Kirjoittaja Aihe: Erilaista erotiikkaa  (Luettu 28537 kertaa)

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #30 : 01.12.2015, 14:03 »

Eikä tietysti myyttinen TruMaster ole ikinä toisten tarkastelun tai nautinnon kohde, vaan absoluuttinen tekijä joka hallitsee kaikkia tilanteita, mukaan lukien välikäden kautta internetissä tapahtuvat tilanteet. TruMaster ei ole tunteva tai edes ajatteleva olento, vaan universumin mandaattia toteuttava itseään syöttävä tapahtumaketju.

TRUEMASTER-kortti, ja vielä typolla, nyt vasta vaikka ollaan jo toisella sivulla keskustelussa.

Näistä sais kivoja kuvia pikkusiskolle, reppanat ojentelemassa TRUEMASTER-korttia foorumilla. Vaikkapa oikein kollaasi, jossa ensimmäisessä kuvassa otetaan kortti esille, seuraavassa huulia lipoen sen käyttöä suunnitellaan ja kolmannessa kuvassa kortti ojennetaan toisella kädellä, toisen ollessa omissa housuissa.

IKRM

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #31 : 01.12.2015, 14:26 »

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #32 : 01.12.2015, 14:35 »

Eikä tietysti myyttinen TruMaster ole ikinä toisten tarkastelun tai nautinnon kohde, vaan absoluuttinen tekijä joka hallitsee kaikkia tilanteita, mukaan lukien välikäden kautta internetissä tapahtuvat tilanteet. TruMaster ei ole tunteva tai edes ajatteleva olento, vaan universumin mandaattia toteuttava itseään syöttävä tapahtumaketju.

TRUEMASTER-kortti, ja vielä typolla, nyt vasta vaikka ollaan jo toisella sivulla keskustelussa.

Näistä sais kivoja kuvia pikkusiskolle, reppanat ojentelemassa TRUEMASTER-korttia foorumilla. Vaikkapa oikein kollaasi, jossa ensimmäisessä kuvassa otetaan kortti esille, seuraavassa huulia lipoen sen käyttöä suunnitellaan ja kolmannessa kuvassa kortti ojennetaan toisella kädellä, toisen ollessa omissa housuissa.

IKRM

Oletko miettinyt koskaan, miksi se kohdallasi aina pelataan? Yleensä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. :)

Aino

  • Vieras
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #33 : 01.12.2015, 14:48 »
reppanat ojentelemassa TRUEMASTER-korttia foorumilla. Vaikkapa oikein kollaasi, jossa ensimmäisessä kuvassa otetaan kortti esille, seuraavassa huulia lipoen sen käyttöä suunnitellaan ja kolmannessa kuvassa kortti ojennetaan toisella kädellä, toisen ollessa omissa housuissa.

Ideahan on aivan mainio!!!!  ;D Wau!

*

Mainio on myös kolumni, just tuollaisena kuin se on.

Tässä keskustelussa on myös nostettu esille varmasti ihan relevantteja pointteja. Dominoiva/sadisti joutuu kiinnittämään huomiota kohteen reaktioihin. Sessiossa on pakko pitää jonkinlainen kontrolli omaan toimintaan. Ja näistä johtuen myös kuvauksista tulee sellaisia "kuin joku tarkkailisi tilannetta ulkopuolelta".

Mutta ei se (ainakaan minun kohdallani) ole koko totuus.

Uuden ihmisen kanssa on juurikin niin, että huomio keskittyy siihen kohteeseen, ja jopa oma nautinto jää vähemmäksi. Itse nautin siitä, kun opin tuntemaan kumppanini/kohteeni/masokistini reaktioita ja rajoja pikkuhiljaa enemmän, ja pystyn vapauttamaan osan siitä kontrollista. Mitä tutumpi vastapari, sitä enemmän (minun kanssani) seksissä mennään vaistojen varassa, ja vähemmän suunnitelmallisesti/teknisesti/jne. Tutun ihmisen kanssa pinnalle uskaltaa päästää sen toisen kivusta ja kärsimyksestä nautintonsa saavan elukan, josta uuden ihmisen kanssa on nähty ehkä häivähdyksiä.

Tästä johtuen sadistinen nautinto minussa on aina hyvin henkilökohtaista ja juuri sen kumppanin kanssa jaettavaa. Sen julkisiksi sanoiksi tai kuviksi ikuistaminen on kuin näyttäisi itsestään jotain liikaa, paradoksaalisesti, kuin näyttäisi itsestään jotain liian herkkää.

Tilannetta ei helpota se, että sadistinen nainen ei varsinaisesti ole järin hyväksytty ihan noin ylipäätään seksuaalisena olentona. BDSM piireissä sadisti/dominoivat naiset nähdään mielellään korkeissa koroissa, korseteissa, jotenkin viileän julmina. Lima ja kiima ja eläimellinen nautinto ja paljaus ei oikein sovi siihen.

Olen myös tälläkin foorumilla lukenut kannanottoja, joiden mukaan sadisti-nainen ei ole sovelias äidiksi. Joiden mukaan luonnossa ei ole dominoivia naaraita. Rivien väliin muistetaan laittaa maininta, että luonnotontahan se on. Että nainen. Hyhhyh. Mutta on se sitten ok, jos sillä on hame päällä ja korkokengät ja se osaa teknisesti käyttää ruoskaa oikein. Tästäkin, ja ihan omasta persoonastani, johtuen, minun täytyy tuntea ne, joille paljastan syvemmin seksuaalisuuttani, aika hyvin. Jotta voin luottaa siihen, että kun makaamme hikisinä toisiimme kietoutuneina, minun pahoinpitelyni merkit sen toisen ihossa, kun minä olen paljaimmillani, se on ok. Enemmän kuin ok.

*

Kyllä on rehellisyyden nimissä myönnettävä, että ainakin itselleni D.n pukeutumisella on merkitystä.
Ainakin alkuunsa...
Suhteen syventyessä garderobin merkitys vähenee.
Eli ei sille "villasukka-Dominalle" alistuminen mitenkään erikoista olisi.
Hän olisi jo paikkansa saavuttanut... ;)

Tähän on vähän ot:na vielä todettava, että omat lemppari sessiovaatteenihan ovat t-paita, farkut ja paljaat varpaat. Jos tulee kuuma, niin sitten vähennetään vaatetusta. Mutta hyvin saa karsittua itselle sopimattomat kohteet, jos alku vaatimuksena on, että minun pitäisi pukeutua johonkin asuun voidakseni satuttaa. Sitä voi antaa sitten spesiaali herkkuna omille kumppaneille. Jos sattuu huvittamaan. Ja jos saan tarpeeksi isot kiksit niistä reaktioista, joita ns. "seksikäs" pukeutuminen herättää.  ;)

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #34 : 01.12.2015, 14:55 »
Oletko miettinyt koskaan, miksi se kohdallasi aina pelataan? Yleensä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. :)

En ole, enkä koe tarvetta sille.

Olen mitä olen.

IKRM

pikkusisko

Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #35 : 01.12.2015, 15:17 »
Näistä sais kivoja kuvia pikkusiskolle, reppanat ojentelemassa TRUEMASTER-korttia foorumilla. Vaikkapa oikein kollaasi, jossa ensimmäisessä kuvassa otetaan kortti esille, seuraavassa huulia lipoen sen käyttöä suunnitellaan ja kolmannessa kuvassa kortti ojennetaan toisella kädellä, toisen ollessa omissa housuissa.
IKRM
Nyt on kyllä vaikea tavoittaa, mitä itsensä herra IKRM:n päässä taikka housuissa liikkuu kun tällaisiin lausuntoihin lähtee. Arvostaisin joka tapauksessa suuresti, mikäli minun persoonani pidettäisiin jatkossa siististi siitä erossa.

Hirveän hyvä pointti tuo, miten erilainen kokemus jo lähtöjään varsinkin sen heittäytymisen kannalta on. Avasi asiaan ainakin minulle aivan uuden näkökulman. Silti minun on vaikea uskoa, ettei dominoivan/sadistin mielessä ja kehossa menisi vastaavia väristyksiä kuin alistuvan/masokistinkin. Entä miltä se sitten tuntuu, se että jokin niin voimakas ja raju itsessään pitää koko ajan pitää aisoissa? Kai se siellä sisällä jotain meteliä kuitenkin pitää? Ja kyllähän dominoiva/sadisti usein fyysisestikin kiihottuu ja tyydytyksen sessiossa saa. Onhan siinä itsessäänkin aivan yhtä paljon kuvailtavaa kuin on alistuvalla/masokistillakin.

Voi tietysti olla, että olen itse vain niin true-antidominantti etten tajua. Silti minusta on aika paska diili, jos ei itse saa mitään muuta mielihyvää kuin sen, että tilanne pysyy hallinnassa eikä repsahda ranttaliksi  :)) Vakavammin, minusta on yksinkertaisesti kamalan epäreilu ja surullinen ajatus, ettei dominoivaa/sadistista seksuaalisuutta voisi käsitellä sellaisena kuin se oikeasti koetaan.



Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #36 : 01.12.2015, 15:27 »
Oletko miettinyt koskaan, miksi se kohdallasi aina pelataan? Yleensä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. :)

En ole, enkä koe tarvetta sille.

Olen mitä olen.

IKRM

Jep. Tässäpä loistava esimerkki siitä, miksi se kortti pelataan. Ymmärrän toki, että olet mitä olet ja sillä selvä. On upeaa, että olet löytänyt oman itsesi ja oman tapasi toteuttaa itseäsi. Se, että toiset eivät tee asioita tavallasi ei tee heistä yhtään sen "epäaidompia" kinkyilijöitä. Ja toiset ehkä vielä etsivät omaa tapaansa.

Jos on hyvin ehdoton ja joustamaton kannanotoissaan, niin ihmekö tuo, että truumaster-kortti pelataan.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #37 : 01.12.2015, 15:30 »
Vakavammin, minusta on yksinkertaisesti kamalan epäreilu ja surullinen ajatus, ettei dominoivaa/sadistista seksuaalisuutta voisi käsitellä sellaisena kuin se oikeasti koetaan.

Nähtiin se jo tässäkin keskustelussa, se mihin Virikin viittasi, miten käy jos Dominoiva hiukankin raottaa itseään, se on korttia pöytään ja vielä alun perin asiaa kysyneeltä kiukuttelua siitä ettei nyt vaan tule itse sotketuksi mihinkään niin vastenmieliseen kuin Dominointi.

IKRM

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #38 : 01.12.2015, 16:19 »
Vaikea selittää sanoilla mitä pään sisällä tuntee kun Dominoi.
Ulospäin siitä kaikesta ei välttämättä näy muuta kuin tietynlainen katse.

Eilen...tarvitsin rankan viikonlopun jälkeen irrottelua, rentoutumista. Sovin subini kanssa sessiosta jossa otan hänen kautta sen mitä tarvitsen.
Päällimmäinen tunne sillä hetkellä, kiitollisuus siitä että hän antaa itsensä kokonaan käytettäväkseni silloin kun sitä tarvitsen.

Kun sidoin häntä kiinni, ajatukseni olivat jo menossa piiskoihin jotka odottivat tuolilla rivissä. Tänään kipua, pitkästä aikaa kipua.

Kun aloitin, .. pieni mukava jännitys pinnassa, arvioin eri piiskojen tuottamaa makua, aistin subini raskaan hengityksen ja odotuksen, ajatus alkoi kulkemaan nopeammin ja kirkkaammin..kun otin ensimmäisen välineen käteeni syvä tyytyväisyys laskeutui sisälleni.
Katselin piiskan muotoa, punnitsin sitä kädessäni. Etsin sopivaa painopistettä, miten se sopii käteeni ja miltä se ensimmäinen isku tuntuu.

Ensimmäinen isku ja siitä eteenpäin kaikki muut välineet ja lyönnit, seuraava tunti.
Tänään ei etsitä kyyneleitä. Tarvitsen jotain muuta.

Kun oppii hallitsemaan käyttämänsä välineen, se tuntuu hyvältä. Kun opettelin uutta piiskaa, se iskeytyi lähes joka lyönnillä subini ihon kautta ranteeseeni tai reiteeni, hieman nauratti.
Jotain vitsin tapaista sanailimme ja taas jatkoin.

Sillä hetkellä kun subini iho aukesi ensimmäisen kerran, ambivalentti tunne. Huolestuneisuus koska ymmärsin tämän huvini jäävän lyhyemmäksi mitä alunperin halusinkaan.
Se toinen tunne kun näin punaisen veren rottingin pään aukaisemista kohdista. Siinä oli kiihkoa joka kouraisi syvältä alavatsasta. Jotain eläimellistä missä teki mieli tarttua hampailla kiinni pakaran ihoon ja repiä sitä kuin villipeto.
Ja päällepäin ei näkynyt mitään näistä tunteista, ehkä hieman tihentynyt hengitys ja kevyttä juttelua.

Entä se hetki kun näin miten kauniisti subini otti vastaan piiskani iskut. Hänellä oli juuri tänään sellainen päivä jolloin kipu oli toivottu ja siihen osasi mennä sisälle.
Minä ikäänkuin elin hänen tunteensa kautta saman. Kun hän huokaisi jokaisen iskun jälkeen nautinnosta, tunsin kehossani saman nautinnon.
Kokonaisuudesta muodostui kahden ihmisen tanssi.

Tunti viisitoista minuuttia ja monta eri välinettä. Loppuajasta rajoitin piiskat viiteen. En halunnut sotkea vereen kaikkia, nämä oli helpoin puhdistaa.

Kun olin laskenut viimeisen piiskan alas, irroitin hänet ja pyysin kääntymään selälleen.
Lakana imee veret pakaroista ja myös desinfiointiaineen jolla pyyhin jokaisen aukimenneen kohdan.

Alavatsassa tuntui painavalta. Pääni sisällä ajatusten myrsky, kirkasta nopeaa ja syvästi tyydyttävää. Myös väsynyt raukeus alkoi leviämään hiljalleen kehooni.
Siirryin istumaan subini etureisien päälle. Olin saanut mitä tarvitsin. Nyt voisin antaa hänelle jotain mitä hän ehkä tarvitsee.

Eilisen session mietteitä tunteineen. Sain luvan häneltä kirjoittaa.


pikkusisko

Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #39 : 01.12.2015, 16:35 »
Nähtiin se jo tässäkin keskustelussa, se mihin Virikin viittasi, miten käy jos Dominoiva hiukankin raottaa itseään, se on korttia pöytään ja vielä alun perin asiaa kysyneeltä kiukuttelua siitä ettei nyt vaan tule itse sotketuksi mihinkään niin vastenmieliseen kuin Dominointi.

Nyt sinä käsitit väärin, ei minua vain kiukuta yhtään. Oikein antoisaa keskusteluahan tästä aiheesta on pääosin herännyt, hyvillä mielin sitä seuraan :)

Mitä taas tulee asiattomuuksiin, niin jos aikuiset ihmiset tahtovat itsensä alentaa, olkoot kaikin mokomin minun puolestani hyvät. Sitä minä en kuitenkaan hyväksy, että kenenkään keskustelijan kannanottoja käytetään tämän tahtomatta muiden ihmisten tai katsantokantojen solvaamiseen. Toki soisin sen solvaamisenkin jätettävän tykkänään tekemättä puolin ja toisin, mutta se ei valitettavasti ole minun käsissäni se.

Kiitos Lady Whip, juuri tuontyyppisiä tekstejä minun mielestäni kaivataan lisää :love:

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #40 : 01.12.2015, 16:55 »
Lady Whipin kirjoituksen kaltaisia kertomuksia minäkin haluaisin lukea. Omilta leikkikavereilta varsinkin, tosin ne ihan yksityisesti. Ellei Dominoiva päätä toisin, ja saa minua puolelleen (joka varmaan on aika helppoa). Omat sessiokertomukset ovat aina vain olleet oikeastaan tuokiokuvia. Eikä niissä näy se koko skaala, mitä käyn tunnepuolella tai fyysisellä puolella läpi session aikana.

Pitänee kirjoittaa joulupukille, että josko saisi joululahjaksi jonkun pienen sessiotarinan omilta kurittajiltaan... Hihii, kun oon mä sentään ollu aika kiltti tyttö tänä vuonna.  O:-)

vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #41 : 01.12.2015, 17:01 »
Silti minusta on aika paska diili, jos ei itse saa mitään muuta mielihyvää kuin sen, että tilanne pysyy hallinnassa eikä repsahda ranttaliksi  :)) Vakavammin, minusta on yksinkertaisesti kamalan epäreilu ja surullinen ajatus, ettei dominoivaa/sadistista seksuaalisuutta voisi käsitellä sellaisena kuin se oikeasti koetaan.

Ei se suinkaan ole pieni nautinnon lähde että saa oman petonsa pysymään hallinnassa :)
Ja toki DS-puuhaan liittyy myös kiihottuminen, mutta mulla se on jotenkin sivuroolissa. Jossain vaiheessa sitä kyllä huomaa että kiimaa valuu reisille, mutta se on jotenkin vaan kiva pikku bonus. LW kirjoitti aika hyvin, että sitten kun on saanut mitä itse haluaa niin onhan se seksivau ihan mukavaa jäähdyttelyä.

Mulle suurin kiksi tulee nimenomaa hallinnasta, sekä toisen reaktioiden hallinnasta että oman kiihkonsa. Siitä tulee sellainen olo kuin olisi täynnä valkoista valoa, äärimmäisen kirkas ja selkeä olo - kuten LW myös sanoi. Sisällä on joku reaktori joka jyllää puhdasta voimaa ja energiaa, parhaimmillaan tulee jopa melkoisia jumaluusharhoja. :D

Mulle edellytys tälle kaikelle on kuitenkin se, että välittää vastinkappaleestaan, että haluaa yhteistä nautintoa. Lisäksi täytyy olla tosi tarkkana että sessioimaan ei lähde jos ei ole ns. puhdas mieli. Ei saa olla mitään kaunaa tai kiukkua sitä toista ihmistä kohtaan, silloin käytössä on vaan puhdas aggressio ja riemu vallan illuusiosta ilman vihaa tai ns. oikeaa sadismia - veteen piirrettyjä viivoja.

Näin mulla. Veikkaan että muilla muuta, kuvittelisin että esim 24/7 -väellä hyvinkin erilaista.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #42 : 01.12.2015, 19:43 »
Toki soisin sen solvaamisenkin jätettävän tykkänään tekemättä puolin ja toisin, mutta se ei valitettavasti ole minun käsissäni se.

Ollaan samaa mieltä edes jostain, solvaamisesta. Soisin myös, ettei joka ainoassa ketjussa solvattais TRUEMASTEREITA, mutta luulen että se toive ei tule toteutumaan ikinä.

IKRM

Pip

Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #43 : 01.12.2015, 19:53 »
Toki soisin sen solvaamisenkin jätettävän tykkänään tekemättä puolin ja toisin, mutta se ei valitettavasti ole minun käsissäni se.

Ollaan samaa mieltä edes jostain, solvaamisesta. Soisin myös, ettei joka ainoassa ketjussa solvattais TRUEMASTEREITA, mutta luulen että se toive ei tule toteutumaan ikinä.

IKRM
En nyt heti löytänyt etusivulta sellaista ketjua, jossa pilkattaisiiin TRUEMASTEREITA (True Masters), joten taidat nyt taas panna vähän omiasi.  ;D

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #44 : 01.12.2015, 20:06 »
Lady Whip. Kiitos hienosta kuvauksesta, omista tuntemuksistasi. Intensiivistä, realistista. Helppo ajatella, että noita hetkinä te kaksi olitte yksi. Kiitos  :love: