Kirjoittaja Aihe: Tampere Fetish Factory 2016  (Luettu 55713 kertaa)

Vanilja

Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #75 : 23.08.2016, 22:02 »
Well that escalated quickly...  :o >:D

Ehdottomasti pitänee siis keksiä jotain, ja toki jos on useampi ihana nainen joka tahtoo samaan nippuun tämä on varmasti järjestettävissä. Mä oon lopulta aika kiltti ja miellyttämishaluinen yksilö.  ::) :))

Ooo! Mut ja Vaniljan vois laittaa yhteen pakettiin!

*siirtyy laatimaan illalle aikataulua ja todo-listoja*

Mutta joo, ehdottomasti voidaan.  :love:

Ooh.. joo.. kyllä kyllä! Dominantti köyttää meidät Luntun kanssa nippuun!  :love:

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1199
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #76 : 24.08.2016, 01:40 »
Jee... pääsen sittenkin irtaantumaan ja aina niin upeasti järkättyyn TAFFiin.

Toki narureppu minutkin sinne vetää.

Jos Dominantti sulta loppuu aika kaikkien hehkeiden daamiparien sitomiseen..... niin voin tarvittaessa avustaa :D  :D

Missä muuten kaikki pitkänmatkalaiset yöpyy??
Omena näyttäisi kuulema olevan täynnä.

Muita edullisia vaihtoehtoja? Aamiaistarjoilu ei olis pahitteeksi.

Corsected

Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #77 : 24.08.2016, 01:43 »
Hahahahh, mä varmaan juoksen naruissa koko illan :D Helvetti, kuinka innoissaan voikaan olla yksistä bileistä! :3

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1199
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #78 : 24.08.2016, 01:48 »
Hahahahh, mä varmaan juoksen naruissa koko illan :D Helvetti, kuinka innoissaan voikaan olla yksistä bileistä! :3
Naruissa harvemmin juostaan mihinkään....tai ei ainakaan kauas.

Onkohan sinne tulossa mitään paikka minne voi ripustaa ittensä tai jonkun muun roikkumaan.....muuta kuin narikkaan tai baaritiskin?

Corsected

Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #79 : 24.08.2016, 02:04 »
No, mutta narut voi laittaa vaikka vaan yläkroppaan niin pääsee silti pörräämään ympäriinsä! :3

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 748
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #80 : 24.08.2016, 02:30 »
Täähän on jo ensviikolla!  ;D

Corsected

Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #81 : 24.08.2016, 02:32 »
No niiiimpä!

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #82 : 24.08.2016, 08:43 »
Tästä festistä on kyl ihan parhautta aloitella vikaa lomaviikkoa  :love:

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #83 : 24.08.2016, 13:58 »
Mukana. Saa ja pitää tulla moikkaamaan.

T.  Karwis

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #84 : 24.08.2016, 16:10 »
Argh! Pitäis alkaa jo pikkuhiljaa päättää, uskaltaako lähteä.. Tai siis, että uskaltaako tolla murtuneella kintulla jo bilettää..  :o

dskk

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #85 : 26.08.2016, 18:23 »
Tulossa ollaan, jossei Kiinan lento olen myöhässä. Eli melkein samoilla silmillä ollaan tulossa. Mä oon se jolla on bileittten karvaisin selkä ja hame, saa tulla moikkaamaan ;-).

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4509
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #86 : 27.08.2016, 00:17 »
^ bileiden karvaisin hame on kyllä nähtävä !

pulseproto

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #87 : 27.08.2016, 06:10 »
... Koitetaan niinikään mahtua mestoille.. Etkot olis myöskin mieles - käytös tosin systerin Epilän (yo-talole 4km) luukku omille etkoille, jos ei muuta vielä antoisampaa horolleni..  >:D
(hotlat kun tunnetusti manses on täynnä)

Kulkuri

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #88 : 27.08.2016, 07:24 »
Koska itsekkin olen kysellyt tällä foorumilla yöpaikkoja reisuilleni. Myöskin löytänyt joskus (kiitos niistä, majoiteen antaneille). Tarjoan, tampereelle bileisiin tuleville yhdelle tai kahdelle persoonalle yöpaikaa kotonani. Sen verran olen rajoitteinen, että tarjous on suunnattu etupäässä naisille. Selvyyden takia kuitenkin..tämä ei ole vonkuviesti eikä siis edellytä yhtään mitään odotuksia, mihinkään suuntaan! Miksi suuntaan etupäässä naisille..Syy on ilmeinen! Katselen aamukahvipöydässäni mieluumin väsyneitä naisenkasvoja kuin miehen :) ei pahalla pojat!

Asunto on yleensä siisti kerrostalokaksio. Matkaa keskustaan n.4km. Lähes kaikki länsipuolen bussit suhaa ohi n.300m päästä (melkeinpä nonstoppina) suorayhteys keskustaan. Hotelli tämä ei ole, mutta on ilmainen ja mahdollisuus on esm. aamusaunaan sekä aamupalaan. Koska huoneita on vain kaksi, makuuhuoneita on vain yksi. Mikäli mahdollisia tulijoita olisi kaksi, tarjolla on ns. siskonpeti teille. Toki, olen itsekkin kotonani.

Ainoa rajoite on, ihan umpikännissä olevia en välttämäti haluaisi katsella, enkä kenenkään oksennuksia siivoilla aamulla. Eikä paikka sovi ns. etkoille. Itse en ole lähdössä bileisiin mutta majoiteen tarjoan tarvitseville. Olkoon tämä "välillinen" vastapalvelus, öistä jotka itse olen saanut yöpyä toisten nurkissa.

Mikäli tarvetta on..majoiteen saa sen ensimmäiset kaksi tarvitsijaa. Yhteydenotot yksärillä! Olen itse aikuinen, mielestäni ihan tolkun ja hyvät käytöstavat omaava mies. Vaaraton yksilö! Vonkaamista ei tarvitse pelätä. Se on lupaus :)

Valhe

Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #89 : 27.08.2016, 12:50 »
Minäkin tulossa :) Kumppanin kanssa autolla Hgistä; majoitumme kaverin luona. En ole ennen ollut TAFF:n bileissä. Smurffien 20-vee-bileissä tuli käytyä, ja kahdesti olen ollut Wäiskissä. Tällä foorumilla harva minua varmaan vielä tuntee, mutta kävin juuri heittämässä esittelytekstin tuonne jäsenesittelyalueelle.