Kirjoittaja Aihe: Kysymys subeille (ja miksei dominoivillekin)  (Luettu 11973 kertaa)

Intuitio

  • Vieras
Vähän pohjustusta ensin.

Olen nainen ja alistuvaa laatua.
Nykyään kun joku mies lähestyy todellisen maailman puolella ja kiinnostaa juttelun verran ainakin, teen melko pian selväksi että olen kinky. Vanilijasuhdetta en enää haluaisi, turha siis tuhlata kummankaan aikaa jos toista ei moinen kiinnosta.

Kerron vain olevani kinky, en sen tarkemmin ja aina on seuraava tokaisu ollut jotain tyyliin "No joo mä voisin hyvin kuvitella sut Dominana", tai vastaava jossa oletetaan mun dominoivan.

Eli onko muilla alistuvilla samoja kokemuksia että luullaan dominoivaksi?

millivilli

  • Vieras
Vs: Kysymys subeille (ja miksei dominoivillekin)
« Vastaus #1 : 08.11.2015, 23:20 »
Vaniljapuolen miehet kyllä. Joka julmetun kerta sama juttu. Luuleekohan ne, että subit ovat jotain nöyriä seinäruusuja?  ;D

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Kysymys subeille (ja miksei dominoivillekin)
« Vastaus #2 : 09.11.2015, 01:15 »
Jep, yleistä on ja lisättäköön, että myös moni kinky kovasti koittaa huudella (täälläkin) subityttöjä dominoimaan, tai ainakin sillon niitä(kin) vonkuviestejä yksärilootaan tipahteli, vaikka selkästi ilmoitin vielä silloin subi olevani ;)

Eli älä huoli, ei se katso ikää, sukupuolta, suuntautuneisuutta, kohdeyleisöä, taloudenhoitajaa... jne jne.. että luullaanko kinkyä Dominaksi tai ei. Subiksi taasen jos luulevat niin todennäköisesti luulevat että saavat antaa ympäri korvien 24/7 ja että oikeasti vielä nauttisit siitä..

Vanillapuolen kinkytietous tuntuukin olevan joko 50 shades tai sitten überDomina puolta... Että been there done that ;) tosin nykyään switchinä eivät nuo utelijat tai vonkaajat kummatkaan ole väärässä, koska voinhan olla kumpaa haluan, ja vonkaajalle, oli massu tahi subi tai vaikka se täysi jäätelö niin antasin varmaan ennemmin selkään kuin muuta ;) sillä kuitenkin että tuskin niitä massukoita muualla kontaktia ottaa kuin täällä ja eiköhän se profiilikin kerro että omistettu olen ;)

Synti

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 160
  • Voroileva kisu
  • Galleria
Vs: Kysymys subeille (ja miksei dominoivillekin)
« Vastaus #3 : 09.11.2015, 05:46 »
Se tuntuu olevan monen vaniljamiehen märkä uni, että nainen "alistaa" - eli käyttää seksileluna..  ::)
Ja kun ilmaiset olevasi (myös) dominoiva, niin siitähän se riemu repeää..

heinrich

  • Vieras
Vs: Kysymys subeille (ja miksei dominoivillekin)
« Vastaus #4 : 09.11.2015, 08:59 »
Niitä märkiä... Ja kuiviakin... Unosia lienee jos minkä sorttisia.
Ainakin ite oon ehtiny törmätä jos minkälaisiin...

Mutta varmastikkin noin lähtökohtaisesti oletusarvo "kinky-seksissä" noin "tän varsinaisen ""skenen"" ulkopuolelta" lienee toi roolien kääntö.
Eli se heikompi astia vetää nahkakorsetin päälle ja se liituraitaheppu konttailee jaloissa...

Ja juu...
Eipä juuri mullekkaan, johtunekko sitten ulkonäöstä, valtaisasta tilantäyttävästä egosta vai mistä hitosta, niin mimmit ei ihan ekana tuu kysyyn...
"alistuisitko juuri minulle...?"
Ehkäpä siitä alistuvasta miehestäkin on olemassa joku stereotypia...

Ai hitto...!
Mut enhän mä kaikkille mimmeille alistukkaan  ;D

Lily

Vs: Kysymys subeille (ja miksei dominoivillekin)
« Vastaus #5 : 09.11.2015, 09:44 »
jos esim täällä on merkintä "Dominoiva" niin eniten yhteyden ottoja tulee subi miehiltä, mutta aikaslailla masterismiehiltä, jotka mua paremmin tietää..tyyliin : sä ey oo vaan löytänyt kunnon alistajaa itelles, siks sä oot vielä Domina >:D
Tai että jos tykkää nuorista alistuvista/alistettavista, niin tupla ikäiset käsi ojossa kertomassa: et sä halua nuorta, ota mut , mä oon parempi..
Puhumattakaan siitä jos "etsimis"kohdassa profiilissa lukee juttuseuraa niin silti viestiä pukkaa, ja varsinkin tositarkoituksella seuraa ettiviltä..

Eli ei ihmiset aina viitsi ottaa selvää tai edes mieti mita sanoo tai kirjoittaa.. niitä oljenkorsia....

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kysymys subeille (ja miksei dominoivillekin)
« Vastaus #6 : 09.11.2015, 09:50 »
Muaki o joskus luultu dominoivaks, erittäin ärsyttävää. Taisin pistää niitä ämmiä turpaan, muistaakseni, tai sitten en.  ;D

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Kysymys subeille (ja miksei dominoivillekin)
« Vastaus #7 : 09.11.2015, 10:42 »
Kun mulla joskus luki roolina sub, niin yhteydenotot oli täällä aika fifty-fifty, määstereitä ja subeja. Määrittelemätön rooli tarjoili satunnaisia määstereitä mutta vähintään 90% on subeja. Sadisti tuottaa myöskin subien yhteydenottoja.
Vaniljamaailmassa mut kyllä kaikki näkee dommena, on aina nähny. Mutta se nyt ehkä johtuu mun luonteesta näin muutenkin. Enkä mä sitä oo koskaan pahalla ottanut, luontaisemmin se "kyykyttäminen" tulee, kuin alistuminen koskaan.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kysymys subeille (ja miksei dominoivillekin)
« Vastaus #8 : 09.11.2015, 11:08 »
Silloin kun kävin tiiviisti bileissä homppeli miehet tuli tykö kuulemma se oli minun us army look joka veti ja toi kuvan

miesten miehestä vääristyneenä kai sitä voisi kehunakin ottaa onhan homppelit muoti yms ikoneita eli olin aikaani edellä

ja kai tuo asuvalinta pelästytti ne harvat Dominat eli loose loose tilanne.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kysymys subeille (ja miksei dominoivillekin)
« Vastaus #9 : 09.11.2015, 11:48 »
Kerron vain olevani kinky, en sen tarkemmin ja aina on seuraava tokaisu ollut jotain tyyliin "No joo mä voisin hyvin kuvitella sut Dominana", tai vastaava jossa oletetaan mun dominoivan.

Se on jo edistystä yleissivistyksessä. Jokunen vuosikymmen taaksepäin "olen kinky" olisi varmaan aiheuttanut ensireaktion "pysy kaukana minun koirastani/lapsestani".  :))

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kysymys subeille (ja miksei dominoivillekin)
« Vastaus #10 : 09.11.2015, 12:16 »
Kerron vain olevani kinky, en sen tarkemmin ja aina on seuraava tokaisu ollut jotain tyyliin "No joo mä voisin hyvin kuvitella sut Dominana", tai vastaava jossa oletetaan mun dominoivan.

Se on jo edistystä yleissivistyksessä. Jokunen vuosikymmen taaksepäin "olen kinky" olisi varmaan aiheuttanut ensireaktion "pysy kaukana minun koirastani/lapsestani".  :))

Jokunen vuosikymmen sitten olisi tullut poliisit paikalle.
Ja tää ei oo ees vitsi.

 :o

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Kysymys subeille (ja miksei dominoivillekin)
« Vastaus #11 : 09.11.2015, 12:48 »
jos esim täällä on merkintä "Dominoiva" niin eniten yhteyden ottoja tulee subi miehiltä, mutta aikaslailla masterismiehiltä, jotka mua paremmin tietää..tyyliin : sä ey oo vaan löytänyt kunnon alistajaa itelles, siks sä oot vielä Domina >:D

Mutku maskuliinisuus kärsii kun näkee dominoivan naisen. :P

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kysymys subeille (ja miksei dominoivillekin)
« Vastaus #12 : 09.11.2015, 13:19 »
Jokunen vuosikymmen sitten olisi tullut poliisit paikalle.

Vuodesta 1999 vuoteen 2007 asti eka reaktio kommenttiin "olen kinky" olisi "Vau, leviääkö sinullakin perse niin kuin Goatsella?"

Vuodesta 2007 aikaan ennen 50 Shades of Greyn suosiota eka reaktio kommenttiin "olen kinky" olisi ollut "älä nyt ainakaan minun päälleni pasko tai oksenna", kiitos 2 Girls 1 Cupin.

Intuitio

  • Vieras
Vs: Kysymys subeille (ja miksei dominoivillekin)
« Vastaus #13 : 09.11.2015, 18:09 »
Kiitos vastauksista.

Mukava kuulla että en ole ainoa väärin tulkittu.
Ikäänkuin lohdullista :)

Vastailujenne pohjalta päädyin seuraavaan:
Ehkä se osittain johtuu vanilijapuolen tiedottomuudesta ja varmaan myös ulosannistani. Seinäruusuahan ei minusta saa ;)

kollih

Vs: Kysymys subeille (ja miksei dominoivillekin)
« Vastaus #14 : 09.11.2015, 21:22 »
Sorry, jos lipsuu vähän alkuperäisestä aiheesta mutta kiinnostaisi tietää, missä vaiheessa porukka yleensä ottaa esim treffailu-kumppanin kanssa kinkyytensä puheeksi?

Veikkaisin myös, että vaniljapuoli kokee kohteliaammaksi "olettaa" nainen dominoivaksi. Dominaa pidetään kuitenkin yleisesti itsevarmana, vahvana jne. Eli ei haluta antaa ainakaan missään nimessä sovinistista kuvaa itsestä. Fiksuin vastaus lienee kuitenkin olisi vaan pyytää kertomaan lisää :)