit blogimerkintöi ja niiden kommenttei. Mut siis niin mikä toi klubi on? Voisin huvikseni liittyä.
Ne klubit kuvaa myös niitä mielenkiinnon tai inhon kohteita. Avaa jonkun profiili niin, vasemalla näet listan klubeista joihin henkilö on liittynyt.
esim klubeja joihin itse kuulun:
Olen Ujo
OSTAKAA ITE NE HELEVETIN VIPPINNE!
Pakota mut

klubeja joiden teemana ovat miitit esim:
AS RISTEILYT 2015
AS tapaaminen Joensuu
AS Tapaaminen Jyväskylä
AS:n pohjasakka

sitten on vielä monen henkilökohtaiset kuvagalleriat
ja alastomansuomen kuvakilpailut
Yläreunan valikosta löytyy klubin, jonka avulla voi etsiä lisää.

Dossa

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #51 : 25.10.2015, 19:56 »
Ite olen siellä samalla nimimerkillä: Dossa

Kuvia on kivoja katsella ja jakaa.

Mei

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #52 : 26.10.2015, 17:44 »
Mä oon siellä nikillä nopeet_varpaat. Aika epäaktiivinen nykyään. Muutama kiva tuttu sielt on tullu ja on jotain seksijuttujakin ollu. Parissa baarimiitissä oon käyny ja ne on TYLSIÄ, perus baari-iltoja. Tuttuja tietty kiva nähdä. Keskimäärin porukka siel sivustolla tuntuu olevan aika urpoja, huomaa kun lukee vaik niit blogimerkintöi ja niiden kommenttei. Mut siis niin mikä toi klubi on? Voisin huvikseni liittyä.
Ne klubit kuvaa myös niitä mielenkiinnon tai inhon kohteita. Avaa jonkun profiili niin, vasemalla näet listan klubeista joihin henkilö on liittynyt.
esim klubeja joihin itse kuulun:
Olen Ujo
OSTAKAA ITE NE HELEVETIN VIPPINNE!
Pakota mut

klubeja joiden teemana ovat miitit esim:
AS RISTEILYT 2015
AS tapaaminen Joensuu
AS Tapaaminen Jyväskylä
AS:n pohjasakka

sitten on vielä monen henkilökohtaiset kuvagalleriat
ja alastomansuomen kuvakilpailut
Yläreunan valikosta löytyy klubin, jonka avulla voi etsiä lisää.
Suloista että päätit selittää mulle koko klubien idean. Olen toki perillä niiden tarkoituksesta, halusin tietää vaan että mikä tää bdsmbaarin oma klubi on kun muistaakseni olen sellaista etsinyt sieltä joskus laihoin tuloksin. (AS:n pohjasakka -klubin teemana ei muuten ole miitit.)

Wildclub

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #53 : 26.10.2015, 20:19 »
Pervparkilla ja Wildclub swingereillä on as:ssä myös omat clubit vaikka live tapaamiset bileissä on tietty eri juttu.
Tervetuloa clubeihin mukaan.

petebitch

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #54 : 26.10.2015, 20:57 »
Itse olen uusi siellä ja uusi täällä. Kivalta paikalta se vaikutti kun jo ensimmäisen vuorokauden aikana joku osti kuukauden vipin, ja kuvianikin on katsottu kahdessa vuorokaudessa jo jotain 1500 kertaa. Huimaa... nimimerkkini CDlutka79.

(Miksi olen täällä? no ihan siksi että alistuminen on minun juttuni, ja sain vasta eilen tietää että tällainenkin foorumi on olemassa)

Mei

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #55 : 27.10.2015, 10:46 »
Itse olen uusi siellä ja uusi täällä. Kivalta paikalta se vaikutti kun jo ensimmäisen vuorokauden aikana joku osti kuukauden vipin, ja kuvianikin on katsottu kahdessa vuorokaudessa jo jotain 1500 kertaa. Huimaa... nimimerkkini CDlutka79.

(Miksi olen täällä? no ihan siksi että alistuminen on minun juttuni, ja sain vasta eilen tietää että tällainenkin foorumi on olemassa)
Mulle ostettiin ekat pari vuotta vippejä niin, ettei koskaan tarvinnut panna siihen rahaa ite. Vaan eipä enää osteta! Oon jo niin nähtyä kamaa. :'D

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #56 : 27.10.2015, 11:34 »
Itse olen uusi siellä ja uusi täällä. Kivalta paikalta se vaikutti kun jo ensimmäisen vuorokauden aikana joku osti kuukauden vipin, ja kuvianikin on katsottu kahdessa vuorokaudessa jo jotain 1500 kertaa. Huimaa... nimimerkkini CDlutka79.

(Miksi olen täällä? no ihan siksi että alistuminen on minun juttuni, ja sain vasta eilen tietää että tällainenkin foorumi on olemassa)
Mulle ostettiin ekat pari vuotta vippejä niin, ettei koskaan tarvinnut panna siihen rahaa ite. Vaan eipä enää osteta! Oon jo niin nähtyä kamaa. :'D

Se on kun täyttää 20v, alkaa olla jo vanhapiika.

Arttu

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #57 : 27.10.2015, 11:38 »
Joitain kivoja juttuja olen tuolta löytänyt, mutta aika hiljaista on suurimmaksi osaksi

Mei

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #58 : 28.10.2015, 18:29 »
Itse olen uusi siellä ja uusi täällä. Kivalta paikalta se vaikutti kun jo ensimmäisen vuorokauden aikana joku osti kuukauden vipin, ja kuvianikin on katsottu kahdessa vuorokaudessa jo jotain 1500 kertaa. Huimaa... nimimerkkini CDlutka79.

(Miksi olen täällä? no ihan siksi että alistuminen on minun juttuni, ja sain vasta eilen tietää että tällainenkin foorumi on olemassa)
Mulle ostettiin ekat pari vuotta vippejä niin, ettei koskaan tarvinnut panna siihen rahaa ite. Vaan eipä enää osteta! Oon jo niin nähtyä kamaa. :'D

Se on kun täyttää 20v, alkaa olla jo vanhapiika.
Niin ja tulee ajatelleeksi sellaisiakin ajatuksia että ei oikeesti ole välttämättä hirveän järkevää lisätä kyrpä suussa -kuvia missä näkyy koko naama. :D Ja suosio laskee!

Rautakäsi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 538
  • Enimmäkseen harmiton
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #59 : 28.10.2015, 19:59 »
Olen minäkin siellä yhdellä tylsällä kuvalla lojumassa. Hirveä kikkelikuvien meri se saitti on, saa nähdä kauanko sitä kestää. :-)