Kirjoittaja Aihe: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!  (Luettu 24507 kertaa)

Tuulia

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 311
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
Ensikertalaisille ovet aukeaa jo klo 19.30 ja muille klo 20.

Ohjelmassa mm. lemmikkinäyttely klo 21, jossa juontajina Ange ja Teemu ja tuomareina vieraileva tähti ja Juniper. 10 ensimmäistä eläintä ehtii mukaan, ei ennakkoilmoituksia. Näyttelyssä valitaan tuomareiden ykkös- ja kakkossuosikit ja illassa saa äänestää myös yleisön suosikkia, joka ilmoitetaan klo 23.00.

Jos allergiaa, henkistä tai fyysistä lemmikkejä kohtaan on, niin ollos huoleton. Koirat ym elukat pidetään lyhyessä narussa, kissoille ei oikein mitään mahda, mutta yritetään. Kuten aina, tämäkin ilta on kaikille kinkyille ja kaikenlaisesta tekemisestä kiinnostuneille, joten osallistua voi, vaikkei lemmikkinäyttely kiinnostaisikaan.

Olemme tiukentaneet seurauksia bile-etiketin vastaisesta käytöksestä. Joten, olet vanha tai uusi vieras, käy lukemassa bile-etiketti täällä http://www.pervpark.fi/menu/index.php/info/etiketti


Totuttuun tapaan, biletiimi potkii vauhtia iltaan, samalla voimalla kuin ennenkin. Lisätietoa tulevasta ohjelmasta lähempänä.
« Viimeksi muokattu: 20.12.2015, 20:23 kirjoittanut Tuulia »

Juniper ja Sammeli

  • Vieras
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #1 : 20.12.2015, 18:10 »
Tämä on kyllä niin mun juttu! Vaikka taitaa tää tuomari- kissakin joutua talutushihnaan, eihän Sammelilla muuten hermo pidä mun kanssa. Tosin saapahan se sitten syyn rangaista mua, jos oikein levoton ja villi olen.. Kenties jo ohjelmanumerossa, jota vieraiden iloksi innolla jo kehitellään :) -Juniper-

Classic76

  • Vieras
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #2 : 20.12.2015, 19:05 »
Eipä tätä taaskaan parane väliin jättää.  :)

Dominatrix

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #3 : 20.12.2015, 19:26 »
Harmi kun tämä jää tällä kertaa väliin kun viikonloppu on varattu muualla oloon.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #4 : 20.12.2015, 20:57 »
Todellakin tulossa ja tuomassa kisua näytille. ;D

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1388
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #5 : 21.12.2015, 13:59 »
Pakko kysyä etiketistä...
Seksiaktit pannassa?
Jos sattuu luiskahtamaan meisseli jompaankumpaan
Naaraista illan tiimellyksessä, niin millä ehdoin
välttyy vuoden pelikiellolta?
Mikä siis on seksin määritelmä etiketin näkökulmasta?
Daddy ei saa katsella naaraitaan leikkimässä keskenään?
Havainnollistakaa hieman, jos suinkin sopii... -(: Te ihanat

latexbun

  • Vieras
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #6 : 21.12.2015, 14:21 »
Voi harmi, luulin ettei Pervparkin bileissä olisi penetrointikieltoa  :( Sääli että kun nuo gangbang- iltamat ovat ainakin mulle liian vaniljaisia, eikä niihin osallistuminen houkuttele. Tähän asti bileissä on ollut poikkeuksellisen kivaa juuri siksi, kun on saanut panna.

orja teemu

Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #7 : 21.12.2015, 16:29 »
Pakko kysyä etiketistä...
Seksiaktit pannassa?
Jos sattuu luiskahtamaan meisseli jompaankumpaan
Naaraista illan tiimellyksessä, niin millä ehdoin
välttyy vuoden pelikiellolta?
Mikä siis on seksin määritelmä etiketin näkökulmasta?
Daddy ei saa katsella naaraitaan leikkimässä keskenään?
Havainnollistakaa hieman, jos suinkin sopii... -(: Te ihanat
Heh. Kyllä vain nussitaan, hässitään ja ihanpa vaikka rakastellaan mutta toivottavasti ei vahingossa.
kun wildclub järkkää niin gang bang sekä swingeri iltoja niin myös kinkyily kiinnostaa ja kinkyilyllä on kuitenkin pääpaino pervpark illoissa joten jos joka nurkassa nussitaan niin eipä mahdu piiskaa heiluttamaan eikä näin ollen pääse riemunkirjavaa persettä panemaan.
Hempeinpiin puuhiin meillä on darkkari ja sitä suosittelen oikein lämpimästi esimerkiksi ujommalle bi  miehelle;-).
Myös ekakertalaisiakin ajatellen on enemmän kuin hyvä näyttää konkareiden pervoilun polkuja kuin että huidellaan kuin possut vatukossa.
Mutta vastaisen varalle muutamme sanamuotoa etiketissä jottei tämä tuota harmahia haivenia tuuheimpaankaan pehkoon.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2248
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #8 : 21.12.2015, 17:12 »
Ilo kuulla ettei kemut ole täysin penetraatiokielteiset :)

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #9 : 21.12.2015, 17:26 »
Mulla ei ainakaan ollut mitään ongelmia penetroida PervParkissa. :P Ymmärrän niin, että rajoitukset lähinnä koskevat sitä, ettei nussita ihan keskellä biletilaa häiriöksi asti.

Tuulia

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 311
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #10 : 21.12.2015, 17:36 »
Bileisiin eksyy ikävä kyllä aina toisinaan sellaisia henkilöitä, jotka eivät usko ei-sanaa, eivätkä kunnioita toisen omaa. Haluamme tällaisen käytöksen kokonaan pois bileistämme ja siksi tämä vuoden porttikielto-uhkaus. Se ei siis missään nimessä koske nussimista, vaikka sitä tapahtuisikin muuallakin kuin darkkarissa, slingeissä, tyrmässä ym. sille tarkoitetussa paikassa. Toki on toivottavaa, että muullekin kinkeilylle jätetään tilaa, koska PervPark-bileet on kinkyiltoja, ja nussimiseen pyhitetyt illat on swingers-ja GB-illat.

Mulla ei ainakaan ollut mitään ongelmia penetroida PervParkissa. :P Ymmärrän niin, että rajoitukset lähinnä koskevat sitä, ettei nussita ihan keskellä biletilaa häiriöksi asti.

amen

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #11 : 21.12.2015, 19:12 »
Ehkä ohjeisiin kaipaisi jonkinlaista hyvin selkeää demonstraatiota siitä, mikä on sopiva etäisyys, jos toiset sessioivat/panevat. Itse pitäisin (minimi)kohteliaisuusetäisyytenä sitä, että EN yltäisi antamaan avokämmentä tai nipistämään kasseista kynsillä vierestä tarkkailijaa. Olen huomannut, että subjektiivinen arvio siitä sopivasta etäisyydestä on liian vaihteleva. Tästä tulisi hyvä gif-kuva  :))

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 777
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #12 : 21.12.2015, 19:25 »
Tuossa etiketissähän todetaan aika selkeästi, että PervParkissa darkroomissa paneskelu on suositus, eli suomeksihan se kuuluu, että panna saa ja sitä voi tehdä muuallakin (itse olen esimerkiksi  suosinut lordia silloin kuin PervParkissa on tullut yhdynää harjoitettua).

Tuulia

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 311
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #13 : 21.12.2015, 20:32 »
Ehkä ohjeisiin kaipaisi jonkinlaista hyvin selkeää demonstraatiota siitä, mikä on sopiva etäisyys, jos toiset sessioivat/panevat. Itse pitäisin (minimi)kohteliaisuusetäisyytenä sitä, että EN yltäisi antamaan avokämmentä tai nipistämään kasseista kynsillä vierestä tarkkailijaa. Olen huomannut, että subjektiivinen arvio siitä sopivasta etäisyydestä on liian vaihteleva. Tästä tulisi hyvä gif-kuva  :))

No tämähän on pakko toteuttaa ihan kuvallisina ohjeina. :D


Tuossa etiketissähän todetaan aika selkeästi, että PervParkissa darkroomissa paneskelu on suositus, eli suomeksihan se kuuluu, että panna saa ja sitä voi tehdä muuallakin (itse olen esimerkiksi  suosinut lordia silloin kuin PervParkissa on tullut yhdynää harjoitettua).

Kävin muuttamassa etikettiä vielä ymmärrettävämpään muotoon, joten noin selkeästi se ei aiemmin siellä vielä seisonut.

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1388
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Vuoden ensimmäinen PervPark play party 13.2.16!
« Vastaus #14 : 21.12.2015, 21:48 »
Hienoa. Mukana.....Pelkäsin jo, että Suomen toiset parhaat bileet ovat muuttuneet-(:  Lupaamme toki kunnoittaa kanssakulkijoita ja huomioida TruePervot pitämällä mahdollisen paneskelumme intiimissä mittakaavassa ja sopivasti poissa keskipisteestä, tunnethan Sinä Meidät-(:
Ja totta kai annan piiskan viuhua kaikkien halukkaiden iholla, joten jos löytyy halukkaita saamaan ihan kunnolla selkäänsä, Setä hoitaa..
Tai Mami...  C:-) :love: :-X