Kirjoittaja Aihe: Alastonsuomi.com?  (Luettu 104865 kertaa)

Synti

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 160
  • Voroileva kisu
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #75 : 01.11.2015, 20:40 »
Vaihdoin AS:ssäkin nickin Synniksi..  ::)

Angelika

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #76 : 01.11.2015, 21:04 »
Jaa muistankin sut HerrManni sieltä, eiks me neuvottu sua porukalla uutena tulokkaana? Vonkasit sillon kyllä kaikilta aika paljon. :P

Joo mä oon vieläkin ihan tulokas siellä. Enkä osaa vieläkään käyttää, koska joku on suunnitellut saitin todella sekavaksi. Piestä pitäis semmoset amatöörit!

Nyt kun tästä päästiin puhumaan, niin tosiaan mm. sukupuoli- ja seksuaalisuuskategorioita sun muitakin olisi pitänyt vähän paremmin järjestää ja se TOP-lista jne. on vähän ongelmallisia tietyltä osin ja niin edespäin. Oiskohan ketään joka pystyisi tuossa pieksämisessä avustamaan meitä, jos nyt kukaan sattuu sitä suunnittelijaa tuntemaan?

Mä voin ehkä tulla avustamaan  O:-)
Tai leikitään siin vaikka pervosirkusta tai jotain ja syötetään suunnittelija/-t leijonille tai jotain

HerrMann

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #77 : 01.11.2015, 21:13 »
Jaa muistankin sut HerrManni sieltä, eiks me neuvottu sua porukalla uutena tulokkaana? Vonkasit sillon kyllä kaikilta aika paljon. :P

Joo mä oon vieläkin ihan tulokas siellä. Enkä osaa vieläkään käyttää, koska joku on suunnitellut saitin todella sekavaksi. Piestä pitäis semmoset amatöörit!

Nyt kun tästä päästiin puhumaan, niin tosiaan mm. sukupuoli- ja seksuaalisuuskategorioita sun muitakin olisi pitänyt vähän paremmin järjestää ja se TOP-lista jne. on vähän ongelmallisia tietyltä osin ja niin edespäin. Oiskohan ketään joka pystyisi tuossa pieksämisessä avustamaan meitä, jos nyt kukaan sattuu sitä suunnittelijaa tuntemaan?

Mä voin ehkä tulla avustamaan  O:-)
Tai leikitään siin vaikka pervosirkusta tai jotain ja syötetään suunnittelija/-t leijonille tai jotain

Saanko tulla katsomaan tätä pieksemis esitystä? Otan omat popcornit mukaan!

Karma

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 99
  • Miu mau.
  • Galleria
    • Kumikisu
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #78 : 01.11.2015, 21:19 »
Jaa muistankin sut HerrManni sieltä, eiks me neuvottu sua porukalla uutena tulokkaana? Vonkasit sillon kyllä kaikilta aika paljon. :P

Joo mä oon vieläkin ihan tulokas siellä. Enkä osaa vieläkään käyttää, koska joku on suunnitellut saitin todella sekavaksi. Piestä pitäis semmoset amatöörit!

Nyt kun tästä päästiin puhumaan, niin tosiaan mm. sukupuoli- ja seksuaalisuuskategorioita sun muitakin olisi pitänyt vähän paremmin järjestää ja se TOP-lista jne. on vähän ongelmallisia tietyltä osin ja niin edespäin. Oiskohan ketään joka pystyisi tuossa pieksämisessä avustamaan meitä, jos nyt kukaan sattuu sitä suunnittelijaa tuntemaan?

Mä voin ehkä tulla avustamaan  O:-)
Tai leikitään siin vaikka pervosirkusta tai jotain ja syötetään suunnittelija/-t leijonille tai jotain

Saanko tulla katsomaan tätä pieksemis esitystä? Otan omat popcornit mukaan!

Jee kivaa! Mä en oikeestaan oo kauheesti ketään pieksänytkään koskaan niin hyvä nähdä miten se tehdään, kun eihän oppi ojaan kaada. Mut sirkusta on aina kiva leikkiä! Käyköhän toi suunnittelija jossain bileissä ikinä jos sen sais joku kiinni sirkusta varten...

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 333
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #79 : 03.11.2015, 13:15 »
Kai tämä täytyy käydä tsekkaamassa? Tiedä sitten josko tällä samalla nikillä, varsinkin jos kuvia laittaa.

Twosome8588

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #80 : 04.11.2015, 14:57 »
Niin ja kaveriksi saa toki pyytää AS:ssä jos haluaa mut kantsii vinkata että tän kautta on löytäny meen profiilin niin ehkä hyväksytäänkin ;)
Ja kuvia saa toki kommentoida... ;D

Halajan

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #81 : 22.12.2015, 16:46 »
Minä AS:n kautta löysin tämän paikan. Mielenkiintoiselta vaikuttaa ja jotenkin kanssakinkyjen online-seurakin lohduttaa :)

jorma.tulivasara

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #82 : 07.02.2016, 03:05 »
tuli pari vuotta sitten notkuttua siellä paljonkin, muutamassa miitissäkin kävin, mut aikaa myöden kiinnostus lopahti. liikaa pelkkää vaniljaa, älytöntä draamaa pikkujutuista ja koska käyttäjistä tais 80% olla miehiä, ni miehenä ihmisiin tutustuminen oli aika hankalaa..

senkin lisäks, et käyttöliittymä ei oo kovinkaan moderni ja oli melko buginenkin..

ehkä pitäs antaa uus mahdollisuus pitkästä aikaa.. :)

sarahardy

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #83 : 20.04.2016, 11:40 »
Minä AS:n kautta löysin tämän paikan.

Sama juttu!  :)

Eloveena

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #84 : 20.04.2016, 12:25 »
_Eloveena_ Aika kattava kuva paketti tullut latailtua :)

vctr

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #85 : 20.04.2016, 16:22 »
Se on ihan ihmeellinen paikka ja käyttöliittymä on tosiaan ihan omaa luokkaansa. Tosi outoa mennä moiseen härskiin paikkaan asiallisten pervofoorumeiden jälkeen.

quipu

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #86 : 20.04.2016, 20:09 »
Tosi outoa mennä moiseen härskiin paikkaan asiallisten pervofoorumeiden jälkeen.
Melkoinen määrä tuli aikoinaan kyllä kaikenlaisia yhteydenottoja ja kommentteja kuvaan. Eli jos olisi totta,että kaikenlaiset, härskitkin,kommentit parantavat itsetuntoa,olisin ihan suatanan terve kuin pukki. Paisui kai ego niin paljon että tuli jättäydyttyä poikkee :D
(kuvassa ei näkynyt paljaana mikään ;D )

chilinen

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #87 : 20.04.2016, 21:04 »
Kannattaa myös olla varovainen, muut voivat laittaa sinne kuvia nimelläsi/nikilläsi ilman, että tiedät ellei joku tuttu ilmianna

allegoria

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #88 : 20.04.2016, 22:08 »
Menettääks jotain jos ei ole tuolla:D

Olen kuullut tuosta monesti, mutta ei taida antaa paljoa jos ei kiinnosta (alaston)kuvata itseään, olen mieluummin katselupuolella, mutta alastomien vieraiden ihmisten loputon kuvakavalkadi alkaa muistuttaa anatomian vihkosta varsin nopeasti, kuin mitään "oooh" kokemusta. Luulisin.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #89 : 20.04.2016, 23:04 »
Menettääks jotain jos ei ole tuolla:D

Olen kuullut tuosta monesti, mutta ei taida antaa paljoa jos ei kiinnosta (alaston)kuvata itseään, olen mieluummin katselupuolella, mutta alastomien vieraiden ihmisten loputon kuvakavalkadi alkaa muistuttaa anatomian vihkosta varsin nopeasti, kuin mitään "oooh" kokemusta. Luulisin.

Naisena menetät lähinnä loputtoman määrän puhuvia kyrpiä, jotka haluavat tutustua sinuun tai reikiisi.