Kirjoittaja Aihe: Ilta Dommeille 26.3.2011  (Luettu 12006 kertaa)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Ilta Dommeille 26.3.2011
« : 12.03.2011, 08:59 »
On tullut kyselyjä pystyisinkö järjestämään taas kerran yhteisen illanvieton Dommeille. Siispä tuumasta toimeen ja tehdään tämä.
Näitä on ollut aikaisemminkin ja lähinnä tiensä alussa oleville Dommeille kannustus ja rohkaisu sekä myös opetusillanviettoina. Sekä olla vain yhdessä jutellen kinkyasioita naisten tapaan
(miehet sanoo tätä juoruiluksi ;D ).

Siis aloitteleville auktoriteeteille kannustus/opettelu/yhdessäoloilta.
Toki saa mukaan tulla myös niitäkin, jotka jo tietävät mitä tekevät.

Mukana on kivunkestävä ihana miessub, jonka iholle päästään harjoittelemaan erilaisten piiskojen hallintaa. Myös muuta kivun tuottamista.
Hän voi olla kohde myös köysissä.
Niitit kuuluvat asiaan ja niitä olisi tarkoitus myös kokeilla.
Neuloja niille, ketkä tuntevat mielenkiintoa siihen alueeseen.
Ja kaikenlaista muutakin mitä nyt vain mieleen tulee. Eikä pelkästään tekniikkaa vaan yritetään ottaa mukaan myös Bdsm:n syvempi puoli.

Strappeja ja dildoja löytyy myös. Mikäli on kiinnostusta seksuaalisuuden käyttöön Bdsm:ssä, siitäkin voidaan puhua yhdessä.

Jos ilmoittautuneita tulee paljonkin, saan mukaan todennäköisesti myös toisen subin joka toimii meille Ladyille kohteliaana palvelijana ja tarjoilijana.

Halukkaat ja kiinnostuneet voivat laittaa minulla yksityisviestiä meiliin. Sitä kautta annan tarkemman osoitteen ja vastaan kyselyihin.

Paikka on Espoon alueella kaikenlaisine kinkyvälineineen alkaen hierontapöydästä ja seinälle juuri toista viikkoa sitten saatu X-ristikin.

Ajankohta maaliskuun lopulla.

Ehdotan lauantaita 26.3. Alkaen klo 16

Tämä voi muuttua jos enemmistölle sopii joku muu päivä.

Smooth

  • Vieras
Vs: Ilta Dommeille 26.3.2011
« Vastaus #1 : 12.03.2011, 09:20 »
Ilmoittelethan kun saatte päivän vahvistetuksi, linkitämme kalenteriin. Tai oikeastaan, tapahtuman lisääjä pystyy sen myös tekemään mutta voimme mekin tehdä tapauksessa jos on jotain epäselvää :)

Glori

  • Vieras
Vs: Ilta Dommeille 26.3.2011
« Vastaus #2 : 18.03.2011, 17:22 »
Näitä on ollut aikaisemminkin ja lähinnä tiensä alussa oleville Dommeille kannustus ja rohkaisu sekä myös opetusillanviettoina. Sekä olla vain yhdessä jutellen kinkyasioita naisten tapaan
(miehet sanoo tätä juoruiluksi ;D ).

Siis aloitteleville auktoriteeteille kannustus/opettelu/yhdessäoloilta.
Toki saa mukaan tulla myös niitäkin, jotka jo tietävät mitä tekevät.


Olin viimeksi mukana ja olen iloinen siitä. Melkoisen kokemattomana, mutta kokeilunhaluisena, oli kiva tutustua erilaisiin välineisiin.
Kokemustakin minulle on kertynyt vain yhdestä subista, joten oli kiinnostavaa tarkkailla itseä, miltä vieraan subin koskeminen/piiskaaminen tuntui  ;)  Mukavasti illan aikana sai ideoita ja vahvistusta omille ajatuksille ja fiiliksille. Juttelu naisten tapaan oli ainakin minulle tärkeää. Harvemmin kun missään käy, niin seura missä voi avoimesti puhua oli ilahduttavaa.



KinkyB

  • Vieras
Vs: Ilta Dommeille 26.3.2011
« Vastaus #3 : 18.03.2011, 22:21 »
Komppaan Gloriaa, ja suosittelen. 
Olin itse viime kerralla mukana, ja uudestaan menossa.
Vaikka olen lähinnä sub, ajattelen niin, että ei oppi ojaan kaada  ;D
Jokaisen subinaisen sisällä asuu pieni Domme  ;D?  Eihän sitä koskaan tiedä
milloin tielle osuu "piiskattavan näköinen" mies 8)

Simone

  • Vieras
Vs: Ilta Dommeille 26.3.2011
« Vastaus #4 : 19.03.2011, 01:14 »
Samaan aikaan sattui nyt työ viikonloppu - eli ei onnistu tälläkään kertaa :-\
Toivottavasti näitä tulee vielä lisää, kovasti tahtoisin mukaan!

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Ilta Dommeille 26.3.2011
« Vastaus #5 : 19.03.2011, 10:00 »
Näitä tulee olemaan niin kauan kun kysyntää riittää.
Olen valmis järjestämään illan jopa yhden ihmisenkin kanssa.
On ihanaa kun voi samanhenkisten kanssa kokoontua yhteen ja puhua vapaasti mieltä askarruttavista asioita ja saada vastakaikua.

Mietin vain, että pitäisikö havaintoesineille laittaa korvatulpat siksi aikaa korviin kun ovat mallina. Eihän ole suotavaa, että miehet kuulevat mitä naisilla on mielessä.  ;)

bemad

  • Vieras
Vs: Ilta Dommeille 26.3.2011
« Vastaus #6 : 19.03.2011, 12:36 »
  Hyvä, että ilta dommeille tilaisuusksia järjestetään. Ei voi muuta kuin kunnioittaa, sillä monille naisille dominointi on vaikea aloittaa jo perhekasvatuksellisista syistä. Toivottavasti dominointi-iltoihin saadaan joskus mukaan myös taistelulajien ja hyökkäysten harjoittelua ja syventävää filosofiaa, erilaisia subeja jne. Steariinilla ja piiskalla ei pitkälle pötkitä. :D

KinkyB

  • Vieras
Vs: Ilta Dommeille 26.3.2011
« Vastaus #7 : 19.03.2011, 13:24 »

Mikä estää järjestämästä  ;)

bemad

  • Vieras
Vs: Ilta Dommeille 26.3.2011
« Vastaus #8 : 19.03.2011, 13:42 »

Mikä estää järjestämästä  ;)

  Taistelulajien opiskelu on aikaa viepää. Lisäksi osallistujien henkilökohtaiset taipumukset ja intressit ovat epäselviä. Oman kokemukseni saavana subiosapuolena mukaan kunnolliseen dommespaceen päästään vasta, kun naisella on fyysinen yliote mieheen.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Ilta Dommeille 26.3.2011
« Vastaus #9 : 19.03.2011, 15:06 »
  Toivottavasti dominointi-iltoihin saadaan joskus mukaan myös taistelulajien ja hyökkäysten harjoittelua ja syventävää filosofiaa, erilaisia subeja jne. Steariinilla ja piiskalla ei pitkälle pötkitä. :D
Käsitän tämän niin, että bemad haluaa tulla nyrkkeilysäkiksi Dommien iltapäivään.  :o

Itseasiassa tunti sitten olin nyrkkeilysäkin kanssa vastakkain harjoittelemassa erilaisten avareiden antamista sekä potkimista erilaisilla tyyleillä. (myös sinne haarojen väliin)
Kohde oli tällä kertaa eloton, mutta kuka tietää mitä tulevaisuudessa?  ;)

bemad

  • Vieras
Vs: Ilta Dommeille 26.3.2011
« Vastaus #10 : 20.03.2011, 04:11 »
Käsitän tämän niin, että bemad haluaa tulla nyrkkeilysäkiksi Dommien iltapäivään.  :o

  Olisihan se kiinnostavaa (pidetään tämä käsitys mielessä), mutten ole enää ihan
"käytettävissä ja vapaa", sikäli että minulla on jo oma tiukka paikkani omassa yhteisössäni, joka on hioutunut koettelemusten ja monien toimintasukupolvien kautta nykyiselle tasolle.

  Tulee myös huomioida, että kuulun SM-traditioon, jonka tyyppi on yleisesti melko
vieras. Monet asiat ovat meillä stereotypioihin nähden päälaelleen.

  Erilaisten SM-traditioiden yhdisteleminen (varsinkin kokemattomuuteen) on oikeasti melko vaativaa, ja tilanteesta paikan päällä syntyy helposti hulabaloo, lopputuloksena helposti vain kova hämmennys ja ehkä se, ettei yhteisymmärrys riitä pitämään "yhtä venettä". En haluaisi mitään mustasukkaisuusjuttuja kuitenkaan.

  No, olemukseni ja jo kokeneisuuteni linjamme subina olisi joka tapauksessa
ventovieraista siinä määrin ärsyttävää, että _toisen dommeistani pitäisi lähteä mukaan_. Yksin en varmaan ainakaan pystyisi tulemaan. Sivudommeni lähtisi varmaan kokeiluun, koska on tekee mitä vaan-tyyppiä, mutta vakituinen naisystäväni on mallin työnsä puolesta aika aikataulutettu ja muutenkin kierosti itsekäs outolintu (varmaan Suomen sekopäisin nainen), joka helposti torjuu tällaiset ideaalit oman idyllin häiriköintinä. Eräisiin kinkybileisiin ryhmältämme oli suunnitelmissa näytelmä, johon naisystäväni totesi omissa kenraaliharjoituksissamme, ettei varmaankaan tarvitse lähteä enää lauteille paskantamaan...

Lainaus
Itseasiassa tunti sitten olin nyrkkeilysäkin kanssa vastakkain harjoittelemassa erilaisten avareiden antamista sekä potkimista erilaisilla tyyleillä. (myös sinne haarojen väliin)
Kohde oli tällä kertaa eloton, mutta kuka tietää mitä tulevaisuudessa?  ;)

  No laitan tuosta avarihommasta toisen viestin.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Ilta Dommeille 26.3.2011
« Vastaus #11 : 25.03.2011, 20:41 »
Vielä on aikaa ilmottautua jos joku haluaa tulla mukaan.
Aamulla voin lähettää vielä yhteystietoja paikasta, mikäli uusia osallistujia.

Olen saanut paikalle KinkyKokin joka tekee alkuun meille Ladyille Espanjalaisia tapaksia. Punaviinin kanssa ne maistuvatkin, varsinkin kun hyvin vähissä vaatteissa oleva kokki tarjoilee ne meille taidolla ja tyylillä.
Nipistäminen kielletty.  ;)  ...tai no...mikä ettei, antaa mennä vain Ladyt.
Kokin ja subin syöttäminen sallittu.  ;)