Kirjoittaja Aihe: Kannattaako naisen ottaa vakkari miestä enää?  (Luettu 7787 kertaa)

Nick

  • Vieras
Vs: Kannattaako naisen ottaa vakkari miestä enää?
« Vastaus #15 : 16.01.2016, 22:34 »
Helsingin Sanomien naisvallasta kertova artikkeli on niin totta kuin vain olla voi! 
Varmasti kannattaisi pikaisesti perustaa feminismin ihmemaahan Suomeen hyvin organisoitu Miesasialiike.

Väestöliittokin on herännyt
http://yle.fi/uutiset/miesten_vaheksymisesta_huolestunut_vaaranen_naisten_monopoli_lapsiinsa_pitaisi_poistaa/8600702




Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Kannattaako naisen ottaa vakkari miestä enää?
« Vastaus #16 : 16.01.2016, 22:46 »
Helsingin Sanomien naisvallasta kertova artikkeli on niin totta kuin vain olla voi! 
Varmasti kannattaisi pikaisesti perustaa feminismin ihmemaahan Suomeen hyvin organisoitu Miesasialiike.

Kyllä sellainen jo onkin. Mutta ei sitä kannata suunnata feminismiä ja naisia vastaa. Sen pitäisi huutaa enemmän naisistunutta virkakoneistoa vastaan. Siinä vaiheessa kun yhdistettiin eriytetty poikien ja tyttöjen koulutusjärjestelmä, alkoi poikien alamäki. Koska pojille toimii toisenlainen koulutusmetodi kuin tytöille. Ja veikkaan että se johtuu poikien erilaisemmasta yhteisöllisyyden taipumuksesta kuin tytöillä on. Pojille luontaisempaa  kouhottamista alettiin katsoa halveksivasti ja pitämään moitittavana käytöksenä.

sweetchild

  • Vieras
Vs: Kannattaako naisen ottaa vakkari miestä enää?
« Vastaus #17 : 16.01.2016, 22:50 »
Vakionainen ja (-mies) ovat yhdyssanoja...

Mutta kannattaako? Jos se on rikas, niin ehkä. Muuten tuskin. :P

Juuri näin... Siinä se syy miksi sinäkään et lähde mun kanssa edes kaffitreffeille.  8)

Just nii! :P

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Kannattaako naisen ottaa vakkari miestä enää?
« Vastaus #18 : 16.01.2016, 23:01 »

Väestöliittokin on herännyt
http://yle.fi/uutiset/miesten_vaheksymisesta_huolestunut_vaaranen_naisten_monopoli_lapsiinsa_pitaisi_poistaa/8600702

Tuosta tuli mieleen tv-sarja Rouva Minister. Siinä on kuvattu se perhe siten kuin sen pitäisi jokaisessa perheessä sujua. Kumpikaan ei kilpaile, mutta ei myöskään etsi riitoja. Mies saattaa arvostella rouvan käytöstä ministerinä, mutta ei hauku tätä. Ja lasten kasvatuksessa ollaan  takana. Ei lytätä toisen tekemisiä joihin ei itse ole edes ollut vaikuttamassa.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kannattaako naisen ottaa vakkari miestä enää?
« Vastaus #19 : 16.01.2016, 23:34 »
Hih!
Mä otin jo 20 vuotta sitten ja tämän aion pitää.  :love: :love: :love:
Vakkarileikkitovereista en sitten tiedä, se kun tuntuu olevan liian haastavaa.

Vakkarileikkikavereiden pito on haastavaa, mut kyl se myös antaa paljon. Ja toisaalta vakkarimieskin varmasti antaa paljon.  :) Mä oon ajatellu viimeaikoina niin, että joku vakkari-ihminen ois kyl kiva. Mies tahi nainen. Mut kattoo ny, tuleeko koskaan sopivaa vastaan.

-katy-

  • Vieras
Vs: Kannattaako naisen ottaa vakkari miestä enää?
« Vastaus #20 : 17.01.2016, 02:04 »
Sitten kun joku kertoo, että miten näitä kumppaneita "otetaan" ,siis ikäänkuin isolla kädellä ja rehvakkaasti,mutta varmasti,niin höristän korvia. Että niikun otetaan ja vielä vakituisesti olemaan- vaiko "käyttöön",mikä on kaiketi pervonpi ja kinkynpi ilmaisu-nyt kun sentään ollaan kinky-forkalla- ettei lähetä asian vierestä leuhottamaan  :))

mooky

  • Vieras
Vs: Kannattaako naisen ottaa vakkari miestä enää?
« Vastaus #21 : 17.01.2016, 09:34 »
Sitten kun joku kertoo, että miten näitä kumppaneita "otetaan" ,siis ikäänkuin isolla kädellä ja rehvakkaasti,mutta varmasti,niin höristän korvia. Että niikun otetaan ja vielä vakituisesti olemaan- vaiko "käyttöön",mikä on kaiketi pervonpi ja kinkynpi ilmaisu-nyt kun sentään ollaan kinky-forkalla- ettei lähetä asian vierestä leuhottamaan  :))
No eikö naisille ole aina riittänyt, että nostetaan vähän hameen helmaa ja kysytään että kuka tahtoo

Sitten vain aletaan raakkaamaan sitä kiimaisten miesten laumaa

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Kannattaako naisen ottaa vakkari miestä enää?
« Vastaus #22 : 17.01.2016, 12:57 »
No eikö naisille ole aina riittänyt, että nostetaan vähän hameen helmaa ja kysytään että kuka tahtoo

Sitten vain aletaan raakkaamaan sitä kiimaisten miesten laumaa


Tuo oli kyllä hyvä heitto. Näin kait sen luulis helpoiten toimivan. Mutta mitä tapahtuu. Tulee avokämmenellä korville.  >:D

hermit

  • Vieras
Vs: Kannattaako naisen ottaa vakkari miestä enää?
« Vastaus #23 : 17.01.2016, 13:09 »
Näköpiirissä on aikakausi jolloin tarvitaan Miestä, ISOLLA k..lla eiku ämmällä 8)

Viridian

Vs: Kannattaako naisen ottaa vakkari miestä enää?
« Vastaus #24 : 17.01.2016, 13:38 »
Jos haluaa elää elämänsä tiiminä, joka tekee yhdessä erilaisia projeteja, niin tietysti.

Jos vaikkapa hankitaan lapsi tai useampia ja kasvatetaan ne aikuisiksi. Tai hankitaan sellainen paikka asua, jonka hankintakulut tai ylläpitovaiva kannattaa jakaa. Tai.

Jos taas ei kiinnosta lapset, omaisuus, pysyvät asiat muutenkaan, kuten vaikkapa suhteen rakentaminen vuosien mittaan, niin ehkä sitten toimii yhtä hyvin pitää miehiä vain väliaikaisina, erilaisiin lyhytaikaisempiin tarpeisiin.

Itsehän olen ottanut vakkarimiehen, ja se on osoittautunut minulle kovastikin toimivaksi ratkaisuksi. Tiimissä ei aina tehdä samoja asioita, vaan voidaan erikoistua siihen, missä kumpikin on hyvä. Esimerkiksi meillä itse hoidan ruokaan liittyvät (Hideki syö osansa toki), Hideki taas hoitaa kaiken autoihin liittyvän (paitsi ajelen omalla autollani kyllä ympäriinsä sujuvasti, mutta muuten). Toki monet muut hoitavat tämänkin toisin, ja asiat eivät liity sukupuoleen, vaikka meillä nyt sattumoisin minä olenkin keittiössä ja toinen autotallissa...

Sitä en tiedä, jos nyt, tässä iässä, olisin uudestaan asian äärellä, jostain syystä sinkkuuntuneena, niin etsisinkö vakituista asumaan samaa osoitetta, vai riittäisikö se, että ollaan vakituisesti yhdessä muuten. En tiedä. Toisaalta yksi parhaista osista vakimiestä on se, että parisängyssä yhteisen peiton alla on mukava tuhista. Eli joo, luultavasti kokisin ajatuksen kannattavaksi ja alkaisin ahkerasti skannata mahdollisia vakkarikriteerit täyttäviä ihmeuroksia.

Vir

-katy-

  • Vieras
Vs: Kannattaako naisen ottaa vakkari miestä enää?
« Vastaus #25 : 17.01.2016, 14:45 »

No eikö naisille ole aina riittänyt, että nostetaan vähän hameen helmaa ja kysytään että kuka tahtoo

Sitten vain aletaan raakkaamaan sitä kiimaisten miesten laumaa
En osaa sanoa..mutta tässä topikissa oli kyse vakikumppanista,eikä minuutin ihmeestä. Kiimainen mies ei kokemukseni mukaan hae vakikumppania,mutta siis tämä omana kokemuksena vain. (:

Nick

  • Vieras
Vs: Kannattaako naisen ottaa vakkari miestä enää?
« Vastaus #26 : 17.01.2016, 15:44 »

No eikö naisille ole aina riittänyt, että nostetaan vähän hameen helmaa ja kysytään että kuka tahtoo

Sitten vain aletaan raakkaamaan sitä kiimaisten miesten laumaa
En osaa sanoa..mutta tässä topikissa oli kyse vakikumppanista,eikä minuutin ihmeestä. Kiimainen mies ei kokemukseni mukaan hae vakikumppania,mutta siis tämä omana kokemuksena vain. (:

Pitää vaan tarjota niin hunajaa että palaa purkille uudestaan  :P

-katy-

  • Vieras
Vs: Kannattaako naisen ottaa vakkari miestä enää?
« Vastaus #27 : 17.01.2016, 16:58 »

Pitää vaan tarjota niin hunajaa että palaa purkille uudestaan  :P

Rahalla saa takuulla parempaa hunajaa  ;)

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Kannattaako naisen ottaa vakkari miestä enää?
« Vastaus #28 : 17.01.2016, 18:03 »

Pitää vaan tarjota niin hunajaa että palaa purkille uudestaan  :P

Rahalla saa takuulla parempaa hunajaa  ;)

Sen minkä osta rahalla voi aina heittää pois kun ei enää miellytä tai tarvitse. Ei tarvitse palata "rikospaikalle". Kaikilla vaan ei ole niin isoa lompsaa jotta ei tarvitse itseään peliin pistää.

Amynsomnia

Vs: Kannattaako naisen ottaa vakkari miestä enää?
« Vastaus #29 : 17.01.2016, 20:15 »
Mä toisaalta kaipaan vakkarimiestä mutta..
Olenpa ruvennut ajattelemaan että olenkohan liian villi ja kesyttämätön siihen..

Aika näyttää.