Kirjoittaja Aihe: Alastonsuomi.com?  (Luettu 104211 kertaa)

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #60 : 28.10.2015, 20:03 »
On siellä minullakin nikki vaan enpä ole sieltä koskaan seuraa ottanut. Varsinainen Pippelilandia, ei oikein iske  ::)

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #61 : 28.10.2015, 22:57 »
Kappas, onhan siellä profiili mullakin. En ole aktiivinen ollut. Pitää kai postata sinne kyrvänkuva, että voi sanoa, että on tämmöinen mullakin.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #62 : 28.10.2015, 23:26 »
Löydyn sieltäkin. naisille pettymys kalu ei mahdu kuvaan =)

Darkcruiser

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #63 : 29.10.2015, 15:46 »
Minulla oli tunnukset sinne joskus.
Poistin ne, koska se ei palvellut tarpeitani.

Mei

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #64 : 01.11.2015, 08:27 »
Löydyn sieltäkin. naisille pettymys kalu ei mahdu kuvaan =)
voi hitsi kyllä kaikki naiset varmasti on nyt pettyneitä, eihän meitä kiinnosta muu kuin kuvat kyrvistä :) :) :)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #65 : 01.11.2015, 08:45 »
Löydyn sieltäkin. naisille pettymys kalu ei mahdu kuvaan =)
voi hitsi kyllä kaikki naiset varmasti on nyt pettyneitä, eihän meitä kiinnosta muu kuin kuvat kyrvistä :) :) :)

Siis eihän naisia kiinnosta kun se 1 asia !!  ps olisin luullut että edes akateemiset ymmärtää vitsin viestissäni.

Mei

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #66 : 01.11.2015, 12:43 »
Löydyn sieltäkin. naisille pettymys kalu ei mahdu kuvaan =)
voi hitsi kyllä kaikki naiset varmasti on nyt pettyneitä, eihän meitä kiinnosta muu kuin kuvat kyrvistä :) :) :)

Siis eihän naisia kiinnosta kun se 1 asia !!  ps olisin luullut että edes akateemiset ymmärtää vitsin viestissäni.
Mä oonki huijjariakateeminen :'( taskussa pian vain haravointitutkinto....

Hei tuli muuten mieleen, et toimiiko muilla AS normaalisti mobiililla? Mä en pääse kirjautumaan sinne, kun se herjaa että "nimimerkki koostuu kirjaimista ja numeroista, harakanvarpaat eivät kelpaa". No eikä koostu kun mun nimimerkissä on alaviiva eikä se vaan tietokoneella kirjautuessa oo koskaan haitannut mitään. :D

Sheidi

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #67 : 01.11.2015, 14:31 »
Tottakai mulla on sielläki :) samal nimimerkillä kun täällä..


Karma

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 99
  • Miu mau.
  • Galleria
    • Kumikisu
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #68 : 01.11.2015, 15:11 »
Mischief -nimimerkillä ollut siellä jo jokusen tovin muodostamassa viha/rakkaus-suhdetta sivustoon.

Mei

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #69 : 01.11.2015, 16:03 »
Mischief -nimimerkillä ollut siellä jo jokusen tovin muodostamassa viha/rakkaus-suhdetta sivustoon.
Hei mä muistan kun rekkasin aikoinani ja törmäsin suhun ja olit tosi söpö ja kaunis!

Twosome8588

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #70 : 01.11.2015, 16:15 »
Mekin ollaan oltu pariprofiililla jo pitkään siellä, vuodesta 2009 asti. Kun kuvaillaan, niin kuvat menee sekä sinne että fetlifeen,tänne sekä muille vastaaville sivustoille. ;)
Nimimerkkihän on kaikessa yksinkertaisuudessaan Twosome. ;)

HerrMann

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #71 : 01.11.2015, 16:53 »
Itse rekisteröin tunnuksen sivustolle joulukuussa 2006. Koska te liityitte sivustolle?

Karma

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 99
  • Miu mau.
  • Galleria
    • Kumikisu
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #72 : 01.11.2015, 16:57 »
Jaa muistankin sut HerrManni sieltä, eiks me neuvottu sua porukalla uutena tulokkaana? Vonkasit sillon kyllä kaikilta aika paljon. :P

Ja fraktaalia, itse olet. <3

HerrMann

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #73 : 01.11.2015, 17:11 »
Jaa muistankin sut HerrManni sieltä, eiks me neuvottu sua porukalla uutena tulokkaana? Vonkasit sillon kyllä kaikilta aika paljon. :P

Joo mä oon vieläkin ihan tulokas siellä. Enkä osaa vieläkään käyttää, koska joku on suunnitellut saitin todella sekavaksi. Piestä pitäis semmoset amatöörit!

Karma

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 99
  • Miu mau.
  • Galleria
    • Kumikisu
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #74 : 01.11.2015, 20:38 »
Jaa muistankin sut HerrManni sieltä, eiks me neuvottu sua porukalla uutena tulokkaana? Vonkasit sillon kyllä kaikilta aika paljon. :P

Joo mä oon vieläkin ihan tulokas siellä. Enkä osaa vieläkään käyttää, koska joku on suunnitellut saitin todella sekavaksi. Piestä pitäis semmoset amatöörit!

Nyt kun tästä päästiin puhumaan, niin tosiaan mm. sukupuoli- ja seksuaalisuuskategorioita sun muitakin olisi pitänyt vähän paremmin järjestää ja se TOP-lista jne. on vähän ongelmallisia tietyltä osin ja niin edespäin. Oiskohan ketään joka pystyisi tuossa pieksämisessä avustamaan meitä, jos nyt kukaan sattuu sitä suunnittelijaa tuntemaan?