Kirjoittaja Aihe: Osaatko sinä?  (Luettu 68478 kertaa)

tiku

  • Vieras
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #30 : 10.12.2012, 19:34 »
Jos joku tarvitsee apua veneiden kanssa (purje - tai moottori) niin kokemusta löytyy lasikuitutöistä ja koneiden huollosta aina vahaukseen ja muuhun hifistelyyn asti.

Oikeastaan kaikki hommat veneilyn puitteissa on tuttuja, taidot tullut hankittua omalla kalustolla joka vieläkin toimii niin kai sitä jotain osaa...

sub_m

  • Vieras
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #31 : 13.12.2012, 16:05 »
Laitetaampa jotain osaamista, korjaan lähes kaikki tekniset vehkeet ( taskulampusta kaivinkoneeseen), hitsaustyöt. Puusta olen tehnyt mm, kylpytynnyrin johon mahtuu helposti 12 aikuista.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #32 : 13.12.2012, 16:23 »
Minä korjailen plkupyöriä ja elektroniikka tietsikkojen lisäksi. Vaikken minä ole aivan kädetön missään muussakan väsäämisessä.

Earthend

  • Vieras
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #33 : 26.01.2013, 02:28 »
Mut vois vaikka lisätä valokuvausosaajiin :)

Jake

Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #34 : 13.02.2013, 22:33 »
Tämä tuli mieleeni, muutkin amikset tekee kun kyselee, hinta sopii usein vaikkapa opiskelijankin kukkarolle... ja tiedän että kinkympääkin matskua on tehty...  :)

http://www.hs.fi/kaupunki/Opiskelijavoimin+syntyy+vaikka+nunnankaapu/a1360301079543

Earthend

  • Vieras
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #35 : 15.02.2013, 23:42 »
Katsoin huvikseni läpi valokuvaajiksi ilmoittautuneiden profiilit, ja ainoastaan Calitrilla oli portfolioksi laskettava valikoima kuvia Baarissa.. Suosittelisin kyllä kaikkia asianomaisia lisäämään galleriaan jotain kuvia joista saa käsityksen kuvaustyylistä ja -taidoista, jos palvelujaan haluaa täällä tarjota :)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #36 : 19.02.2013, 20:01 »
omallakohdalla termi moniosaaja olisi varmaan sopivin  O:-)

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #37 : 12.03.2013, 14:54 »
Minä korjailen plkupyöriä ja elektroniikka tietsikkojen lisäksi. Vaikken minä ole aivan kädetön missään muussakan väsäämisessä.

Unohtui muuten että saan laillisesti tehdä myös sähkötöitä.

K-nix

  • Vieras
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #38 : 11.06.2013, 03:56 »
Mitä jos ketjua tarkistettaisiin ja poistettaisiin "vieraat"? Heitä ei oikein saa kiinni.

r_863

  • Vieras
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #39 : 19.06.2013, 11:51 »
Tietokoneet, ohjelmointi tietyin varauksin, elektroniikka, metallityöt, puutyöt, rakennus, autot, hifi (auto ja koti) ja oikeastaan kaikki mitä haluan. Sähkötkin tiettyyn rajaan asti vaikka koulutusta siihen ei ole.

Poraaja

  • Vieras
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #40 : 19.06.2013, 13:27 »
Jokapaikanhöylä.
Autot yleisesti, hitsaus, kivi- ja maarakennustyöt, kuvankäsittely, kuntosaliharjoittelu.

En ole ammattilainen muissa kun noissa kivihommissa, mutta aikalailla paljon on tähän ikään tullut puuhattua. Aina saa ja kannattaa kysyä, jos on pulmatilanteita.

Aino

  • Vieras
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #41 : 20.06.2013, 10:25 »
Minä ompelen, teen sitä ihan työkseni.

Rakkainpia ompelutöitä ovat takit. Eli jos kaupan takkivalikoima ei miellytä, niin minulta saa tilattua just itselleen sopivan. Korsettien ompelusta haluan oppia paljon lisää, niiden tekemisessä olen harjoitus-asteella, ja harjoittelu tunnetusti tekee metsurin... eikun mestarin:)


muoks. outo lause.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2013, 10:31 kirjoittanut Aino »

Hermes

  • Vieras
Vs: Osaatko sinä?
« Vastaus #42 : 22.07.2013, 11:39 »
Osaajalistaa entisessä muodossaan ei enää teknisistä syistä voida jatkaa.

Nyt perustettu uusi alue on jaettu eri kategorioihin. Uudet ilmoittautumiset oman kategorian alle vastauksena aloitusviestiin. Myös aikaisemmin ilmoittautuneet saisivat mielellään lisätä itsensä uuteen systeemiin, tai tarkistaa vieläkö oma avuntarjous on voimassa. Vanhentuneen ilmoituksen voi poistaa raportoimalla viesti ylläpidolle.

Kun tarjoat osaamistasi, ilmoitathan myös vaikutusalueesi!