Kirjoittaja Aihe: Vielä kuvista..  (Luettu 4459 kertaa)

FatamorgaNa

  • Vieras
Vielä kuvista..
« : 07.09.2011, 15:20 »
Onko tällä hetkellä mahdollista selata yhden ihmisen postaamat kuvat kerralla? Saan ne siis näkyviin kyllä pieninä kuvakkeina, mutta kun niitä ryhtyy tutkimaan niin joutuu aina palaamaan takaisin edelliselle sivulle ja taas klikkaamaan uutta kuvaa. Mikäli klikkaa "seuraava kuva" joutuukin takaisin Galleriaan jossa siis muidenkin kuvat ovat..  ;) meneekö jo liian vaikeaksi?

Marimintti

Vs: Vielä kuvista..
« Vastaus #1 : 07.09.2011, 15:35 »
En ole ihan varma ymmärsinkö kysymyksen vaikka vyötärö-peffa -suhde on kohdillaan. (http://www.voice.fi/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=29640&cat=26). Itse olen avannut kuvan uuteen välilehteen ja avannut uuden kuvan sitten sieltä edelliseltä sivulta. Sellaista selaustoimintoa kuva kuvalta en ole löytänyt. Onneksi ei tule noita kuvia paljoa selattua, melkoista säätämistä se on.

Hermes

  • Vieras
Vs: Vielä kuvista..
« Vastaus #2 : 07.09.2011, 16:22 »
Marimintti vastasikin jo sen saman mitä meinasin ehdottaa; uuteen välilehteen vaan, välttyy ainakin siltä takaisin klikkailulta.

FatamorgaNa

  • Vieras
Vs: Vielä kuvista..
« Vastaus #3 : 07.09.2011, 16:40 »
ok, kiitän=)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Vielä kuvista..
« Vastaus #4 : 12.09.2011, 10:38 »
Kuvat ladanneen henkilön profiilista löytyy linkki hänen postaamiinsa (floodaamiinsa) kuviin. Se löytyy avatarkuvan alapuolelta, vähän oikealle. Linkissä lukee "galleriakuvat".

Tämä lienee vastaus alkuperäiseen kysymykseen.

FatamorgaNa

  • Vieras
Vs: Vielä kuvista..
« Vastaus #5 : 12.09.2011, 12:09 »
Snadisti,

no ei ihan. Tuon toiminnon olin toki jo löytänyt, ongelma olikin siinä ett'ä sen jälkeen niitä ei voi katsella klikkaamalla peräjäljeen. JOutuu pomppimaan takaisin.