Kirjoittaja Aihe: Erilainen kokemus  (Luettu 4635 kertaa)

Mr Wincent

  • Vieras
Erilainen kokemus
« : 28.09.2011, 10:31 »
Viime viikonloppuna kokeilimme subini (tässä tapauksesa Valtiattareni) kanssa (hänen toiveestaan) sellaista asetelmaa, missä minä olin hänen käytettävissään orjana. Kerroin omat rajani, ja ehtoni ja sen jälkeen annoin vapaat kädet tehdä mitä haluaa. Olenhan vuosia sitten ollut paljonkin orjana, joten en uskonut siitä seuraavan mitään muuta, kuin vanhojen muistojen verestämistä. Itse sessiossa sitten yllätykseni omista reaktioistani olikin aikamoinen.

Ensin Valtiattareni (käytän tässä nyt tätä termiä, koska tästä sessiosta kirjoittaessani muistan hänet tottakai korkea-arvoisena omistajanani) aloitti kevyellä piiskalla. Se jo sattui ihan sikana, vaikka olenkin tottunut kovaan kipuun. Piiskaus kuitenkin koveni kokoajan tasaisesti. Piiskauksen jälkeen hän istui kasvoilleni (oma pikku fetissini, minkä hän tiesi) ja vuorasi kullini steariinilla minun nuollessa hänen pillunsa puhtaaksi. Halventavia sanoja lenteli ilmassa ja verbaalinen nöyryytys pääsi valloilleen. Valtiattareni komensi minut pesemään kullini ja kiskoi minut hiuksista vetämällä vessaan. Minä konttasin perässä. Tulikuuma vesi sulatti steariinit karvoista mutta se poltti myös vatsaa, kullia ja kiveksiä. Hän seisoi vieressä ja läpsi välillä poskilleni kun en toiminut niinkuin hän halusi. Eli riittävän ripeästi.

Voiko miestä raiskata muuten, kuin panemalla tätä perseeseen? Kyllä näköjään voi. Kullini oli arka nipistelyistä, kuumasta steariinista ja vedestä, kovakouraisesta käsittelystä ja piiskaamisista, mutta se ei estänyt Valtiatartani komentamasta minua selälleen sänkyyn ja sitomasta siihen kiinni. Nainen hieroi kullini kovaksi ja hyppäsi päälleni. Villi ratsastus sattui niin lujaa, että itkin. Silti orgasmini oli ihan järistyttävä, enkä pystynyt pidättelemään sitä mitenkään, vaan se vain salakavalasti jysähti tajuntaani. hieno kokemus.

En tiedä, suostunko koskaan tuohon uudestaan, mutta kokemuksena se oli aivan mahtava, villi ja erilainen kuin olin odottanut. Tuskin oma auktoriteettini kärsi siitä, vaikka hetken aikaa olinkin orja. On hienoa, jos pystyy toteuttamaan toiselle sen, mistä tämä on ennen vain haaveillut.

Onko muilla vastaavia kokemuksia, miten itse luoman periaatteen taikka tiukan ehdon on murtanut ja huomannut sen olleen ihan kivakin päätös?

Onnekseni seuraavaksi minä olen taas piiskan varressa kiinni...

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 279
  • Galleria
Vs: Erilainen kokemus
« Vastaus #1 : 28.09.2011, 23:45 »
Mengele ainakin noita kokeita teki jo aikanaan millä mälli saatiin lentämään seisokilla tai ilman eri stimulantteja käyttämällä mutta ei toi nyt raiskauksen merkkejä mielestäni täytä - sussa asuu pieni switch  :D

xantra1986

  • Vieras
Vs: Erilainen kokemus
« Vastaus #2 : 22.10.2011, 20:09 »
On ollut erittäin vapauttavaa huomata, että alistumisestakin saan jotain(vaikka tässä olenkin vasta-alkaja). Se on niin erilaista kuin se mihin olen tottunut ja ehkä siksi alistuminen tuottaakin erityistä mielihyvää. En koskaan luovu dominoivasta osastani, mutta olen alkanut pitää myös alistuvasta itsestäni. Kun kohtaa niitä itselle oikeantyyppisiä ihmisiä, niin voi toteuttaa itseään monipuolisesti. Se jos mikä on mahtavaa:) En yhtään kadu, että kokeilin.

Nenne

  • Vieras
Vs: Erilainen kokemus
« Vastaus #3 : 12.11.2011, 12:44 »
En koskaan luovu dominoivasta osastani, mutta olen alkanut pitää myös alistuvasta itsestäni. Kun kohtaa niitä itselle oikeantyyppisiä ihmisiä, niin voi toteuttaa itseään monipuolisesti. Se jos mikä on mahtavaa:) En yhtään kadu, että kokeilin.


Käänteisenä: en koskaan luovu alistuvasta osastani, mutta nyt ollaan hyvin hyvin lähellä, että kokeilen myös dominoivaa minääni tuon lainauksen viimeisen lauseen takia: en halua wanhana rouwana kiikkustuolissa kirjoittaa sitä niin päin käänteisenä, että kaduttaa kun en edes kokeillut  :o

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Erilainen kokemus
« Vastaus #4 : 13.11.2011, 19:45 »
Nenne-Rouva :love:

Nenne

  • Vieras
Vs: Erilainen kokemus
« Vastaus #5 : 13.11.2011, 20:32 »
Nenne-Rouva :love:

 
;D  toi kuulostaa ny niin hassulta, ettei tota voida lukita  ;D  kokeile siinä sit kun nauraa lattialla kippurassa kierien  ;D  ....maistelee: MadameMilla ... ei menny paremmaks  ;D  (ei ala hyvin tää mun Domina-kokeiluni)

Mutta Nappulalle aina  :love: