Kirjoittaja Aihe: Osaatko sinä?  (Luettu 68727 kertaa)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #15 : 07.01.2012, 18:51 »
Oikoluku (minua on kutsuttu "käveleväksi kieliopiksi" ja luku- sekä kirjoitustaitoani on muutenkin kehuttu). Toki teen itse foorumeille kirjoittaessani jonkin verran kirjoitus- ja kielioppivirheitä, josta syytän väsymystä, likaisia silmälaseja ja sitä, että kirjoitan paljon myös englanniksi, joten joskus saatan kirjoittaa vahingossa englantia suomen kielioppisäännöillä tai suomea englannin kielioppisäännöillä, mikä näkyy mm. välimerkkien käytössä. Jos silti pitää jotain vähänkin virallisempaa tekstiä saada aikaan, niin silloin minulla on kielipoliisin punakynä ojossa. Osaan myös löytää teksteistä erilaisia tulkintatapoja, joten jos et halua antaa tekstilläsi väärää mielikuvaa, niin voin yrittää vilkaista tekstiäsi.

Suurtalouskokin perusopinnot minulla on suoritettuina (joskin työkokemusta vain työssäoppimisesta), joten jos on jotain siltä alalta kysyttävää, niin saatan osata vastata. Myös tavalliselta ravintolakokkipuolelta tietotaitoa jonkin verran.

Tässäpä kai kaikki "erityisosaaminen". Osaan toki saanut lukuisia kertoja neuvoa monia ihmisiä eri nettisivuillla mm. wikiartikkelien laatimisessa sekä GIMPin ja Adblock Plussan käytössä, mutta luulenpa että täällä moni osaa täällä nekin neuvoa minua paremmin ja "nörtimmin".

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 620
  • Galleria
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #16 : 21.01.2012, 18:58 »
Minun ydinalueitani joita voi mainita ovat

* Tapahtumien järjestäminen, organisointi
* Diettikokkaus

KidBionic

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 93
  • Member of DNGN
  • Galleria
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #17 : 23.01.2012, 20:47 »
Melkolailla kaikki lukkoihin liittyvä on hallussa työn puolesta ja metalli/puutyöt on tuttuja duunista, sekä harrastuksista

(ja löytyy pieni puutyöverstas työkoneineen, jotka on kokeillusti soveltunut kinkytarvikkeidenkin valmistukseen  ;D )

minna

  • Vieras
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #18 : 24.01.2012, 22:54 »
Osaan ammattini puolesta laittaa hiuksia sekä meikata/maskeerata.
Osaan siis "tavallisen" salonkikaunistautumisen, että kykenen tekemään sinusta esim. mörön tai vaikka satujen prinsessan, aina tapahtuman  mukaan. Teen töitäni myös kotona Kalliossa ja  minut voi myös tilata keikalle.

PS. Personal trainerille olisi taas tarvetta näin kesän kynnyksellä. Jos omaat tietoa ja taitoa ja osaat luoda toiselle itsekuria niin yksäriä voi laittaa.  :)

« Viimeksi muokattu: 24.01.2012, 23:56 kirjoittanut minna »

rublover

Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #19 : 26.01.2012, 22:00 »
maalaus(auto,teollisuus,rakennus), 3d mallintaminen, autoremppa.

stinger

  • Vieras
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #20 : 21.05.2012, 09:46 »
Hei täällä uusi osaaja ilmoittautuu :) Ominta alaa on seuraavat:
-stailaus ja ompelu
-hiusten värjäys ja permanenttaus (itse tekeminen tai neuvominen, erikoisesti olen perehtynyt vaalentamiseen ja vaalennetun hiuksen tummentamiseen)
-musiikki, (soittaminen ja virittäminen)
-terveydenhoito-ohjeet, wellness


Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 673
  • I´m really bad..
  • Galleria
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #21 : 02.06.2012, 23:01 »
Lisätään joukkoon:

Osaan seuravia

Kaikki moottoriajoneuvot ruoholeikkurista panssarivaunuhin. Moottoripyörät erittäin rakkaita  >:D

Metallityöt, mm hitsaukset, sorvaukset

Veitsien valmistus.

Erä, retkeily, survival.

Armejan liittyvät jutut.

teme

Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #22 : 27.08.2012, 10:12 »
Kaikenlainen välineiden, laitteiden, ym. rakentaminen ja valmistaminen sekä sähkötyöt. Materiaaleina (yleisimmin) puu, metalli, nahka ja muovi.

Purppura

Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #23 : 27.08.2012, 11:29 »
Kääntäminen ja tulkkaaminen, kieliparina japani-suomi.  Suomi-japani onnistunee myös, mutta vaatii enemmön aikaa.

Naya

Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #24 : 28.08.2012, 23:39 »
Kääntäminen, (suomi-englanti-suomi ja suomi-ruotsi-suomi), sekä nettisivujen html- ja css-koodaus (selkokielellä: teen perussivuja/sivustoja, en esim. chatteja tai foorumeita ym.) luonnistuvat.

kanji

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 95
  • Galleria
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #25 : 30.08.2012, 18:16 »
Minulta käy kumiaskartelu/kumivaatteiden teko ja korjaus, eli nykimään hihasta jos on kysyttävää

Jake

Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #26 : 23.11.2012, 17:36 »
Osaan roudata asioita paikasta toiseen  8) , ajaa isoakin autoa (sellaista ei tosin ole) ja järkkärikorttikin löytyy.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #27 : 23.11.2012, 18:22 »
Sitä sun tätä mutta jotain erityisemmin.

Erillaisten maa/vesi kukuneuvojen ajaminen ABC.CE kortilla.
Ei tällä hetkellä omaa kalustoa siihen, mutta metrejä kuitenkin jokunen takana.

Korjaus ja mahdollisesti huoltoneuvontaa:
-mp
-mönkijät
-perämoottorit/moottoriveneet. (vaikka huoltokoulutusta)
(-auto suurin varauksin)
-radio ohjattavat sähköiset maa ja vesikukuneuvot (lelut)
-yms. pärisevät masiinat.

ns. 'vippi'/esittely tapahtuman järjestäminen vaikka ulkona.
Ajo-opetusta voin antaa harrastemielessä:
-auton talviajo/nopea ajo (ei jo kokeneille kilpakuskeille).
-mp
-mönkijä
-moottorivene

Tarvittaessa (elämys) ajokyyditystä autolla mp:llä.
Riippuen onko kalustoa siihen juuri silloin olemassa, nykyään harvemmin.

Jake

Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #28 : 23.11.2012, 19:53 »
Uhohtu mainita kaikenlaisten ryhmäytymisharjoitteiden/leikkien vetäminen menee milloin vaan, siinä olen kova ammattilainen...!  :love:

Glori

  • Vieras
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #29 : 24.11.2012, 15:30 »
Aika paljon on osaajia jo ilmoittautunut :) Ovathan kaikki lukeneet ketjun avausviestin? Tähän ketjuun on tarkoitus ilmoittautua, vain jos on valmis auttamaan muita ja tarjoamaan omaa osaamistaan muidenkin hyväksi. Toki oman jaksamisen/ehtimisen puitteissa. Tiedän ainakin muutaman saaneen apua tarvitessaan :)



Perustamme BDSM-foorumiin osaajapankin. Ilmoittaudu mukaan jos omaat tietotaitoa erilaisista asioista ja haluat auttaa muita joko ohjeillasi tai tekemällä työn itse.

Kaikenlaiselle osaamiselle on tarve. Ompelu, valokuvaus, hitsaus, puutyöt. Mentorointi, välineet, sähkö, tekniikat. Laitteet, remonttiapu tai vaikka vankka kokemus bileiden järjestämisestä.

Vastaa suoraan tähän tai laita ylläpidolle viesti. Kerro mitä osaat ja voit tehdä, sekä vaikutusalueesi. Kokoamme niistä osaajapankin foorumille.

Kiitos  :)