Kirjoittaja Aihe: Piiskaukseni koreografia  (Luettu 5644 kertaa)

Kolumnisti

  • Moderator
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 372
  • Galleria
Piiskaukseni koreografia
« : 15.05.2016, 08:53 »
Piiskaukseni koreografia

Rakkaat lukijat. Nyt minä, alistuva nainen, joka tykkää olla piiskan alla, aion kertoa teille sadistisesta puolestani. Tarkemmin ottaen siitä, mitä minun mielessäni liikkuu silloin, kun minä valmistaudun piiskaamaan ja piiskaan.

Ensin täytyy myöntää, että olen aika valikoiva siitä kenet suostun piiskani alle ottamaan. En saa nautintoa lainkaan miehien piiskaamisesta, joten en piiskaa miehiä. Piiskaan naisia. Sellaisia naisia, joiden tiedän nauttivan kivusta. Joiden tiedän olevani luottamukseni arvoisia, ja jotka luottavat minuun. Heille näytän sadistin itsestäni.

Myönnän, en ole kovinkaan kokenut piiskaamisessa vielä. Johtunee siitä, etten ole päässyt oikein harjoittelemaan. Toki, kun on kymmenen vuotta elämästään ratsastanut (hevosella, senkin pervot), osaa käyttää raippaa oikein. Kokemus kuitenkin puuttuu siitä, mitkä ovat ne herkullisimmat kohdat naisen kehossa, jonne raipalla näpäyttää.

Onnekseni olen saanut kuitenkin muutamia kertoja piiskata juuri niin kuin olen halunnut. Kaikki alkaa suunnitelmasta. Minä pidän siitä, että saan suunnitella, tehdä itselleni koreografian piiskaukseen. Ajattelen tunnelmaa. Tuoksua. Ääniä. Piiskattavaa. Miten saan piiskani alla olevan ihanuuden nauttimaan tilanteesta. Lähestyn tilannetta pääni sisällä, kuin se olisi rituaali. Lähes pyhä toimitus. Se on erittäin nautinnollista minulle, kun saan suunnitella.

Yleensä haluan yhdistää tilanteeseen jonkun tietyn tuoksun, sillä tuoksuilla luodaan voimmakkaimmat mielikuvat, minun mielestäni. Toki, jos piiskattava on herkkä tuoksuille, jätän tuon elementin pois. Jos se kuitenkin sopii piiskattavalle, liitän tuoksun sessioon. Esimerkiksi, laitan vaikkapa avonasen kahvipaketin johonkin piiskattavan lähelle. Piiskattava ei luultavasti tiedostaen haistele tuoksua piiskauksen yhteydessä, mutta hyvin vahvasti luulen alitajunnan kyllä yhdistävän tuoksun hetkeen jolloin piiskattava oli piiskani alla. Piirtävän muistikuvan piiskattavan mieleen, johon yhdistyy se tietty tuoksu.

Ennen piiskausta haluan myös pitää huolta piiskattavasta, ja tietenkin myös piiskauksen jälkeen. Ennen piiskausta haluan riisua piiskattavan itse, niin ilkosilleen kuin piiskattava itse haluaa. Haluan helliä ja hyväillä. Kuiskia piiskattavan korviin, miltä minusta juuri sillä hetkellä tuntuu. Kuulla hänen tunteensa ja tuntemuksensa. Asettaa hänet siihen asentoon, jossa hän haluaa olla. Tunnustella hänen kehoaan, kuunnella mitä se kertoo minulle.

Haluan tunnelman olevan rauhallinen, lähes rituaalimainen. Haluan osoittaa sillä piiskattavalle, että arvostan suuresti hänen antamaansa lahjaa minulle. Arvostan häntä.

Piiskauksen alkaessa, lähden noudattamaan omaa koreografiaani. Tarkasti. Seuraillen sitä, miten piiskattava reagoi. Oma koreografiani ei kuitenkaan pysty, eikä se voi tai saa sanella piiskattavana olevan koreografiaa. Tässä tanssissa minä en vie, vaan piiskattavalla on se valta. Askelkuviot muuntautuvat sen mukaan, miten piiskattava reagoi.

Aloitan varoen, lämmitellen. Jopa kiusoitellen. Kun piiskattava alkaa selkeästi ilmaisemaan omalla tavallaan, että on valmis kovempaan kipuun, tahti nopeutuu. Kipeimpien iskujen jälkeen pidän taukoa, sitten koskettelen. Hyvin, hyvin hellästi. On upeaa nähdä, miten naisen keho menee sekaisin, kun kivun jälkeen yhdellä sormen kosketuksella saa aikaan voihkeita ja tärinää. Ei toki aina, mutta yleensä. Siinä kohdassa minun sadistini hymyilee, sillä tiedän miltä tuntuu kun hellä kosketus on liikaa. Se on oikeastaan pahempaa kuin yksikään piiskauksessa tuleva kipu. Voin jatkaa piiskausta, voin jatkaa koskettelua. Siinä vaiheessa valta on minulla, siinä vaiheessa annan omien mielihalujeni viedä. Jos haluan lisää tärinää, aiheutan sitä. Sadismini on kivun tuottamisesta nauttimista, mutta se on myös reaktioista nauttimista.

Ja kun kaikki on ohi. Kun kipu on kehossa enää vaimeina aaltoina, on aika pitää huolta. Makoilla. Silittää. Puhua kosketuksin tai sanoin. Tai kummallakin tavoin. Haluan varmistaa, että piiskattava on saanut sen mitä on halunnut. Saada ehkä jotain palautetta, jos siihen on aihetta.

Lähestyn piiskausta hyvin vakavasti jostain syystä. Ehkä se juontaa juurensa siitä, että itse koen piiskauksen aina jollain tavalla terapeuttisena. Onnistuneen piiskauksen jälkeen olen itse rauhallinen, keskittynyt ja energinen monta viikkoa. Mieli on hiljaa, ja voin keskittyä tekemiseen. Sitä haluan myös hänelle, joka minun piiskani alla on. Ja ainahan on vain plussaa, jos myös piiskaukseni saa aikaan seksuaalista nautintoa.

En ole tanssinut tätä tanssia kovinkaan monen kanssa, mutta toivon, että vastaani tulee ihminen, jonka kanssa askelkuviot käyvät hyvin yhteen ja jolle voin antaa piiskani avulla sen, mitä itse siitä saan.



Piiskauksen koreografiaa opetteleva Ms. M

Neiti Heinänen

  • Vieras
Vs: Piiskaukseni koreografia
« Vastaus #1 : 15.05.2016, 09:42 »
Wau. Olipa hienosti kirjoitettu rehellinen kuvaus.

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Piiskaukseni koreografia
« Vastaus #2 : 15.05.2016, 12:01 »
Tuo tuoksujen lisääminen sessioon onkin aika ovela idea! Hieno kirjoitus!

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
Vs: Piiskaukseni koreografia
« Vastaus #3 : 15.05.2016, 16:21 »
hieno teksti, paljon ajatusta ja tunnettakin. alistuvan kannalta kiitettävän syvällistä pohdintaa.

vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Vs: Piiskaukseni koreografia
« Vastaus #4 : 15.05.2016, 20:15 »
Tervetuloa piiskaamaan mua koska vaan!  ;D

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Piiskaukseni koreografia
« Vastaus #5 : 15.05.2016, 20:32 »
Tervetuloa piiskaamaan mua koska vaan!  ;D

Älähän yllytä, siitä kun on reilusti yli vuosi kun oon päässyt sadismiani toteuttamaan.  >:D Silloin piiskattava tärisi aika kiitettävästi kyllä....

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Piiskaukseni koreografia
« Vastaus #6 : 15.05.2016, 21:24 »
Kauniisti kirjoitit.  :love:

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Piiskaukseni koreografia
« Vastaus #7 : 15.05.2016, 21:42 »

Pinky

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 585
  • Tämmönen vaan
  • Galleria
Vs: Piiskaukseni koreografia
« Vastaus #8 : 15.05.2016, 21:46 »
Aivan ihanasti kirjotettu  :love: vaikka masokisti en olekaan niin tuon tyylinen hetki olisi unelma kyllä  :love:

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Piiskaukseni koreografia
« Vastaus #9 : 15.05.2016, 23:59 »
Tuo tuoksujen lisääminen sessioon onkin aika ovela idea! Hieno kirjoitus!

Siinä on vaan mielikuvitus rajana niiden tuoksujen kans kyllä...  O:-) >:D

Kiitäjä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1356
  • Nirso pikkuhirviö.
  • Galleria
Vs: Piiskaukseni koreografia
« Vastaus #10 : 17.05.2016, 20:14 »
Hyvin kuvattu  :love:

Naxe

  • Vieras
Vs: Piiskaukseni koreografia
« Vastaus #11 : 17.05.2016, 23:14 »
Erittäin mielenkiintoista luettavaa! Kiitos tästä. En ollut aikaisemmin osannut ajatella että tuoksun tuominen sessioon voisi olla mitenkään erityistä, mutta nyt kun asiaa tarkemmin ajattelin, niin se on varmasti juurikin näin. Aamukahvin keitto saisi täällä ainakin ihan uuden elementin  ;D

momoi36

  • Vieras
Vs: Piiskaukseni koreografia
« Vastaus #12 : 02.11.2016, 13:46 »
Mielenkiintoista, piiskattava voi haastaa itsensä kun hänen halujensa mukaan piiskaus kovenee. Tai itse koen sen niin että se olisi haaste.  on helppoa vain olla ja kestää se mikä annetaan kun taas  tällä tapaa piiskattava joutuu keskittymään myös omiin tuntemuksiin ja rajoihin missä mennään.  :)

Ansku

  • Vieras
Vs: Piiskaukseni koreografia
« Vastaus #13 : 03.11.2016, 07:23 »
Tosi hyvä teksti! Kiitos! Nerokas tuo tuoksujen yhdistäminen!